Ik sweer g. Kan geen foto maken omdat mobiel=kwijt & pc is stuk (webcammie) en ik ben niet helemaal helder.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Heb je een lang gezicht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Dat zou botergeil zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien zat je wel in mn klas
Merk?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik sweer g. Kan geen foto maken omdat mobiel=kwijt & pc is stuk (webcammie) en ik ben niet helemaal helder.
Kleinquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zou botergeil zijn. Beschrijf jezelf eens?
Ik bedoel persoonlijkheid.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:07 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat zou botergeil zijn. Beschrijf jezelf eens?
yoquote:
ik besluit vandaag een keer thuis te blijven, zodat ik morgen voor het eerst niet brak een wedstrijd speelquote:
quote:
Carnavalsbrilletje dus, bij de feestwinkel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Loos. Ik draag 'm bijna nooit, dus kon me ook niks schelen
Speel?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef Roburtt het volgende:
[..]
ik besluit vandaag een keer thuis te blijven, zodat ik morgen voor het eerst niet brak een wedstrijd speel
Lief, creatief, vrolijk, awesomequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik bedoel persoonlijkheidJe hebt 4 woorden, GO!
Nee, Specsavers. Al scheelt 't volgens mij niet veel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Carnavalsbrilletje dus, bij de feestwinkel.
Beetjequote:
Dus een groot ego?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Lief, creatief, vrolijk, awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |