Niet zo gek doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Thomas von der Dunk schrijft soms goede columns, maar zijn stemgeluid is echt erg.
Hij komt volgens mij niet uit Amsterdam-Noordquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Thomas von der Dunk schrijft soms goede columns, maar zijn stemgeluid is echt erg.
Zeg ik iets raars dan? Die man heeft echt een stemgeluid dat je na 2 minuten al spuugzat bent.quote:
Nee, dat hij soms goede columns schrijft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zeg ik iets raars dan? Die man heeft echt een stemgeluid dat je na 2 minuten al spuugzat bent.
Ah, ok... - Tja, dan verschillen we van mening. Dat kan hè?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat hij soms goede columns schrijft.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had eigenlijk Co Adriaanse wel aan tafel verwacht.
Die weet veel van Willem II.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Willem-II kenner...echt trots kun je daar niet op zijn.
Verjaardagsfeesten met Elfletterig lijken me niet veel aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
"Biseksueel en ook homoseksueel"... dat kan niet. Je bent óf hetero, of bi-, of homoseksueel.
Er zijn zelfs vier mogelijkheden...quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
"Biseksueel en ook homoseksueel"... dat kan niet. Je bent óf hetero, of bi-, of homoseksueel.
Er lachte één iemand om mijn grapje. Die score is al 100 procent beter dan de gemiddelde animo bij jouw grappen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Specularium het volgende:
Wanneer begint je theatershow Elflettering?
Ik ga niet.
Oja... a-seksueel, dat kan ook nog.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er zijn zelfs vier mogelijkheden...
Ik weet nog dat jij om mijn grapjes moest lachen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er lachte één iemand om mijn grapje. Die score is al 100 procent beter dan de gemiddelde animo bij jouw grappen.
Overigens is theatershow elfletterig, maar dat terzijde.
Valt mee hoor, ik ben nooit zo dominant aanwezig in gezelschappen. En mensen die mij uitnodigen, zijn aan mijn slechte grappen gewend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verjaardagsfeesten met Elfletterig lijken me niet veel aan.
Dat moet voor de eeuwwisseling zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet nog dat jij om mijn grapjes moest lachen.
Goeie ouwe tijd was dat.
Ja, geen speld tussen te krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef alors het volgende:
ik snap dit niet zo een koning is toch koning?
alsof jij, fokker, op verjaardagsfeesten komtquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Verjaardagsfeesten met Elfletterig lijken me niet veel aan.
Eagles!!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
Thorbecke is natuurlijk geboren in Zwolle.
Dat beweert -ie ook niet hè... - Hij zegt alleen dat het hem niks aan lijkt met mij erbij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
alsof jij, fokker, op verjaardagsfeesten komt
Eagles... dat is toch dat ploegje dat niet zelf kampioen kan worden in de Jupiler League en daarom maar een kampioensschaal steelt?quote:
Dirk Kuijt is geboren in Katwijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
Thorbecke is natuurlijk geboren in Zwolle.
volgende keer beterquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dirk Kuijt is geboren in Katwijk.
Deze zou ik niet in je theatershow doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is hoe verjaardagsfeestjes verlopen waarbij luxerobots aanwezig is...
Als hij 3 jaar geleden de winnende had gemaakt was hij groter dan Cruijff geweest...nu is het gewoon een simpel werkertje...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dirk Kuijt is geboren in Katwijk.
Lekker nummertje is dat.quote:
Ik heb geen theatershow in de maak, dus maak je geen zorgen. Het duo voor wie je wel moet vrezen, heet Specularium & Tem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef alors het volgende:
[..]
Deze zou ik niet in je theatershow doen.
Sommige mensen vind ik op tv geweldige paardenlullen, maar als ik ze in de kantine in Hilversum tegenkom blijken het hele aardige mensen te zijn. Daar baal ik altijd een beetje van.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:11 schreef luxerobots het volgende:
Mensen die op fok of bijvoorbeeld geenstijl 'populair' zijn, kunnen in het echt erg tegenvallen. Zoals de presentator van Powned, Weesie. En mensen die hier niet opvallen kunnen in het echt weer charismatisch zijn.
Die show is nog wel te doen met een fles azijn denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb geen theatershow in de maak, dus maak je geen zorgen. Het duo voor wie je wel moet vrezen, heet Specularium & Tem.
Ik ben op Fok! juist niet populair. Dus er is nog hoop voor mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:11 schreef luxerobots het volgende:
Mensen die op fok of bijvoorbeeld geenstijl 'populair' zijn, kunnen in het echt erg tegenvallen. Zoals de presentator van Powned, Weesie. En mensen die hier niet opvallen kunnen in het echt weer charismatisch zijn.
Azijn is schaars geworden, sinds Weltschmerz supermarkten afstruint en grote partijen opkoopt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef alors het volgende:
[..]
Die show is nog wel te doen met een fles azijn denk ik.
Maar goed, dat hoort natuurlijk niet in dit topic.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zit op Nederland 3 de herhaling van DWDD te kijken. Is wel grappig, met Herman de Schermman aan tafel.
Ik voel mij verbonden met jou, qua username.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zit op Nederland 3 de herhaling van DWDD te kijken. Is wel grappig, met Herman de Schermman aan tafel.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef Twaalfmedeklinkers het volgende:
[..]
Ik voel mij verbonden met jou, qua username.
Vandaag ook weer een uitstekende discussie over Zwarte Piet bij DWDD. Waarbij niemand pleit voor het behoud van Zwarte Piet, lekkere discussie waarbij iedereen het met elkaar eens is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Bij DWDD wordt trouwens een uitstekende, inhoudelijke discussie gevoerd over racisme. Veel beter dan wat we de laatste tijd bij P&W hebben gezien. Dat is op zich wel opvallend, want DWDD moet het 'luchtige' programma in de vooravond zijn, P&W de inhoudelijke talkshow.
moet dat nouquote:Op maandag 2 december 2013 22:38 schreef Specularium het volgende:
Arnie Oerlemans
Over zijn nieuwe film 'Bro's before ho's'
Dat is ook geen nieuws meer.quote:Op maandag 2 december 2013 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vroeger zouden ze een Johan Derksen hebben uitgenodigd om de crisis bij PSV te analyseren, maar daar zien ze gelukkig tegenwoordig van af.
Als ik geld toe krijg, wil ik erover nadenken.quote:Op maandag 2 december 2013 23:08 schreef Specularium het volgende:
Ga jij deze film kijken, Elflettering?
Misschien was hij dat toen wel oprecht. Toen (in 2011) was hij nog geen partijleider en was de PvdA nog een oppositiepartij.quote:Op maandag 2 december 2013 23:15 schreef regiliopeace het volgende:
Samsom kan echt heel goed veinzen dat hij razend is.
Good old 2011.quote:Op maandag 2 december 2013 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Misschien was hij dat toen wel oprecht. Toen (in 2011) was hij nog geen partijleider en was de PvdA nog een oppositiepartij.
In 2011 hadden we een rechts afbraakkabinet van VVD en CDA, gedoogd door de PVV.quote:
Een blanke Ali B, een longarts die geen zin meer heeft in haar werk, Jetta die zegt dat iedereen moet werken en Reinout die zijn razende kutfilm komt promotenquote:Op maandag 2 december 2013 23:21 schreef Latert het volgende:
Goedenavond, goedenavond.
Waar gaat het vandaag over?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |