quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De opticien zei dat dat echt goed bij m'n gezicht paste, die vorm en zo, en dat het helemaal hip was, dus dat ik dat gewoon moest doen.
quote:
Denk 't wel ja, ik denk dat ze 't mainstream willen maken, zodat het niet meer hip is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]Bij mij ook. Zou het een complot zijn?
Die opticiens weten toch helemaal niks van de jeugd van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De opticien zei dat dat echt goed bij m'n gezicht paste, die vorm en zo, en dat het helemaal hip was, dus dat ik dat gewoon moest doen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Denk 't wel ja, ik denk dat ze 't mainstream willen maken, zodat het niet meer hip is.
baraaknoei is al 39 ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die opticiens weten toch helemaal niks van de jeugd van tegenwoordig.
Deze wel, deze was hip en heeft blauwgekleurde brilglazen, dat wou ik ook, maar dat was mij te duur.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die opticiens weten toch helemaal niks van de jeugd van tegenwoordig.
Mits je naaktfoto's te bieden hebt, ben ik bereid te onderhandelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:50 schreef LittleBrownie het volgende:
Pics van jullie gezichten, dan kan ik oordelen
Klein beetje danquote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:51 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mits je naaktfoto's te bieden hebt, ben ik bereid te onderhandelen
Dit. Tenzij de zon schijnt of er een auto langsrijdt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ik maak nooit selfy's.Da's te mainstream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |