quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Moira. het volgende:
hahahahahahahaah ik koos voor 'broodje cheeseburger' voor erbijhebben ze me een pitabroodje met een burger en heel veel plakkende gesmolten kaas gegeven
verpakt in aluminiumfolie
Nou, veel plezierquote:
Mij ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:58 schreef d4v1d het volgende:
Die quote in de OP, lijkt me best lekker eigenlijk
Goedmeiddagquote:
Ga werken.quote:
Huh.quote:
Neequote:
Gefeest?quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Mooi om te horenBen brak van afgelopen donder- en vrijdag
![]()
Ja en vanavond weer, maar met een fok!ster. We gaan beiden helemaal naar de klote, tenminste dat is mijn doelquote:
Qftquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:24 schreef Monopoly het volgende:
Niets is fijner dan op het gemak bruut te kakken als je wakker bent.
Feestbeestquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja en vanavond weer, maar met een fok!ster. We gaan beiden helemaal naar de klote, tenminste dat is mijn doel
Wurft jeweetquote:
Gratis bierquote:
Bier smaakt altijd beter als het gratis is.quote:
Nou, wel bij mijn laptop dus. Van makkelijk 6 uur naar 4 uur max gegaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen probleem hier op mijn laptop.
Kut leven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, wel bij mijn laptop dus. Van makkelijk 6 uur naar 4 uur max gegaan.
Ja, behoorlijk kut als je van 9 tot 5 moet en je laptop maar 4 uur meegaat.quote:
Acculader.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk kut als je van 9 tot 5 moet en je laptop maar 4 uur meegaat.
In een collegezaal zonder stopcontacten? Ja, daar heb ik dan veel aan.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:24 schreef Monopoly het volgende:
Niets is fijner dan op het gemak bruut te kakken als je wakker bent.
Nah niet echt, als ik eenmaal feest ga ik vrijdag avond van huis en ben ik pas zondag avond terugquote:
Dat kunnen ze heel mooi zeggen altijd, maar geloof d'r geen ene zak van.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:33 schreef Rezania het volgende:
Hmm, de batterij van de LG G2 gaat blijkbaar makkelijk 13 uur mee bij intensief gebruik. Jammer dat hij ¤500,- kost.
Volgens verschillende onafhankelijke tests hè, niet volgens LG zelf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:40 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat kunnen ze heel mooi zeggen altijd, maar geloof d'r geen ene zak van.
Smartphones zijn nu eenmaal achterlijk snel leeg als je er intensief mee bezig bent.
Nicequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:40 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik krijg volgende week zondag 14.5 uur uitbetaald. Werken in het weekend
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
NawwwRook wat wiet, dan voel je je vast beter!
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:01 schreef Moira. het volgende:
Die tattoo van Einstein maakt het geheel ook wel een beetje af
Donniequote:
Gaat wel en met jou?quote:
Moe enzoquote:
Ik denk niet dat dat gaat lukken vandaagquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Aawh, balenIk hoopte tot diep in de nacht met je te kunnen chatten
Hopelijk is Ls er danquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat gaat lukken vandaag
Hoop het voor jequote:
Halloquote:
quote:
Hiquote:
Goedaevond BBQ bbyquote:
d4v1d autiboiiquote:
Wilde dingen wat?quote:
Uitgaan ofzoquote:
Neequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Uitgaan ofzoJeweetwel, naar buiten enzo
PAW?quote:
Ook nietsquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:36 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wat zou je doen als ze er niet waren dan?
quote:
De opticien zei dat dat echt goed bij m'n gezicht paste, die vorm en zo, en dat het helemaal hip was, dus dat ik dat gewoon moest doen.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De opticien zei dat dat echt goed bij m'n gezicht paste, die vorm en zo, en dat het helemaal hip was, dus dat ik dat gewoon moest doen.
quote:
Denk 't wel ja, ik denk dat ze 't mainstream willen maken, zodat het niet meer hip is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Bij mij ook. Zou het een complot zijn?
Die opticiens weten toch helemaal niks van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De opticien zei dat dat echt goed bij m'n gezicht paste, die vorm en zo, en dat het helemaal hip was, dus dat ik dat gewoon moest doen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk 't wel ja, ik denk dat ze 't mainstream willen maken, zodat het niet meer hip is.
baraaknoei is al 39 ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die opticiens weten toch helemaal niks van de jeugd van tegenwoordig.
Deze wel, deze was hip en heeft blauwgekleurde brilglazen, dat wou ik ook, maar dat was mij te duur.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die opticiens weten toch helemaal niks van de jeugd van tegenwoordig.
Mits je naaktfoto's te bieden hebt, ben ik bereid te onderhandelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Pics van jullie gezichten, dan kan ik oordelen
Klein beetje danquote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mits je naaktfoto's te bieden hebt, ben ik bereid te onderhandelen
Dit. Tenzij de zon schijnt of er een auto langsrijdt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik maak nooit selfy's.Da's te mainstream.
Welke selfies?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik maak nooit selfy's.Da's te mainstream.
huh, leeftijdsgenoot watsdees?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sst, niemand mag weten dat ik ouder ben.
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
Dat ik niet weet hoe je het correct typt zegt al genoeg.
Mijn gezicht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Pics van jullie gezichten, dan kan ik oordelen
Te knap voor de camera?quote:
Alles is 42.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
huh, leeftijdsgenoot watsdees?
Oeiquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik werk dus in een groepje (jaja, hbo) waarvan ik alleen de telefoonnummers heb. Heb ze nooit gezien omdat lessen meenstriem zijn. Er zit dus iemand bij genaamd Erdin, ik las Erin. Heb 4 dagen lang proberen te flirten met een kerel. Godverdomme.
Nicequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik werk dus in een groepje (jaja, hbo) waarvan ik alleen de telefoonnummers heb. Heb ze nooit gezien omdat lessen meenstriem zijn. Er zit dus iemand bij genaamd Erdin, ik las Erin. Heb 4 dagen lang proberen te flirten met een kerel. Godverdomme.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ben je ook?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kerel zal me wel vet gay vinden enzo.
Constateringquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Is dit een vraag of een constatering?
Ik val niet in de smaak bij kerels. Vind ik wel prima eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kijken hoe ik in de smaak val bij kerels, aangezien 't slecht gaat bij dames.
IRL ook danquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:58 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Oké, op FOK! ben ik gay ja.
Wel bij dames?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik val niet in de smaak bij kerels. Vind ik wel prima eigenlijk.
Coole dingenquote:
Van binnen wel ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Jullie zijn allemaal hartstikke knap
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat heb je dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik er toch niet zo'n eentje heb.Wat zou mij dat slecht staan.
Je krijgt me nooit te zien! En dankquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef LittleBrownie het volgende:
Pics, anus etc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:02 schreef BBQSausage het volgende:
EN NEE NIET LETTERLIJK VAN BINNEN
Ohquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:02 schreef BBQSausage het volgende:
EN NEE NIET LETTERLIJK VAN BINNEN
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:03 schreef DonnieDarkno het volgende:
Had bijna TN gedaan, kun je je voorstellen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Heb exact dezelfdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien zat je wel in mn klasquote:
Ik sweer g. Kan geen foto maken omdat mobiel=kwijt & pc is stuk (webcammie) en ik ben niet helemaal helder.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Heb je een lang gezicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat zou botergeil zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien zat je wel in mn klas
Merk?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik sweer g. Kan geen foto maken omdat mobiel=kwijt & pc is stuk (webcammie) en ik ben niet helemaal helder.
Kleinquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zou botergeil zijn. Beschrijf jezelf eens?
Ik bedoel persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zou botergeil zijn. Beschrijf jezelf eens?
yoquote:
ik besluit vandaag een keer thuis te blijven, zodat ik morgen voor het eerst niet brak een wedstrijd speelquote:
quote:
Carnavalsbrilletje dus, bij de feestwinkel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Loos. Ik draag 'm bijna nooit, dus kon me ook niks schelen
Speel?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik besluit vandaag een keer thuis te blijven, zodat ik morgen voor het eerst niet brak een wedstrijd speel
Lief, creatief, vrolijk, awesomequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik bedoel persoonlijkheidJe hebt 4 woorden, GO!
Nee, Specsavers. Al scheelt 't volgens mij niet veel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Carnavalsbrilletje dus, bij de feestwinkel.
Beetjequote:
Dus een groot ego?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lief, creatief, vrolijk, awesome
Jaquote:
Neequote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, Specsavers. Al scheelt 't volgens mij niet veel.
Rugbyquote:
Huh, ik was er in totaal 260 aan kwijt en dan nog miljarden aan lenzen. Welk merk heb je dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dit montuur kostte bij bijna 200 euro.En dan zat er nog geen glas in.
Ik wist geen 4e meerquote:
Hoort bij lief toch?quote:
Dit soort mensenquote:
Ik doelde op je UIquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dit soort mensen![]()
Echt gay hoe ik bij mensen armen breek spieren scheur en dergelijke
Carrera, en m'n glazen kostten 100 euro per stuk, maar ik ben op tijd geweest, want er was een mooie aanbieding.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:12 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Huh, ik was er in totaal 260 aan kwijt en dan nog miljarden aan lenzen. Welk merk heb je dan?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:13 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, lief is sensueel toch? Ik weet 't niet meer, ik kan niet meer nadenken.
Pinguïns gay?quote:
Waarom doe je geen lenzen danquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Carrera, en m'n glazen kostten 100 euro per stuk, maar ik ben op tijd geweest, want er was een mooie aanbieding.
Op het moment weinigquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Grapje Robberrttttttt. Jij vangt vast meer punani dan bbq en ik in onze levens.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Had een ontstoken oog, moet op advies van dokter en opticien een bril gaan dragen omdat de kans dat m'n oog opnieuw gaat ontsteken groter is wanneer ik m'n lenzen draag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom doe je geen lenzen dan?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef DonnieDarkno het volgende:
Dat er opeens een hele kip uit flotst?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Roburtt het volgende:
Shit ik heb bij de KFC gegeten en ik moet poepen maar ik ben bang
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat er opeens een hele kip uit flotst?
quote:
Dat het gaat branden aan m'n anusquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat er opeens een hele kip uit flotst?
Kruidige kip ja?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:17 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Dat het gaat branden aan m'n anus
Behoorlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |