Your loss.quote:
Mijn FOK!-carriere in een notendop.quote:
quote:
Ja, die zijn lekker. Eet ik ook vaak.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
en ik eet deze chips net als vroeger
[ afbeelding ]
het recept is vernieuwd maar ik proef het niet
Dat hoort .... anders is het niet authentiek meerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
het recept is vernieuwd maar ik proef het niet
Leuk jurkje, ik vind 'm nu al goedquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
toen ik het ging googelen kreeg ik alleen maar foto's van deze film
[ afbeelding ]
geen idee wat het is maar het verhaal lijkt me wel goed
Ellen Ripley speelt er ook in dus het zal wel een topshow zijn
Het is weer tijd voor Highlanderquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk is het ook al gewoon te lang geleden dat ik de Alien Trilogie heb gezien
Nou ja zeg! Vechten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef hugecooll het volgende:
Corrie op tv
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1381702#00:16:55
oeh Highlander is ook een mooie iddquote:
Weet ik Tem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee. Interesseert mij ook vrij weinig.
En de serie is ook tof. Met Adrian Paulquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh Highlander is ook een mooie idd
iig de eerste
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef hugecooll het volgende:
Corrie op tv
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1381702#00:16:55
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee gekquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En de serie is ook tof. Met Adrian Paul
Nee joh. Vond ik niet. Met die hele ouwe Highlander en zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee gek
dat werd op een gegeven moment veel te wazig
vanaf dat Ritchie ook niet meer dood kon werd het een ongenadige flopshowquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Vond ik niet. Met die hele ouwe Highlander en zo.
Alweer een nwe UI?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
vanaf dat Ritchie ook niet meer dood kon werd het een ongenadige flopshow
Die ging later wel dood, koppie eraf.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Sjezus, wat een geheugen zeg, nu je het zegt ...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
Geen idee meer waar het over gaat..quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:15 schreef Karina het volgende:
Nou ja bij Sliders was het niet meer leuk toen de professor dood ging en die rare Kromaggs erbij kwamen.
Die bedoel ik, die hele ouwe Highlander was dat. Mythos? Zoiets.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef sp3c het volgende:
[ afbeelding ]
deze dude was ook gewoon matig
volgens mij werd hij achterna gezeten door een soort CIA ofzo die op immortals jaagde, ik geloofde er geen bal van
Methos volgens googlequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Die bedoel ik, die hele ouwe Highlander was dat. Mythos? Zoiets.
Oh ja die, beetje tomboy kind.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
Sliders was wel awesome, toen het nog alleen de originele groep was
ik was verliefd op die kleine chick die nooits iets boeiends deed
Wat wil je nou zeggen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef sp3c het volgende:
ik heb al een andere gedaan
ongeduldig gedoe
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie het plaatje niet... was toch een meisje met kort donker haar?
Hoe heet die gast rechtsonder ook alweer? Ik vind hemquote:
ja maar Corrie denkt dat het iemand anders is terwijl het dezelfde isquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja, daarom postte ik 'm ook tog
Die vliezen bij haar ogen...quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die vliezen bij haar ogen...
Ik vroeg zijn naam..quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef sp3c het volgende:
die gast rechtsonder kom je op CC nog wel eens tegen als ze Carpoolers weer uitzenden
een en al baas die show
Jerry O'Connell - IMDbquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe heet die gast rechtsonder ook alweer? Ik vind hem
Dankquote:
En ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:29 schreef Jian het volgende:
Dus iedereen heeft die Sliders gezien behalve ik ...
Ik herkende haar niet met dat blonde haar man.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar Corrie denkt dat het iemand anders is terwijl het dezelfde is
dat mag best even benadrukt worden lijkt me
Corrie
Ook geen films of series?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En ik
Ik kijk geen tv (uitz daargelaten)
Nee joh, de eerste laag is pas net droog. Ik doe zo nog een laagje denk ik, lekker met mijn vingers in de behangplaksel.quote:
gewoon googelenquote:
Wat mis ik? Wat ben je aan het doen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, de eerste laag is pas net droog. Ik doe zo nog een laagje denk ik, lekker met mijn vingers in de behangplaksel.
Nee, lezen, internetten, bellen, bij vrienden op bezoek of lezenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Kolere, wat doe je dan de hele avond, Yoga?
Ik vind surprises maken ook altijd leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee joh, de eerste laag is pas net droog. Ik doe zo nog een laagje denk ik, lekker met mijn vingers in de behangplaksel.
Pepier maché.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mis ik? Wat ben je aan het doen?
Echt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind surprises maken ook altijd leuk
Neequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind surprises maken ook altijd leuk
Echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeu, dus jij bent gewoon één van de weinige mensen op deze aardbol die The Sopranos niet heeft gezienquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, lezen, internetten, bellen, bij vrienden op bezoek of lezen
Dat kan ik niet zeggen want het is voor lootjes met FOK!kers.quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt
Ik wist het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
ik maakte altijd propjes in mijn mond en die schoot ik dan naar mensen
das ook een soort papier mache, mooie tijden waren dat
Kloptquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Jeu, dus jij bent gewoon één van de weinige mensen op deze aardbol die The Sopranos niet heeft gezien
Owhquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen want het is voor lootjes met FOK!kers.
[..]
Ik wist het.
Zo racistisch als de kolere, maar wat een serie .. en Whiskers heeft al dat moois gewoon niet gezien, ik bedoel The Sopranos gezien hebben en dan .......quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef sp3c het volgende:
is the Soprano's eigenlijk niet racisme tegenwoordig vanwege al die stereotypes?
Racisme is racisme.. Definitie is NIET veranderd hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef sp3c het volgende:
is the Soprano's eigenlijk niet racisme tegenwoordig vanwege al die stereotypes?
Kan me niks schelen eigenlijk, sorryquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo racistisch als de kolere, maar wat een serie .. en Whiskers heeft al dat moois gewoon niet gezien, ik bedoel The Sopranos gezien hebben en dan .......
beetje een raar verhaal iddquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo racistisch als de kolere, maar wat een serie .. en Whiskers heeft al dat moois gewoon niet gezien, ik bedoel The Sopranos gezien hebben en dan .......
Ja, maar het wordt erger, je hebt The Shield dus ook gemist, ja, daar gaat een wereld voor je open, hèquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan me niks schelen eigenlijk, sorry
niets moetquote:
Voor een actieve SCquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hangt er vanaf voor wat denk ik.
Volgens mij wel. Misschien komt deadprez zo ookquote:
Ik heb ALLES gemist, en ik voel me er prima bijquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt erger, je hebt The Shield dus ook gemist, ja, daar gaat een wereld voor je open, hè
Die is/was er alquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Voor een actieve SC
[..]
Volgens mij wel. Misschien komt deadprez zo ook
Wordt tijd dat ze dat weer gaan herhalen. Geweldige seriequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
maar je hebt 'allo 'allo toch wel eens gezien?
Ik? Ja!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
Zal toch wel ....... ofquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef sp3c het volgende:
ik vond het al zo'n raar verhaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik? Ja!
En nog wel meer series ook.. Alleen de laatste jaren niet,,,
wats gebeurd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik? Ja!
En nog wel meer series ook.. Alleen de laatste jaren niet,,,
"Volgens mij" kan niet, als je the Sopranos hebt gezien weet je dat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:50 schreef liesje1979 het volgende:
Volgens mij heb ik de Sopranos ook nooit gezien.
Dan heb ik het niet gezien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:51 schreef Jian het volgende:
[..]
"Volgens mij" kan niet, als je the Sopranos hebt gezien weet je dat.
het is niet goed voor je geloof in de mensheid iigquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, ik bedoel, ze geven het ook gewoon zo gemakkelijk toe, alsof het geen schande is ofzo
Sopranos niet gezien hebben is wel ernstig hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar men wordt nu beoordeeld op een tv-serie wel of niet gezien hebben??![]()
![]()
Hangt er ook vanaf welke serie het betreft, denk ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ai, dan ben ik ook patiënt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Sopranos niet gezien hebben is wel ernstig hoor
"een tv-serie", ... is Odyssee "een boek" ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ok, prima. Dan ben ik ernstig niet bevattelijk voor de mening van de massaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Sopranos niet gezien hebben is wel ernstig hoor
Schrijf me maar af danquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hangt er ook vanaf welke serie het betreft, denk ik.
Oh als ik een serie kijk ga ik ook niet internetten. Dan wil ik het volgen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk sowieso geen series op mijn laptop want dan kan ik niet internetten.
Als je the Sopranos kijkt internet je niet tegelijkertijdquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kijk sowieso geen series op mijn laptop want dan kan ik niet internetten.
Daar zou ik gaan kijken!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef sp3c het volgende:
lol, Cnorrie!
check deze
[ afbeelding ]
zo doen ze dat in Frankrijk
Nou ja, genoeg series waarbij het een pluspunt is als je kunt zeggen dat je het nooit hebt gezien.quote:
Nou tof, je hebt een verrekijker nodig om op het ijs te kijken ......quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef sp3c het volgende:
lol, Cnorrie!
check deze
[ afbeelding ]
en waarom ook nietquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef sp3c het volgende:
lol, Cnorrie!
check deze
[ afbeelding ]
En het is in Frankrijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou tof, je hebt een verrekijker nodig om op het ijs te kijken ......
dit soort wedstrijden gaan niet om het spel maar om de sfeer, bovendien heb je van die schermenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou tof, je hebt een verrekijker nodig om op het ijs te kijken ......
Ik kijk eigenlijk nooit iets zonder mijn laptop bij de hand.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Als je the Sopranos kijkt internet je niet tegelijkertijd
Ja ticket, maar je moet er ook nog naartoe he?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
en waarom ook niet
tickets 5 euro, ik begin er zelf nu ter plekke aan te denken
het is Grenoble, niet downtown Mogadishuquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ticket, maar je moet er ook nog naartoe he?
En wat kost een retourtje Grenoble nou.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
en waarom ook niet
tickets 5 euro, ik begin er zelf nu ter plekke aan te denken
Een serie of film kan ik echt niet volgen als ik zit te internetten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk nooit iets zonder mijn laptop bij de hand.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is Grenoble, niet downtown Mogadishu
Ik kijk ook niet zoveel series.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Een serie of film kan ik echt niet volgen als ik zit te internetten.
Films ook niet. Daar ga ik echt voor zitten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet zoveel series.Maar een film lukt me wel.
Het is bij mij een beetje neurotisch jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:02 schreef liesje1979 het volgende:
Maar mijn internettempo ligt ook wat lager denk ik.
Ik zeg maar niks bij nader inzienquote:
Mobiele telefoon met tweekleurenscherm?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Films kijk ik ook niet.. Heb geen tablets of apss.. Loop zwaar achter![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoezoquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zeg maar niks bij nader inzien
Zwart-wit?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mobiele telefoon met tweekleurenscherm?
Ik heb al jaren een Android..quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mobiele telefoon met tweekleurenscherm?
Zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik kan beiden met een half oog doen zeg maar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is bij mij een beetje neurotisch ja
Zwart en grijs, denk ik dan eerder.quote:
Nee maar het is wel zo. Niet normaal.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik kan beiden met een half oog doen zeg maar.
Ah, ja, dan gaat het met die apps ook niet zo goed lukken, althans, niet op de gebruikelijke manier.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een Android..
Zonder een google-account![]()
![]()
schiet es op met die surprise ...quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet hoor, maar ik kan beiden met een half oog doen zeg maar.
ik zag vandaag een bozige liesje!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohja.Even een laagje doen. En dat gaat wat lastiger tegelijkertijd met internetten.
Nou en, is gewoon een mens toch?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik zag vandaag een bozige liesje!
Wattes??quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:13 schreef Webschip het volgende:
Nou Voorschrift. Je wordt bedankt!
Dat moest er ook even uit.
Liesje is normaal gesproken lievigquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou en, is gewoon een mens toch?
En een mens..quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Liesje is normaal gesproken lievig
Ga ergens anders verheven zijn EGquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Webschip het volgende:
[..]
Nou ja, zeg.
Haast "majesteitsschennis" heeft ie gepleegd.
Voorschrift is koningin af. Als je dat maar weet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ga ergens anders verheven zijnEG
Vs boeit me nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef Webschip het volgende:
[..]
Voorschrift is koningin af. Als je dat maar weet.
F&F of FHF?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef Jian het volgende:
Wat een gezeik daar in dat FHF, daar moet ik eerdaags maar eens even mijn neus laten zien.
Ow, Liesje, nog gecondoleerd met je kat, sterkte ermee.
Ja wat staat er nu, ik mag dan wel niet zoveel boeken lezen als jij, maar daarom kan ik nog wel 3 letters juist achter elkaar zetten hoorquote:
Ik lees af en toe dat feedbacktopic door. Wat een gezeik voor zo'n rustig forumquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef Jian het volgende:
Wat een gezeik daar in dat FHF, daar moet ik eerdaags maar eens even mijn neus laten zien.
Owh, meneer is beledigdquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja wat staat er nu, ik mag dan wel niet zoveel boeken lezen als jij, maar daarom kan ik nog wel 3 letters juist achter elkaar zetten hoor
Ik kijk daar nooit, ik dacht altijd saaie bende, maar het is best leuk, althans de Feedbackquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:29 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik lees af en toe dat feedbacktopic door. Wat een gezeik voor zo'n rustig forum
Huh? Waar?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik zag vandaag een bozige liesje!
Ik krijg soms ineens 'zomaar' (quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef sp3c het volgende:
als Jian beledigd is gaat hij altijd roepen dat de mods hem zomaar lopen te noten enzo terwijl er al 100 jaar geen notes bij zijn gekomen
topshow is dat
Ik krijg bendes notesquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef sp3c het volgende:
als Jian beledigd is gaat hij altijd roepen dat de mods hem zomaar lopen te noten enzo terwijl er al 100 jaar geen notes bij zijn gekomen
topshow is dat
Nee, maar het ging ineens van 18 naar 26 oidquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef sp3c het volgende:
jullie hebben er beiden minder dan 30
zovaak zal het niet zijn
100 jaar geen notes?, volgens mij is de laatste van Yvonne en die is van vorige weekquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef sp3c het volgende:
topshow is dat
Maar gecondoleerd lieverd, is niet niksquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Oh daar. Ja dat wil wel eens gebeuren en geloof het of niet, ik hield me nog heel erg in.
Nietusquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, maar het ging ineens van 18 naar 26 oid
en daarvoor van ~11 naar 18
verder ben ik inderdaad heel lievig
Ik had er ook eens minder dan 30quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:31 schreef sp3c het volgende:
jullie hebben er beiden minder dan 30
zovaak zal het niet zijn
Dank je wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:26 schreef Jian het volgende:
Kat, maar dank je wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:30 schreef hugecooll het volgende:
[..]
FHF FB
En gecondoleerd met je poezebeest
Ja gister en dat is heel kut maar beter voor hem.quote:
de laatste is van 7-11 vriendquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:33 schreef Jian het volgende:
[..]
100 jaar geen notes?, volgens mij is de laatste van Yvonne en die is van vorige week
Vooruit dan, het is weekendquote:
Sorry. Maar gecondoleerd iig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
[..]
Ja gister en dat is heel kut maar beter voor hem.En ik probeer er juist even niet aan te denken.
ja dahag, gewoon een ABO nemen als je het wil wetenquote:
Je bent nog wakker dus?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:36 schreef Peunage het volgende:
Ik dacht even dat het over de koersen ging. Maar notes dus.
Ow, is dat die van Yvonne dan, is dat al weer 3 weken terug.... goh, maar goed dat is wat anders dan 100 jaar toch. En ja, ik ben de laatste tijd ook wel lieviger, dat hoor ik van iedereenquote:
Niet echt, nog wel wat crappy dingen. Maar het geeft niet hij zag er ook wat crappy uit op het laatst. Ik herinner me hem liever van wat eerder.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Sorry. Maar gecondoleerd iig.
Nog wel een mooie foto kunnen maken?
nee 100 jaar is beeldspraak, je zat niet bij Corrie in de klas ofzo dus zo oud ben je uberhaupt nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, is dat die van Yvonne dan, is dat al weer 3 weken terug.... goh, maar goed dat is wat anders dan 100 jaar toch. En ja, ik ben de laatste tijd ook wel lieviger, dat hoor ik van iedereen
Je hebt gewoon schaapskleren aangetrokken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, is dat die van Yvonne dan, is dat al weer 3 weken terug.... goh, maar goed dat is wat anders dan 100 jaar toch. En ja, ik ben de laatste tijd ook wel lieviger, dat hoor ik van iedereen
Yup, zwakzinnige Amsterdammer, zo eentje met een IQ van beneden de 85, maar ja elk nadeel heeft z'n voordeel, zo zie je maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
Jian mag wel want die is een beetje speciaal
shit manquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dahag, gewoon een ABO nemen als je het wil weten
Jian mag wel want die is een beetje speciaal
Neh, ik had van de week in RLS SC, de kans, heel erg ... en ik, ik, ik ..... ik heb m laten lopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon schaapskleren aangetrokken.
Doe eens een linkje (eventueel via DM) naar waar je op had willen reageren dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, ik had van de week in RLS SC, de kans, heel erg ... en ik, ik, ik ..... ik heb m laten lopen
Je bent vrijgezel of wil naast de pot piesenquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:43 schreef Jian het volgende:
[..]
Neh, ik had van de week in RLS SC, de kans, heel erg ... en ik, ik, ik ..... ik heb m laten lopen
Ik denk dat hij een ander soort kans bedoelt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je bent vrijgezel of wil naast de pot piesen
Neukkans? Of wat mis ik?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een ander soort kans bedoelt.
En ja sorry sp8c, je hebt gelijk.
Die sp3c heeft helemaal geen gelijk, je hebt je DMquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een ander soort kans bedoelt.
En ja sorry sp8c, je hebt gelijk.
Nee. Wat moet ik negeren?quote:
Enikdan??quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Die sp3c heeft helemaal geen gelijk, je hebt je DM
Tssss, zijn jochiesquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:50 schreef Peunage het volgende:
Natuurlijk. Bijna iedereen resp3cteert jouw autoriteit.
Eikelquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:51 schreef Montagui het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een irritante kat.
is voor jochiesquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:52 schreef sp3c het volgende:
whiskeys snapt dat niet want ze kijkt geen south park
Whiskeys snapt niets....eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:52 schreef sp3c het volgende:
whiskeys snapt dat niet want ze kijkt geen south park
Owh. meneer "knows it al"quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Montagui het volgende:
[..]
Whiskeys snapt niets....eigenlijk.
Vragen, vragen, vragen....that's you....dus?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh. meneer "knows it al"
Aansteller..
Het is iets onbelangrijks. Jian en ik kennen elkaar van een andere SC maar dat heeft niets met hier te maken dus zouden we hier ook niet moeten bespreken. Maar soms glipt het er even tussendoor.quote:
Klinkt als een afscheping, maar wel op een lieve manier..quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij krijgt een welgemeende kus op je bolletje
nee waar denk je dat je bent?quote:
Afzeiken is jouw "ding'' ???quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:54 schreef Montagui het volgende:
Vragen
[..]
Vragen, vragen, vragen....that's you....dus?
Nope....maar (gelet op deze reactie) meer jouw ding?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Afzeiken is jouw "ding'' ???
Heb je hem weer...quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:56 schreef Specularium het volgende:
Yes, ik zie dat het hier gezellig is.
Ik heb jou niet afgezeken,, Jij mij welquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:56 schreef Montagui het volgende:
[..]
Nope....maar (gelet op deze reactie) meer jouw ding?
Ja, beetje dom als je me nog nooit gezien hebt..quote:
Vertel?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb jou niet afgezeken,, Jij mij wel
tuulk welquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
Er zijn tegenwoordig toch geen real life shows meer?
Niet nodig, topic lezen is genoegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |