je weet zelf dat je totaal niet op eriksen lijktquote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben bang dat je in mijn kont gaat knijpen
Ah okéquote:Op zondag 1 december 2013 13:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik bedoel na het einde van een speelronde
quote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
je weet zelf dat je totaal niet op eriksen lijkt
die weegt namelijk niet 200 kilo
Oh oke, dan ben ik veiligquote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
je weet zelf dat je totaal niet op eriksen lijkt
die weegt namelijk niet 200 kilo
Rekik heeft Pelle in z'n macht straks.quote:Op zondag 1 december 2013 13:43 schreef Geo4kant het volgende:
PElle to score stond gister nog op 2,12.. voelde een beetje too good to be true
Ja dat hij Pelle onder z'n duim kan houden heeft hij afgelopen week echt bewezenquote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rekik heeft Pelle in z'n macht straks.
ik heb een kater en hun doen stomquote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat halftamme gescheld van Tyron, Geo en Tacos hier wel aandoenlijkLovetriangle, maar ze durven het nog niet toe te geven
Net zoals die spelert van ludo gorets?quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Rekik heeft Pelle in z'n macht straks.
quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax is alleen passeerbaar wanneer er penalty's gegeven worden.
Eens.quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Cillessen is de beste keeper van Nederland.
en je mist chris gewoon heel erg hequote:
Hoe krijg je het voor elkaar om zelfs in een naam een spatie die er niet hoort te plaatsen?quote:Op zondag 1 december 2013 13:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Net zoals die spelert van ludo gorets?
praat niet over hem alsjeblieftquote:Op zondag 1 december 2013 13:45 schreef Catch22- het volgende:
[..]
en je mist chris gewoon heel erg he
We zoeken nog een extra member voor the analtrain, rawr.. you in?quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind dat halftamme gescheld van Tyron, Geo en Tacos hier wel aandoenlijkLovetriangle, maar ze durven het nog niet toe te geven
Ik weet niet of hij het al is, maar hij heeft iig wel de potentie het te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef GGMM het volgende:
Cillessen is de beste keeper van Nederland.
Dan kijk jij naar een heel andere wedstrijd wel.quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Duarte kan er echt helemaal niks van als back
Omdat ik niet opgelet heb tijdens die wedstrijd omdat het zo slecht was.. alweerquote:Op zondag 1 december 2013 13:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om zelfs in een naam een spatie die er niet hoort te plaatsen?
Je verwacht waarschijnlijk ook niet dat Ajax kampioen wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef eight het volgende:
hmm.. niet verwacht dat ajax hier zou winnen vandaag
Die stond goed te keepen gisteren ja.quote:
Ik wel.quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef eight het volgende:
hmm.. niet verwacht dat ajax hier zou winnen vandaag
Woordgrapjequote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zoeken nog een extra member voor the analtrain, rawr.. you in?
Ja, dat sowieso.quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het al is, maar hij heeft iig wel de potentie het te worden.
Ik ook dit..quote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef GGMM het volgende:
Ik wel.
Ik zelf had dan weer niet verwacht dat ze van Barcelona zouden winnen.
Je kunt beter vragen wie zijn moeder niet geneukt heeftquote:Op zondag 1 december 2013 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Cillessen de moeder van Kramer geneukt of wat?
Wie heeft zijn moeder niet geneukt?quote:Op zondag 1 december 2013 13:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wie zijn moeder niet geneukt heeft
quote:Op zondag 1 december 2013 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hahahahah die laat zich hier voorlopig niet meer zien na deze dissquote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei de moeder van ikstampoptacos ook vannacht xD
Dat denk ik ook niet nee.quote:Op zondag 1 december 2013 13:49 schreef Tyron het volgende:
[..]
hahahahah die laat zich hier voorlopig niet meer zien na deze diss
Kort nachtje dan, misschien moet je er eens 5 condooms om heen doen misschien kom je dan minder snelquote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
En jij klaagt over humor, man man manquote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Broekje uit bij Vitesse - Cambuur ja?quote:
Ik realiseer me dat het niks is, vandaar de 'xD'quote:Op zondag 1 december 2013 13:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij klaagt over humor, man man man
Ik vind je doorgaans erg grappig hoor xDquote:Op zondag 1 december 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik realiseer me dat het niks is, vandaar de 'xD'
Bij jou is het de top van je kunnen.
Sowieso.quote:Op zondag 1 december 2013 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broekje uit bij Vitesse - Cambuur ja?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |