Welke selfies?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik maak nooit selfy's.Da's te mainstream.
huh, leeftijdsgenoot watsdees?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sst, niemand mag weten dat ik ouder ben.
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:53 schreef BBQSausage het volgende:
Dat ik niet weet hoe je het correct typt zegt al genoeg.
Mijn gezicht.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Pics van jullie gezichten, dan kan ik oordelen
Te knap voor de camera?quote:
Alles is 42.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:53 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
huh, leeftijdsgenoot watsdees?
Oeiquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik werk dus in een groepje (jaja, hbo) waarvan ik alleen de telefoonnummers heb. Heb ze nooit gezien omdat lessen meenstriem zijn. Er zit dus iemand bij genaamd Erdin, ik las Erin. Heb 4 dagen lang proberen te flirten met een kerel. Godverdomme.
Nicequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik werk dus in een groepje (jaja, hbo) waarvan ik alleen de telefoonnummers heb. Heb ze nooit gezien omdat lessen meenstriem zijn. Er zit dus iemand bij genaamd Erdin, ik las Erin. Heb 4 dagen lang proberen te flirten met een kerel. Godverdomme.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ben je ook?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Kerel zal me wel vet gay vinden enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |