Niet zo gek doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Thomas von der Dunk schrijft soms goede columns, maar zijn stemgeluid is echt erg.
Hij komt volgens mij niet uit Amsterdam-Noordquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Thomas von der Dunk schrijft soms goede columns, maar zijn stemgeluid is echt erg.
Zeg ik iets raars dan? Die man heeft echt een stemgeluid dat je na 2 minuten al spuugzat bent.quote:
Nee, dat hij soms goede columns schrijft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg ik iets raars dan? Die man heeft echt een stemgeluid dat je na 2 minuten al spuugzat bent.
Ah, ok... - Tja, dan verschillen we van mening. Dat kan hè?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat hij soms goede columns schrijft.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had eigenlijk Co Adriaanse wel aan tafel verwacht.
Die weet veel van Willem II.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Willem-II kenner...echt trots kun je daar niet op zijn.
Verjaardagsfeesten met Elfletterig lijken me niet veel aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
"Biseksueel en ook homoseksueel"... dat kan niet. Je bent óf hetero, of bi-, of homoseksueel.
Er zijn zelfs vier mogelijkheden...quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
"Biseksueel en ook homoseksueel"... dat kan niet. Je bent óf hetero, of bi-, of homoseksueel.
Er lachte één iemand om mijn grapje. Die score is al 100 procent beter dan de gemiddelde animo bij jouw grappen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Wanneer begint je theatershow Elflettering?
Ik ga niet.
Oja... a-seksueel, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vier mogelijkheden...
Ik weet nog dat jij om mijn grapjes moest lachen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er lachte één iemand om mijn grapje. Die score is al 100 procent beter dan de gemiddelde animo bij jouw grappen.
Overigens is theatershow elfletterig, maar dat terzijde.
Valt mee hoor, ik ben nooit zo dominant aanwezig in gezelschappen. En mensen die mij uitnodigen, zijn aan mijn slechte grappen gewend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verjaardagsfeesten met Elfletterig lijken me niet veel aan.
Dat moet voor de eeuwwisseling zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij om mijn grapjes moest lachen.
Goeie ouwe tijd was dat.
Ja, geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef alors het volgende:
ik snap dit niet zo een koning is toch koning?
alsof jij, fokker, op verjaardagsfeesten komtquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verjaardagsfeesten met Elfletterig lijken me niet veel aan.
Eagles!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
Thorbecke is natuurlijk geboren in Zwolle.
Dat beweert -ie ook niet hè... - Hij zegt alleen dat het hem niks aan lijkt met mij erbij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
alsof jij, fokker, op verjaardagsfeesten komt
Eagles... dat is toch dat ploegje dat niet zelf kampioen kan worden in de Jupiler League en daarom maar een kampioensschaal steelt?quote:
Dirk Kuijt is geboren in Katwijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
Thorbecke is natuurlijk geboren in Zwolle.
volgende keer beterquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dirk Kuijt is geboren in Katwijk.
Deze zou ik niet in je theatershow doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is hoe verjaardagsfeestjes verlopen waarbij luxerobots aanwezig is...
Als hij 3 jaar geleden de winnende had gemaakt was hij groter dan Cruijff geweest...nu is het gewoon een simpel werkertje...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dirk Kuijt is geboren in Katwijk.
Lekker nummertje is dat.quote:
Ik heb geen theatershow in de maak, dus maak je geen zorgen. Het duo voor wie je wel moet vrezen, heet Specularium & Tem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Deze zou ik niet in je theatershow doen.
Sommige mensen vind ik op tv geweldige paardenlullen, maar als ik ze in de kantine in Hilversum tegenkom blijken het hele aardige mensen te zijn. Daar baal ik altijd een beetje van.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:11 schreef luxerobots het volgende:
Mensen die op fok of bijvoorbeeld geenstijl 'populair' zijn, kunnen in het echt erg tegenvallen. Zoals de presentator van Powned, Weesie. En mensen die hier niet opvallen kunnen in het echt weer charismatisch zijn.
Die show is nog wel te doen met een fles azijn denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen theatershow in de maak, dus maak je geen zorgen. Het duo voor wie je wel moet vrezen, heet Specularium & Tem.
Ik ben op Fok! juist niet populair. Dus er is nog hoop voor mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:11 schreef luxerobots het volgende:
Mensen die op fok of bijvoorbeeld geenstijl 'populair' zijn, kunnen in het echt erg tegenvallen. Zoals de presentator van Powned, Weesie. En mensen die hier niet opvallen kunnen in het echt weer charismatisch zijn.
Azijn is schaars geworden, sinds Weltschmerz supermarkten afstruint en grote partijen opkoopt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef alors het volgende:
[..]
Die show is nog wel te doen met een fles azijn denk ik.
Maar goed, dat hoort natuurlijk niet in dit topic.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zit op Nederland 3 de herhaling van DWDD te kijken. Is wel grappig, met Herman de Schermman aan tafel.
Ik voel mij verbonden met jou, qua username.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zit op Nederland 3 de herhaling van DWDD te kijken. Is wel grappig, met Herman de Schermman aan tafel.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef Twaalfmedeklinkers het volgende:
[..]
Ik voel mij verbonden met jou, qua username.
Vandaag ook weer een uitstekende discussie over Zwarte Piet bij DWDD. Waarbij niemand pleit voor het behoud van Zwarte Piet, lekkere discussie waarbij iedereen het met elkaar eens is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Bij DWDD wordt trouwens een uitstekende, inhoudelijke discussie gevoerd over racisme. Veel beter dan wat we de laatste tijd bij P&W hebben gezien. Dat is op zich wel opvallend, want DWDD moet het 'luchtige' programma in de vooravond zijn, P&W de inhoudelijke talkshow.
moet dat nouquote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
Arnie Oerlemans
Over zijn nieuwe film 'Bro's before ho's'
Dat is ook geen nieuws meer.quote:Op maandag 2 december 2013 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vroeger zouden ze een Johan Derksen hebben uitgenodigd om de crisis bij PSV te analyseren, maar daar zien ze gelukkig tegenwoordig van af.
Als ik geld toe krijg, wil ik erover nadenken.quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ga jij deze film kijken, Elflettering?
Misschien was hij dat toen wel oprecht. Toen (in 2011) was hij nog geen partijleider en was de PvdA nog een oppositiepartij.quote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef regiliopeace het volgende:
Samsom kan echt heel goed veinzen dat hij razend is.
Good old 2011.quote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien was hij dat toen wel oprecht. Toen (in 2011) was hij nog geen partijleider en was de PvdA nog een oppositiepartij.
In 2011 hadden we een rechts afbraakkabinet van VVD en CDA, gedoogd door de PVV.quote:
Een blanke Ali B, een longarts die geen zin meer heeft in haar werk, Jetta die zegt dat iedereen moet werken en Reinout die zijn razende kutfilm komt promotenquote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
Goedenavond, goedenavond.
Waar gaat het vandaag over?
Blanke Ali B inderdaad, ik dacht het ook meteenquote:Op maandag 2 december 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Een blanke Ali B, een longarts die geen zin meer heeft in haar werk, Jetta die zegt dat iedereen moet werken en Reinout die zijn razende kutfilm komt promoten
Renéquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
Hij lijkt wel wat op die ledenwerver van PowNed, maar dan mét tanden.
Dit vat het wel samen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef marcodej het volgende:
Zijn toontje is grappig, zijn grappen niet zo.
Prima comedian ja.quote:Op maandag 2 december 2013 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Geinspireerd zijn door Eddy Murphy......
Oke.quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb zijn haar, maar dan niet zo vettig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij gebrek aan Johan Derksen hebben we gelukkig jou voor de analyse.quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef RensAjacied het volgende:
Ik denk echt dat deze jongen geen enkele goede humor bezit. Hij brengt het ook kut.
Onder of boven?quote:Op maandag 2 december 2013 23:25 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik heb zijn haar, maar dan niet zo vettig.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Boven, onder is het wel vettig. Nee hoor.
Dan kan ik die jury niet serieus nemen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De jury van de Cameretten, kennelijk.
Ja, doe eens iets leuks.quote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Meneer.... je bent cabaretier! Maak eens een grap!
Kan iemand Verdonk even oproepen?quote:Op maandag 2 december 2013 23:28 schreef Latert het volgende:
Meneer.... je bent cabaretier! Maak eens een grap!
Haha Dentzie.quote:Op maandag 2 december 2013 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Jeete vindt dit mooi, iemand met een beperking die een prijs wint
quote:Op maandag 2 december 2013 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Jette vindt dit mooi, iemand met een beperking die een prijs wint
OOOOHHHquote:Op maandag 2 december 2013 23:29 schreef DrDentz het volgende:
Jette vindt dit mooi, iemand met een beperking die een prijs wint
Die waren van het kaliber Wilfred Geneequote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef BechirPSV het volgende:
als dit het hoogtepunt is wil ik niet weten wat voor autisten verder meededen
Tong80 werd tweede.quote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef BechirPSV het volgende:
als dit het hoogtepunt is wil ik niet weten wat voor autisten verder meededen
Jij moet de winnaar wel zijn geweest! Ik lig dubbelquote:Op maandag 2 december 2013 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Om eerlijk te zijn: dit was niet de winnaar van Cameretten. Dit was de nummer 39 met rijst.
hahaquote:Op maandag 2 december 2013 23:31 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die waren van het kaliber Wilfred Genee
Een roker voelt zich aangesproken.quote:Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu gaat er zo'n antirookmadam haar gejank tentoon spreiden, tijd om naar een andere zender te zappen.
Die kut had gewoon beter d'r best moeten doen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Nu gaat er zo'n antirookmadam haar gejank tentoon spreiden, tijd om naar een andere zender te zappen.
Ik vind je acteerkunsten wel overtuigend.quote:Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Jij moet de winnaar wel zijn geweest! Ik lig dubbel
Het was wel een wedstrijdje wie was de slechtste ja.quote:Op maandag 2 december 2013 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja, wat een televisie ook weer
Nee, een longarts gaat vertellen over haar praktijkervaringen. En waarom ze dat werk niet meer volhoudt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik denk met de illusie om mensen te genezen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik geef haar groot gelijk dat is ook echt kut om te doen. Maar waarom heeft ze die baan dan gekozen?
Dat is ook niet zozeer haar punt geloof ikquote:Op maandag 2 december 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Ik geef haar groot gelijk dat is ook echt kut om te doen. Maar waarom heeft ze die baan dan gekozen?
Nee haar punt is dat er geen begeleiding is voor die mensen. Dat het een taboe is etc. Ik heb dit verhaal van haar al ergens gelezen. Maar ik blijf bij mijn punt dat je dat beroep dan ook niet moet kiezen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Dat is ook niet zozeer haar punt geloof ik
Je weet denk ik niet vantevoren dat het systeem zo werkt.quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee haar punt is dat er geen begeleiding is voor die mensen. Dat het een taboe is etc. Ik heb dit verhaal van haar al ergens gelezen. Maar ik blijf bij mijn punt dat je dat beroep dan ook niet moet kiezen.
Ze ziet er wat hipper uit zo.quote:Op maandag 2 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Die vrouw ziet er nu beter uit dan op de beelden. Kan de schmink zijn, maar ook komen door het feit dat ze nu meer in die situatie werkzaam is.
Ik geef haar ook wel gelijk hoor. Ik snap ook niet dat er totaal geen begeleiding is. Opvang etc.quote:Op maandag 2 december 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet denk ik niet vantevoren dat het systeem zo werkt.
Prima dat ze dat wil veranderen.
Ik krijg niet de indruk dat ze er vantevoren niet op bedacht was dat ze dit soort nieuws zou moeten brengen. Het lijkt me sowieso niet iets wat je gemakkelijk kan inschatten (hoe je er mee om gaat).quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee haar punt is dat er geen begeleiding is voor die mensen. Dat het een taboe is etc. Ik heb dit verhaal van haar al ergens gelezen. Maar ik blijf bij mijn punt dat je dat beroep dan ook niet moet kiezen.
Vind ik ook. Erg moedig om zo open te zijn over waar je tegenaan bent gelopen. Het is zo makkelijk om je groot te houden en je stilletjes uit het vak terug te trekken.quote:Op maandag 2 december 2013 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel goed dat ze hier mee naar voren komt.
Ik kan me goed voorstellen dat er een punt komt dat er een punt komt waar je daar anders over gaat denken. Veel respect voor mensen die hier wel goed en waardig mee om kunnen gaan.quote:Op maandag 2 december 2013 23:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 december 2013 23:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel goed dat ze hier mee naar voren komt.
Rijdt, met haar rollator.quote:Op maandag 2 december 2013 23:44 schreef marcodej het volgende:
Klijnsma trapt een aantal open deuren in.
Afkickverschijnselen. Hij snakt naar een jonko.quote:Op maandag 2 december 2013 23:44 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Je ziet hem de hele tijd grimassen trekken als een volleerd Touretter.
Inderdaad hypocriet van die gozer. Vooral heel serieus gaan kijken aan tafelquote:Op maandag 2 december 2013 23:46 schreef marcodej het volgende:
Vraag hem anders ook naar die poging om patienten op de eerst hulp in de VU te filmen.
Scandinavische en Engelse detectivesquote:Op maandag 2 december 2013 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Leuk hoor deze filmpjes... maar als je ermee de grens over moet schaam je je dood!
Nee doe mij maar zo'n lekkere scandinavische misdaadthriller.
Paul Witteman is beleefd genoeg om uit beleefdheid te zeggen dat hij de film leuk vond.quote:Op maandag 2 december 2013 23:47 schreef BechirPSV het volgende:
ik zie paul witteman al stuk gaan hierom
quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Paul Witteman is beleefd genoeg om uit beleefdheid te zeggen dat hij de film leuk vond.
Waarschijnlijk heeft -ie 'm geblinddoekt bekeken, met keiharde klassieke muziek op de koptelefoon.
Wat maakt het uit? Zolang het volk de bagger slikt, harkt hij vele tonnen, zo niet miljoenen euro's binnen.quote:Op maandag 2 december 2013 23:49 schreef regiliopeace het volgende:
De ondraaglijke platvloersheid van Oerlemans' bestaan.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Die baard maakte hem wel de Kubrick van de lage landen.
Ja, maar die was bekend met het begrip 'spanningsboog'.quote:Op maandag 2 december 2013 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Eerder Martin Koolhoven. Ook zo'n druif.quote:Op maandag 2 december 2013 23:53 schreef DrDentz het volgende:
Nah. stel je niet zo aan.quote:Op maandag 2 december 2013 23:56 schreef Zipportal het volgende:
Sterren? Bruine sterren zeker. NL heeft geen sterren. Opdonderen.
Peter R de Vriesquote:Op maandag 2 december 2013 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen op niemand trots zijn. Wees eerlijk.
Alex van Warmerdam heeft tot de selectie in Cannes gehaald dit jaar.quote:Op maandag 2 december 2013 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
We kunnen op niemand trots zijn. Wees eerlijk.
Rare uitsmijter.quote:Op maandag 2 december 2013 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Het was gezellig. Dat is ook belangrijk."
C acteur.quote:Op maandag 2 december 2013 23:58 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Alex van Warmerdam heeft tot de selectie in Cannes gehaald.
En dat na de Freek uitzendingquote:Op maandag 2 december 2013 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Het was gezellig. Dat is ook belangrijk."
Jammer van het zeilgeneuzel, maar Edwin de Roy is topshow.quote:Edwin de Roy van Zuydewijn
Bespreekt de hoorzitting over hemzelf in de Tweede Kamer
Sylvia Pessireron
Over de treinkaping bij De Punt en de executie van de kapers
Cees Gravendaal
Over de treinkaping bij De Punt en de executie van de kapers
Bouwe Bekking
Zeiler bespreekt deelname aan de Volvo Ocean Race in Alicante
Gerd Jan Poortman
Zeiler over deelname aan de Volvo Ocean Race in Alicante
Zeker. Ze hebben wat te compenseren na het zouteloze geneuzel van gisteren.quote:Op dinsdag 3 december 2013 22:35 schreef alors het volgende:
[..]
Jammer van het zeilgeneuzel, maar Edwin de Roy is topshow.
gebeurdquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
d'r is vandaag niks gebeurd of wel
Bedankt! ik heb het even aangepast!quote:
Ja, nog te weinig.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:07 schreef marcodej het volgende:
Niet 70 kogels hebben de terroristen geraakt, maar 135. So what.
Tuurlijk.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bedankt! ik heb het even aangepast!
Kun je ook ff mijn quote aanpassen
Omdat er een onderzoek is geweest oid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Die zeilrace, vooruit, maar waarom gaan praten over een gebeurtenis van meer dan 30 jaar geleden? Waarom geen actualiteiten? Een koningshuis-deskundige over de benoeming van Máxima tot regentes. Een item over de rechtszaak tegen Jansen Steur, ik noem maar wat.
Over foute Toppers gesproken, waar is Specularium trouwens?quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:08 schreef marcodej het volgende:
Als je snel kijkt is het René Froger.
Die staat met Tem in de Kleine Komedie.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Over foute Toppers gesproken, waar is Specularium trouwens?
We misten je niet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Ik ben wat later in dit topic. Excessief geweld. Want de kapers waren natuurlijk lieverdjes.
Het is nu even actueel.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:08 schreef Elfletterig het volgende:
Die zeilrace, vooruit, maar waarom gaan praten over een gebeurtenis van meer dan 30 jaar geleden? Waarom geen actualiteiten? Een koningshuis-deskundige over de benoeming van Máxima tot regentes. Een item over de rechtszaak tegen Jansen Steur, ik noem maar wat.
8,5 / 10quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:09 schreef alors het volgende:
[..]
Die staat met Tem in de Kleine Komedie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |