Your loss.quote:
Mijn FOK!-carriere in een notendop.quote:
quote:
Ja, die zijn lekker. Eet ik ook vaak.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
en ik eet deze chips net als vroeger
[ afbeelding ]
het recept is vernieuwd maar ik proef het niet
Dat hoort .... anders is het niet authentiek meerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
het recept is vernieuwd maar ik proef het niet
Leuk jurkje, ik vind 'm nu al goedquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
toen ik het ging googelen kreeg ik alleen maar foto's van deze film
[ afbeelding ]
geen idee wat het is maar het verhaal lijkt me wel goed
Ellen Ripley speelt er ook in dus het zal wel een topshow zijn
Het is weer tijd voor Highlanderquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk is het ook al gewoon te lang geleden dat ik de Alien Trilogie heb gezien
Nou ja zeg! Vechten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef hugecooll het volgende:
Corrie op tv
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1381702#00:16:55
oeh Highlander is ook een mooie iddquote:
Weet ik Tem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Geen idee. Interesseert mij ook vrij weinig.
En de serie is ook tof. Met Adrian Paulquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh Highlander is ook een mooie idd
iig de eerste
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef hugecooll het volgende:
Corrie op tv
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1381702#00:16:55
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Jian het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee gekquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
En de serie is ook tof. Met Adrian Paul
Nee joh. Vond ik niet. Met die hele ouwe Highlander en zo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee gek
dat werd op een gegeven moment veel te wazig
vanaf dat Ritchie ook niet meer dood kon werd het een ongenadige flopshowquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee joh. Vond ik niet. Met die hele ouwe Highlander en zo.
Alweer een nwe UI?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
vanaf dat Ritchie ook niet meer dood kon werd het een ongenadige flopshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |