SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Op zaterdag 30 november gaan de stembussen open. Tot en met 6 december kan er gestemd worden via de website van de Top 2000...
Top2000-Quiz
Op zaterdag 30 november vindt ook de Top2000-quiz plaats, gespeeld door Matthijs en de wandelende muziekwikipedia Leo.
Tevens is een stem op Starless van King Crimson altijd gewaardeerd dit jaar. Een moment voor het FOK!forum in de top 2000[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zou treurig zijn inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef FritsFlits het volgende:
Straks winnen die lui omdat ze een troostpunt hebben gekregen
kan niet anders, lijkt wel of the beatles een soort top 2000 virus zijn die zich alleen maar vermenigvuldigenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef waaromniet1988 het volgende:
2 keer THE Beatles eruit getrokken
Net zoals bij Marc Mariequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Injetta het volgende:
ik ben benieuwd wanneer Spike zijn pruik af gaat zetten en zijn kalende hoofd gaat laten zien...
Uh, okéquote:
Maar..Maar.. Stef Bos hoort wel in top 2000 thuisquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Net als Nederlandstalig, het hoort niet in de top 2000
Ojaquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef TLC het volgende:
Volgens Sander de Heer is Brel een Fransman
Nee!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Maar..Maar.. Stef Bos hoort wel in top 2000 thuis
Die lul heeft elke ochtend een Top2000-klassieker in zijn programma.. Die koopt gewoon z'n plaats in om te presenteren tijdens de Topquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef TLC het volgende:
FOK! een goede representatie vinden voor platenverkoopaantallenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
Caro Emerald koopt blijkbaar dus ook haar platen op gezien de haat hier
Faalhaasquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef TLC het volgende:
Dat doet hij elke jaar bij de quizquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Injetta het volgende:
Grappig dat Mathijs nu zo'n hippe vlotte outfit aan heeft i.t.t. het pak in DWDD
Nee.quote:
Bij Queen hebben ze wel het geluid van de piano omgedraaid.quote:
Succes ermee.quote:
Ja. Tot de 25e jongens.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
We sluiten de uitzending af met Toto.
Het lijkt VI wel.
Past goed bij Gijsquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, ik heb ergere gasten meegemaakt in de quiz, maar die Eva (wie?) is ook wel een dieptepunt
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, ik heb ergere gasten meegemaakt in de quiz, maar die Eva (wie?) is ook wel een dieptepunt
Wat is er volgende week?quote:
En je mag nog meezingen ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sandra van Nieuwland, Racoon, Glennis Grace, VanVelzen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de site ook al open staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef Stickertje het volgende:
Straks even een lijstje maken & stemmen
obvious troll is obviousquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sandra van Nieuwland, Racoon, Glennis Grace, VanVelzen![]()
![]()
![]()
![]()
volgende week is vanavond toch?quote:
Oh, Afrojack, ook een en al treurnisquote:
Is toch maar 1x per jaar?quote:
In de war ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Staat me bij dat het elke week was tot de T2000? Of ben ik nou zo in de war.
dat laatstequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Wel alles goed toch?quote:
Misschien denk je verkeerd om?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Nee, dat van die Leon wist ik niet.quote:
Zeldzaam missertje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, dat van die Leon wist ik niet.
Oneens, eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens vind ik Eva leuk en had Spike de beste muzikale keuze. Nu jullie weer.
Ik vind Eva een vervelende vrouw die kutmuziek maakt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens vind ik Eva leuk en had Spike de beste muzikale keuze. Nu jullie weer.
Sluikreclame voor Apple ditquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:06 schreef FritsFlits het volgende:
Wordt toch maar weer achter de Macbook hangen tijdens de Top. IPad houdt het topic nu al niet bij
ja ik zag een stukje ervan. En met die gozer van De Kik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Was dat nou vorig jaar, met die arrogante trut van een Sylvana?
Ja die Spike ja, die is pas ergquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Goed, ik heb ergere gasten meegemaakt in de quiz
Met hoeveel begon je? O.oquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef D. het volgende:
Ik heb de lijst teruggebracht tot 38 nummers
Nu nog even bedenken welke 'stempel' ik op mijn lijst wil drukken, en van artiesten waar ik 2 nummers van heb gekozen welke er moet afvallen
Ik heb steeds het voornemen om een bepaald thema voor mijn lijst te maken maar ik vind het zo lastig om bepaalde topfavorieten dan bewust te negeren. Dan beeld ik me in dat ze zielig in een hoekje liggen te huilen en denken dat ik niet meer van ze houd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:08 schreef D. het volgende:
Ik heb de lijst teruggebracht tot 38 nummers
Nu nog even bedenken welke 'stempel' ik op mijn lijst wil drukken, en van artiesten waar ik 2 nummers van heb gekozen welke er moet afvallen
Ja dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb steeds het voornemen om een bepaald thema voor mijn lijst te maken maar ik vind het zo lastig om bepaalde topfavorieten dan bewust te negeren. Dan beeld ik me in dat ze zielig in een hoekje liggen te huilen en denken dat ik niet meer van ze houd.
Oja, de vrije keuzes, daar ga ik nooit uitkomen ben ik bangquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:15 schreef Stickertje het volgende:
Ik heb nog 17 nummers over voor 4 overgebleven plaatsen in de vrije keuze lijst >.<
Mooie lijst hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef Cee het volgende:
Zo, dat was weer huilen met de pet op, zoveel nummers die ik wilde kiezen maar niet in de Top 2000 selectie zaten. Maar, 't is toch gelukt.
Mijn 15 uit de lijst:
Electric Light Orchestra - Mr. Blue Sky
Queen - Somebody to love
Coldplay - Fix you
The Beatles - Blackbird
Fleetwood Mac - Go your own way
Elbow - One day like this
Tears for fears - Everybody wants to rule the world
Peter Gabriel - Solsbury hill
Edith Piaf - Non, je ne regrette rien
Elvis Presley - Always on my mind
Crowded House - Don't dream it's over
Keane - Somewhere only we know
The Beach Boys - Heroes and villains
The Beach Boys - Kokomo![]()
![]()
Otis Redding - (Sittin' on) The dock of the bay
5 Vrije keuzes:
Blur - The Universal
Mama Cass - Make your own kind of music
Smokey Robinson - Tracks of my tears
Gotye - Learnalilgivinanlovin
Johnny Cash - I walk the line
Ze moeten gewoon de normale lijst groter makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef TLC het volgende:
Volgend jaar meer vrije keuzes aub Radio 2
Toch niet vanwege John Stamos in de clip he? Of komt het door Cocktail?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:03 schreef Cee het volgende:
Zo, dat was weer huilen met de pet op, zoveel nummers die ik wilde kiezen maar niet in de Top 2000 selectie zaten. Maar, 't is toch gelukt.
Mijn 15 uit de lijst:
The Beach Boys - Kokomo![]()
![]()
Stonden ze maar in mijn lijst, dan was de keuze nu erg gemakkelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Blof kun je gewoon schrappen hoor
Dit is het uiteindelijk geworden...quote:Soundgarden - Black Hole Sun
Pearl Jam - Black
Nirvana - Smells Like Teen Spirit
Guns n Roses - November Rain
Led Zeppelin - Stairway To Heaven
John Lennon - Working Class Hero
Radiohead - Creep
Foo Fighters - Pretender
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower
Creedence Clearwater Revival -Bad Moon RIsing
Jefferson Airplane - White Rabbit
Jim Croce- Time in a bottle
Black Sabbath - Paranoid
White Stripes - Seven Nation Army
The Clash - London Calling
=============
Soundgarden - Fell On Black Days
Hole - Celebrity Skin
The Damned - New Rose
The Moog - Survive
Iggy Pop - The Passenger
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef TLC het volgende:
Vrije keuzes ;
Madness - House of fun
Mos Eisley - Cantina Band (Star Wars)
Bert en Ernie - lk ben een kerstbal
Rednex - Cotton Eye Joe
Village People - In the navy
Ik zeg toplijstje![]()
Bert en Ernie?quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef TLC het volgende:
And here are my votes for the Top 2000 ;
(in willekeurige volgorde)
Uit de lijst ;
Sandra - I'll never be Maria Magdalena
Stevie Wonder - I just called to say I love you
George Michael - Careless whisper
ABBA - I have a dream
Berlin - Take my breath away
Bangles - Walk like an Egyptian
Bangles - Eternal flame
Pet Shop Boys - It's a sin
The Buoys - Give up your guns
The Stranglers - Golden brown
Mary Hopkin - Those were the days
Dexy's Midnight Runners - Come on Eileen
Status Quo - In the army now
Rick Astley - Never gonna give you up
Earth Wind & Fire - Boogie wonderland
Vrije keuzes ;
Madness - House of fun
Rednex - Cotton Eye Joe
Ik zeg toplijstje![]()
Met dit originele lijstje kan je ook zo meedoen aan de guilty pleasure rubriek in DWDD.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:46 schreef TLC het volgende:
And here are my votes for the Top 2000 ;
(in willekeurige volgorde)
Uit de lijst ;
Sandra - I'll never be Maria Magdalena
Stevie Wonder - I just called to say I love you
George Michael - Careless whisper
ABBA - I have a dream
Berlin - Take my breath away
Bangles - Walk like an Egyptian
Bangles - Eternal flame
Pet Shop Boys - It's a sin
The Buoys - Give up your guns
The Stranglers - Golden brown
Mary Hopkin - Those were the days
Dexy's Midnight Runners - Come on Eileen
Status Quo - In the army now
Rick Astley - Never gonna give you up
Earth Wind & Fire - Boogie wonderland
Vrije keuzes ;
Madness - House of fun
Rednex - Cotton Eye Joe
Ik zeg toplijstje![]()
Nee hoor. Modern Talking ontbreektquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met dit originele lijstje kan je ook zo meedoen aan de guilty pleasure rubriek in DWDD.
Dank je !quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Bert en Ernie?![]()
Meest originele keuze van alle lijsten die ik tot nu toe gezien heb
en dan te bedenken dat ik Top Gun nog nooit gezien hebquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met dit originele lijstje kan je ook zo meedoen aan de guilty pleasure rubriek in DWDD.
Oh verdorie, dat doet me er aan denken dat ik The Righteous Brothers in mijn lijstje vergeten benquote:Op zondag 1 december 2013 00:28 schreef TLC het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik Top Gun nog nooit gezien heb
Fell on black days zou er inderdaad gewoon in moeten, en hoog ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dit is het uiteindelijk geworden...
Die keuzelijst is toch altijd wel klein geweest?quote:Op zondag 1 december 2013 02:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Fell on black days zou er inderdaad gewoon in moeten, en hoog ook.
Net even weer door de lijst met keuzes gescrolled, ik ga niet invullen dit jaar denk ik, teveel concessies door de vrij beperkte keuzelijst. Heb ook het gevoel dat er minder nummers in de voorkeuze staan, maar dat ligt wellicht aan mij??
Het origineel van Lays is beterquote:Op zondag 1 december 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Smiths staan er nu wel goed in.
Charlie Lownoise & Menthal Theoquote:
Tin Soldier van Small Faces met PP Arnoldquote:Op zondag 1 december 2013 11:59 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe heette die keuzeplaat van Spike met die donkere zangeres ook al weer?
2003 belde, ze wilden hun idee terug.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:53 schreef Timo20 het volgende:
[..]
wordt tijd dat ze zo`n quiz met "gewone mensen" doen
Thanks!quote:Op zondag 1 december 2013 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tin Soldier van Small Faces met PP Arnold
Dan wordt `t tijd dat ze dat weer terug invoeren. Maar ja,dat levert natuurlijk niet zo veel kijkers op als wanneer zichzelf ontzettend leuk vindende "B"N-ers meedoenquote:Op zondag 1 december 2013 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2003 belde, ze wilden hun idee terug.
Heeft nog een FOK-er aan meegedaan.
Klopt, na 1 seizoen gingen ze over op BN-ers.quote:Op zondag 1 december 2013 12:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Dan wordt `t tijd dat ze dat weer terug invoeren. Maar ja,dat levert natuurlijk niet zo veel kijkers op als wanneer zichzelf ontzettend leuk vindende "B"N-ers meedoen
opzich dat niet zo erg, maar die interessantemakers als diequote:Op zondag 1 december 2013 12:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Klopt, na 1 seizoen gingen ze over op BN-ers.
Eéntje maar?quote:Op zondag 1 december 2013 12:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
2003 belde, ze wilden hun idee terug.
Heeft nog een FOK-er aan meegedaan.
1,5. Case_Kissed is niet zo heel actief.quote:
Had anderen voor ogen, maar dat is dus niet juist.quote:Op zondag 1 december 2013 12:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
1,5. Case_Kissed is niet zo heel actief.
Ging grotendeels via de inschrijflijst van de Nationale Popquiz destijds.quote:Op zondag 1 december 2013 12:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Had anderen voor ogen, maar dat is dus niet juist.
Kon je je destijds daarvoor inschrijven of hadden ze geronseld bij andere Pop quizen?
Vast nietquote:Op zondag 1 december 2013 11:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Charlie Lownoise & Menthal Theo![]()
![]()
![]()
zou cool zijn als die de lijst halen
Eerlijk? Ik vind het gewoon een goed nummer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Toch niet vanwege John Stamos in de clip he? Of komt het door Cocktail?
Ja precies! Heb ik overigens ook met Anakquote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Die van Jim Diamond is wel zo'n liedje voor het typische Top2000gevoel
Goede lijst en mooie nummers hoorquote:Op zondag 1 december 2013 13:54 schreef Olga het volgende:
Jim Diamond - I Should Have Known Better
Cutting Crew - I Just Died In Your Arms Tonight
Queen - Breakthru
Del Shannon - Runaway
Journey - Don't Stop Believin'
The Beatles - Here Comes The Sun
Heart - Alone
Freddie Aguilar - Anak
Snow Patrol - Chasing Cars
Pink Floyd - Wish You Were Here
Adele - Set Fire To The Rain
Talk Talk - It's My Life
Don Henley - The Boys Of Summer
U2 - The Unforgettable Fire
U2 - All I Want Is You
Lifehouse - Halfway gone
Linkin Park - In the end
Smashing Pumpkins - Disarm
Muse - Bliss
Bruce Springsteen - The River
quote:RED BOX - FOR AMERICA
SUPERTRAMP - FOOL'S OVERTURE
QUEEN - KILLER QUEEN
BOUDEWIJN DE GROOT - TESTAMENT
SPANDAU BALLET - ONLY WHEN YOU LEAVE
MR MISTER - BROKEN WINGS
ROXETTE - THE LOOK
CHAKA KHAN - I FEEL FOR YOU
GENESIS - FOLLOW YOU FOLLOW ME
10CC - I'M MANDY FLY ME
PAUL SIMON - YOU CAN CALL ME AL
TALK TALK - LIFE'S WHAT YOU MAKE IT
TORI AMOS - CORNFLAKE GIRL
WINGS - LISTEN TO WHAT THE MAN SAID
ROXY MUSIC - DO THE STRAND
TEARS FOR FEARS - HEAD OVER HEELS
GRACE JONES - SLAVE TO THE RHYTHM
BILLY JOEL - SCENES FROM AN ITALIAN RESTAURANT
MADNESS - HOUSE OF FUN
DURAN DURAN - RIO
quote:Op zondag 1 december 2013 14:21 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja precies! Heb ik overigens ook met Anak
thanks. Had jij al een lijstje? Of staat die in een van de vorige topics?quote:Op zondag 1 december 2013 15:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Goede lijst en mooie nummers hoor
Staat een topic terug. Had hem geplaatst toen net de quiz was begonnen, dus verdween al snel tussen de rest van de postsquote:Op zondag 1 december 2013 16:31 schreef Olga het volgende:
[..]
thanks. Had jij al een lijstje? Of staat die in een van de vorige topics?
De kleurenversie..?quote:Op zondag 1 december 2013 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Tin Soldier van Small Faces met PP Arnold
Foei!quote:
IK bedacht het later ookquote:Op zondag 1 december 2013 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Even gesneld door het quizcommentaar hier enne..
[..]
Foei!
Gezien. Mooi lijstje en Wet Wet Wetquote:Op zondag 1 december 2013 16:35 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Staat een topic terug. Had hem geplaatst toen net de quiz was begonnen, dus verdween al snel tussen de rest van de posts
Ik krijg het idee dat jij van symfonische rock en metal houdt.quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Momo... het volgende:
Evanescence-My Immortal
Slayer-Angel Of Death
Pink Floyd- Another Brick In The Wall
Queen-Innuendo
Queen- Bohemian Rhapsody
Led Zeppelin-Stairway To Heaven
Deep Purple - Child In Time
Metallica - Nothing Else Matters
Electric Light Orchestra - Livin' Thing
Blue Oyster Cult - Don't Fear The Reaper
Guns N' Roses - November rain
Rage Against The Machine - Killing In The Name Of
Mike Oldfield - Tubular Bells
Black Sabbath - Paranoid
Within Temptation-Ice Queen
Nightwish - Ghost Love Score
Dream Theater - Octavarium
quote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef Gehenna het volgende:
Lijstje opgestuurd
Tim Buckley - Pleasant Street
A Forest stond in de keuzelijst hequote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef Gehenna het volgende:
Lijstje opgestuurd
Tim Buckley - Pleasant Street
Slayer - Angel of Death
Sinead o'Connor - Troy
Nina Hagen - Unbeschreiblich Weiblich
Neil Young - Like a Hurricane
Kraftwerk - Autobahn
King Crimson - Starless
Jefferson Airplane - White Rabbit
Jacques Brel - Ne me quitte pas
Iron Butterfly - in-a-gadda-da-vida
Fischer-z - So Long
Ella fitzgerald & Louis Armstrong - Summertime
Drs. P - Dodenrit
Dave Brubeck - Take Five
The Beach Boys - Good Vibrations
Cuby + Blizzards - Somebody Will Know Someday
Dusty Springfield - I Close My Eyes (And Count to Ten)
The Cure - A Forest
The Isley Brothers - It's Your Thing
Del Shannon - Runnaway
Dat klopt (en die twee er boven ook), maar ik had geen plek meerquote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A Forest stond in de keuzelijst he
Dat kloptquote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij van symfonische rock en metal houdt.
Kun je de Vogeltjesdans nu ook invullen?quote:Op zondag 1 december 2013 16:57 schreef Momo... het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Altijd weer nummers die je vergeet met invullen
Ik zag het jaquote:Op zondag 1 december 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je de Vogeltjesdans nu ook invullen?
Waarom heb je daar niet op gestemd dan?quote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik zag het ja![]()
Gangnam Style en Call Me Maybe ook
Ik ben geen 14 jaar meerquote:Op zondag 1 december 2013 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom heb je daar niet op gestemd dan?
Hoe oud ben je dan wel?quote:
Wel mooie lijstquote:Op zondag 1 december 2013 16:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat jij van symfonische rock en metal houdt.
De Kwis komt vanavond.quote:Op zondag 1 december 2013 18:55 schreef Haaibaaike het volgende:
Er komt inderdaad geen kwis ook vanavond niet.
Ik heb gisteren volgende week gemist. Is ook wel leukquote:
over twee weken dan maar kijken.quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik heb gisteren volgende week gemist. Is ook wel leuk
Die van Momo bijvoorbeeldquote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel apart dat ik nog geen 1 lijst in dit topic heb gezien met een nummer uit de top 10 van vorig jaar.
Wie zijn dan toch die mensen die altijd op dezelfde nummers stemmen
Ik zie toch echt wel in een paar lijsten nummers uit de top 10 van 2012 hoor. Dus dan kijk je niet goedquote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wel apart dat ik nog geen 1 lijst in dit topic heb gezien met een nummer uit de top 10 van vorig jaar.
Ik heb er 3 of zoquote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef DuvelDuvel het volgende:
Is nu op ja.quote:Op zondag 1 december 2013 20:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee ik bedoel top2000 quiz dat van Paul komt dadelijk ja.
quote:Op maandag 2 december 2013 13:14 schreef BatMutsje het volgende:
Bruce Springsteen - The river
Simon & Garfunkel - Bridge over troubled water
Led Zeppelin - Stairway to heaven
The Alan Parsons Project - Old and wise
Vorig jaar hadden we de saaiste DJ ooit er nog bij, Alfred van de Wege, die is gelukkig geen DJ meer.quote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
Ik las eerst dat Gijs Staverman begint en eindigt met de Top 2000, ik ben benieuwd wie er in plaats van hem plaats heeft moeten maken
t.o.v. vorig jaarquote:Op maandag 2 december 2013 18:58 schreef TLC het volgende:
Ik las eerst dat Gijs Staverman begint en eindigt met de Top 2000, ik ben benieuwd wie er in plaats van hem plaats heeft moeten maken
Gewoon via de radio luisteren i.p.v. via Cultura. Dan merk je niks van zijn producer.quote:Op maandag 2 december 2013 20:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Henk van Steeg is er jammer genoeg wel weer bij. Niet dat ik Henk zo erg vind, maar wel zijn uitsloverige technicus, met zijn Singalong-A4tjes. Die denkt echt dat-ie in het Glazen Huis zit ofzo.
Ik mis alleen Roodbeen en enigszins Kranenbarg. Staverman is wel een prima toevoeging overigens, niet veel mis mee.quote:Op maandag 2 december 2013 20:49 schreef Ferdo het volgende:
[..]
t.o.v. vorig jaar
+
Gijs Staverman (tevens Radio 2-debuut)
Daniël Dekker*
-
Alfred van de Wege (ook uit de reguliere programmering verdwenen )
Stefan Stasse*
Bert Kranenbarg*
Jan-Willem Roodbeen
Marc Adriani
* Doen zo ongeveer om het jaar mee.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef ranja het volgende:
Pogues & Kirsty Maccoll - Fairytale Of New York
Idd, heb die ook al jaren als vrije keuze.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:23 schreef ranja het volgende:
[..]
echt raar dat die niet gewoon in de voorkeuzelijst staat.
Ik mis RAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRquote:
bluf..quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Wil je nu al klappen krijgen laxusje?
Dat ze die dan eens spelen, want die ik altijd hoor zijn allemaal baggerquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:18 schreef laxus13 het volgende:
Laten we hopen van niet![]()
Al hebben ze een paar prima liedjes
quote:Op dinsdag 3 december 2013 17:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ze die dan eens spelen, want die ik altijd hoor zijn allemaal bagger
Of gewoon alles in één uur zetten om 4 uur 's nachts ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 19:01 schreef laxus13 het volgende:
Ach ja een nummer als Mooie Dag vind ik prima hoor, al mogen er wat mij betreft wel een stuk of 10 uit dit jaar
Valt toch wel mee? Vorig jaar waren het er slechts achttien.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:52 schreef Doedezemaar het volgende:
En die van Blof komen straks ook nog allemaal in de lijst te staan.
Coldplay wel 25 ofzoquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:18 schreef Ferdo het volgende:
Valt toch wel mee? Vorig jaar waren het er slechts achttien.
Zestien.quote:
Ja, vroeger was alles beter inderdaadquote:Op woensdag 4 december 2013 11:50 schreef Ferdo het volgende:
In 2007 en 2008 waren het er trouwens nog maar twee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |