Roept u maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lavenderr, kon je er geen interessantere TT van maken?
Ja ik heb ook geen ideequote:
Prima.quote:
Maar we hebben helemaal geen reden voor een battle met VBL. We zijn maatjes en de mannen van VBL zijn graag geziene users hierquote:
Oh, nou ja, in Mexico spreken ze ook Spaans dus in die zin klopt het wel he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima.
Ik ben alleen een Spanjaard.
BNW vs NWS danquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar we hebben helemaal geen reden voor een battle met VBL. We zijn maatjes en de mannen van VBL zijn graag geziene users hier.
Kan allemaal he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
BNW vs NWS dan
of gewoon BRAVE NEW VOETBAL !!!!!!!!!!!!
Dat is niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan allemaal he?
Of een battle met TRU.
Moet je E_O maar eens uitdagen.
Waar is Bankfurt als je hem nodig hebt he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk.
Zo, de ex is weg, ff wat kleine dingetjes doen en dan m'n bed in met VITV erop!
Mensen hier nog de komeet ISON gevolgd gister en vandaag? Word een showtje waarschijnlijk in december! En qua rampen; op een ander 'conspiracy' forum zijn er mesnen die roepen dat ie richting onze blauwe water bal vliegt.
Dat is ook weer waar. Dat is een battle van niksquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef theguyver het volgende:
pfff die zoetwaterzonnebaars ... leg m op het droge, klaar.
misschien dan promotie van mod op Truquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Dat is een battle van niks
Het ging amper over Ajax he? Had ik wel verwacht. Vind het best vreemd. Hebben ze gewonnen tegen alle verwachtingen in, praten ze er amper overquote:
Eerste half uur alleen maar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ging amper over Ajax he? Had ik wel verwacht. Vind het best vreemd. Hebben ze gewonnen tegen alle verwachtingen in, praten ze er amper over
Toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste half uur alleen maar.
Een positieve ontwikkeling.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het ging amper over Ajax he? Had ik wel verwacht. Vind het best vreemd. Hebben ze gewonnen tegen alle verwachtingen in, praten ze er amper over
ik mis tjackaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp dat jij dat wel goed vindt
misschien jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die komt vast zo
Misschien werkt hij nog?
zekerquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij komt vast zo .
Mooi liedje he?
quote:
Je wacht echt tot de laatste minuut hequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb echt een probleem morgen. Ik heb 7 uur om een rijm, cadeautjes, en een surprise te maken.
Ik kan ook goed rijmen echt hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wacht echt tot de laatste minuut hega nou aan de slag man.
Ben je er al uit welke surprise het wordt? De broeder?
Met een rijm kan Inso je wel helpen. Die is echt goed.
Doe de papiermaché gewoon in de oven om te drogen, dat is de beste manier op zo'n korte tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan ook goed rijmen echt hoor.maar de rest.
Ja, die tekst, om te janken gewoon. Beetje zoals Oceaan van Racoonquote:
Jij houdt niet zo van gevoelige teksten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die tekst, om te janken gewoon. Beetje zoals Oceaan van Racoon
Hou je bek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die tekst, om te janken gewoon. Beetje zoals Oceaan van Racoon
Jawel, maar in het Nederlands komt het op mij meteen heel melodramatisch over. Toen ik je zag van Anthony Kamerling vind ik wel een prachtig liedje echter. Of Onderweg van Abel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van gevoelige teksten?
Uh, okéquote:
Ja, in het Engels wel leuk. Feel Like Flyingquote:
Ik heb het deze hele week vol gehouden om niet de drinken mexicano. Hopelijk ben je nu trots.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, in het Engels wel leuk. Feel Like Flying
Mij boeit het geen reet of mensen wel of niet drinken. Maar als dit je bedoeling was vind ik dit keurig van je.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het deze hele week vol gehouden om niet de drinken mexicano. Hopelijk ben je nu trots.
Bedankt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij boeit het geen reet of mensen wel of niet drinken. Maar als dit je bedoeling was vind ik dit keurig van je.
quote:
Echt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik wat voor je kan regelen
als ze een solo concertje hebben misschien wel, maar momenteel treden ze alleen op met de vrienden van amstel live.. dus ga ff mailtje sturen brb.quote:
Ik weet het. En dat is in Rotterdam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
als ze een solo concertje hebben misschien wel, maar momenteel treden ze alleen op met de vrienden van amstel live.. dus ga ff mailtje sturen brb.
tot dusver is dat het enige, en de al you need is love dinges..quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het. En dat is in Rotterdam.
Je bent lief guyvie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
tot dusver is dat het enige, en de al you need is love dinges..
Ik moet ff mail afwachten.
Ik beloof niks, behalve dat ik ff kan kijken of er iets te regelen valt...quote:
Zojuist een mail gehad, ze treden de komende tijd niet afzonderlijk op.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het. En dat is in Rotterdam.
Jammer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zojuist een mail gehad, ze treden de komende tijd niet afzonderlijk op.
jammer
Nou dat wordt nog krap danquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
Alleen nog suprise makenbinnen een uur rijm en cadeautjes gekocht
Laatste moment gefröbel hequote:Op zaterdag 30 november 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik schaam mij er een beetje voor.
Normaal kom ik dan tot grote prestaties ja. Dit jaar is het een groot fiasco.quote:
Mooi stemmen komen er toch uit Volendam. Apart wel he?quote:
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi stemmen komen er toch uit Volendam. Apart wel he?
Niet zo vreemd als ze allemaal met elkaar gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen komt daar zingend op de wereld lijkt wel.
Hey lavje!quote:
Hey Div!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hey lavje!![]()
Ook lekker weekend aan het vieren?
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div!
Ja, lekker lui een beetje tv en een beetje FOK!ken. Heerlijk toch?
Oh ga je lekker clubben? Tof!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijk ja![]()
Ben lekker muziek aan het luisteren, alvast in de party-stemming komen voordat ik de club af ga breken
Word weer eens tijd jaquote:
Have fun Div!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Word weer eens tijd ja![]()
Heb een zakje met 16 muntjes terug gevondengoedkoop avondje dus
Ja.quote:Op zondag 1 december 2013 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hey tjacka ben jij dit?
hopelijk niet te koud ik wil zo nog ff hardlopen![]()
Hahahah ja heerlijk toch. Morgen weerquote:Op zondag 1 december 2013 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Blijf er om lachen![]()
Scrummie, ik weet dat jij dit ook helemaal geweldig vindt. Morgenavond weer topshow
Ah ok..quote:
Ik kijk nooit naar dat soort films dus kende deze acteur niet. Wel erg zeg.quote:Op zondag 1 december 2013 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah ok..Paul Walker, Running Scared was ook een goede film met hem.
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 1 december 2013 16:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik mag niet meer in mijn Feyenoord topic geloof ik.
Ironisch ook, auto-ongelukquote:Op zondag 1 december 2013 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar dat soort films dus kende deze acteur niet. Wel erg zeg.
Door die ene reactie over bruma/bakkali ?quote:Op zondag 1 december 2013 16:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik mag niet meer in mijn Feyenoord topic geloof ik.
Oehquote:Op zondag 1 december 2013 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was iets te fanatiek met schelden op bakkali en de scheidsrechter denk ik.
Ja, ik was van mening dat op slag van rust Bruma'tje had moeten vertrekken door een vieze tackle op Immers, en 5 seconden later springt Bakkali heel mooi na een nep overtreding en krijgt een Feyenoorder geel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
OehHad dat iets te maken met die twee gele kaarten en geen rode?
*niet vragen maar lezen Lav
Logischquote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik was van mening dat op slag van rust Bruma'tje had moeten vertrekken door een vieze tackle op Immers, en 5 seconden later springt Bakkali heel mooi na een nep overtreding en krijgt een Feyenoorder geel.
Toen was ik even heul heul boos
Nee.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
AZ staat ook niet voor tegen de nummer 18. AZ gun ik het wel.
Ik zou een andere club zoeken.quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
AZ staat ook niet voor tegen de nummer 18. AZ gun ik het wel.
AZ en Cambuur.quote:
AZquote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ en Cambuur.
Die verliezen nu ook
AZ is een club die altijd leuk en fris voetbal verzorgt en die tegenwoordig met goede middelen goed scoort.quote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
AZIk weet niet of ik nu nog enigszins respect voor je op kan brengen.
Maar wel een waardeloze aanhang natuurlijk. Ik word al boos als ik er naar kijk.quote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ is een club die altijd leuk en fris voetbal verzorgt en die tegenwoordig met goede middelen goed scoort.
Met die klappertjes is wel een treurnis ja.quote:Op zondag 1 december 2013 17:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar wel een waardeloze aanhang natuurlijk. Ik word al boos als ik er naar kijk.
Je bent weer gestegen op mijn respect-o-meter.quote:Op zondag 1 december 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met die klappertjes is wel een treurnis ja.
Kippenboutjes.quote:Op zondag 1 december 2013 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent weer gestegen op mijn respect-o-meter.
Ik ga zo varkenshaas eten. Wat jij?
Ik heb altijd al een zwak voor Heerenveen gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik merk wel dat in de top van Nederland heel veel treurige clubs spelen. Alleen AZ, Groningen en Zwolle zijn wel ok.
Ik voor Groningen en Cambuur, dus zeker niet voor Heerenveen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak voor Heerenveen gehad.
Niet dat ik echt op de uitslagen en stand let hoor. Ik kijk meestal alleen Ajax en PSV en AZ die laatste twee kijk ik mee met paps.quote:Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voor Groningen en Cambuur, dus zeker niet voor Heerenveen.
Weer te hard gezopen meneer Blaadjes?quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Blaadjes het volgende:
goeiesmorgens....tering,nou pas wakker.
Dat moet een heftig avondje geweest zijnquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Blaadjes het volgende:
goeiesmorgens....tering,nou pas wakker.
donequote:
quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet een heftig avondje geweest zijn![]()
Wat heb je uitgespookt danquote:Op zondag 1 december 2013 19:40 schreef theguyver het volgende:
[..]zo hoort het, ik heb huis arrest
quote:
Dat hou je niet volquote:Op zondag 1 december 2013 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]11 december ga ik naar Tenacious d tot die tijd mag ik niet stappen..
jawel, al heb ik vrijstelling voor afgesproken verjaardagen.quote:
Ohhhhh dan heb jij vast veel verjaardagen de komende tijdquote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
jawel, al heb ik vrijstelling voor afgesproken verjaardagen.
Tot die tijdworden knusse bank avondjes
Het is ook ik vind het ook gewoon de leukste.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook ik vind het ook gewoon de leukste.
Die van Mani en Mexicanobakker vond ik eigenlijk allebei een tweede plaats, maar ja, je moet kiezen he?
Niks mis met promoten toch?quote:Op zondag 1 december 2013 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]dank je. Ik vind die van Mexicanobakker ook heel leuk hoor. Het was alleen niet de bedoeling om te promoten ja wist ik veel.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Pino lijkt alsof ie moet fappen.
quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weer te hard gezopen meneer Blaadjes?
Ik beken schuld.quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet een heftig avondje geweest zijn![]()
Blackoutje van 2 uur? Was ze leuk? Blond? Donker?quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Ik beken schuld.
Gister verjaardag van m'n beste vriend.....pffff leuk man!
Ik vraag me alleen af: waar was ik tussen 7 en 9 uur?
Herkenbaar wel.quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Ik beken schuld.
Gister verjaardag van m'n beste vriend.....pffff leuk man!
Ik vraag me alleen af: waar was ik tussen 7 en 9 uur?
Nou leuk zal ze niet geweest zijn als ik een blackout had van 2 uur.quote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blackoutje van 2 uur? Was ze leuk? Blond? Donker?
Ik vermoed dat jij blauwer wasquote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kijk deze goser snapt mij! Jammer dat hij blauw is.
Haha. klopt wel. historisch feestje. Allemaal mensen die hun top jaren in de jaren 90 hadden. Ouwerwests gehakt op vanalles en nog wat uit die tijd.quote:
Heerlijk he, dat hakken. Mag dat ook zo graag doen .quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha. klopt wel. historisch feestje. Allemaal mensen die hun top jaren in de jaren 90 hadden. Ouwerwests gehakt op vanalles en nog wat uit die tijd.
Ik voelde me weer even 17 gister
Truste wijfie!quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk he, dat hakken. Mag dat ook zo graag doen .
Maar ik duik er in, morgen weer een drukke dag . Truste allemaal![]()
jij bent vroeg uit je nest..quote:
Ik was vanaf 9 uur al op, ik heb wel zes uur geslapen vannacht door bepaalde mensen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
jij bent vroeg uit je nest..
of was het niet jou nest en werd je er uit gekickt
quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was vanaf 9 uur al op, ik heb wel zes uur geslapen vannacht door bepaalde mensen.
dat heb ik laatste afgelopen jaar niet gehad, heb nog een Lalaloopsie verstopt in doucheputje itten en krijg die er niet uit zonder het popje in 2 te breken ... maar dan is er waarschijnlijk een heel hard aan het huilen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef sararaats het volgende:
binnen enkele dagen heb ik een opgeruimde badkamer
Is het zo'n bende dan dat je er dagen over gaat doen Sara?quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef sararaats het volgende:
binnen enkele dagen heb ik een opgeruimde badkamer
bwah, dat valt mee hoor. het is dat er een nieuwe ladenkast komt te staan en die moet natuurlijk nog ingeladen wordenquote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Is het zo'n bende dan dat je er dagen over gaat doen Sara?
Hij doet een 'vangaaltje'quote:Op maandag 2 december 2013 12:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kijk dit filmpje ik heb moeten huilen van het lachen
Die hele houding ook.quote:Op maandag 2 december 2013 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij doet een 'vangaaltje'
alsof hij tegen de F'jes staat te praten, jemig
Het is echt om te gillen. Hij blaast zich op.quote:
Die is zo mooi he van jiskefet.quote:Op maandag 2 december 2013 12:59 schreef Tjacka het volgende:
Hij doet mij een beetje hier aan denken.
Frank daarentegen bij een 5-1 voorsprong.![]()
![]()
Oh ja, dat jochie. Zo zoetquote:Op maandag 2 december 2013 12:59 schreef Tjacka het volgende:
Hij doet mij een beetje hier aan denken.
Frank daarentegen bij een 5-1 voorsprong.![]()
![]()
Kusje op?quote:Op maandag 2 december 2013 20:50 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb last van mijn keel, dat wou ik ook hier even melden.
Kusjequote:Op maandag 2 december 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kusje op?
(of beter een zuigtabletje)
quote:Op maandag 2 december 2013 21:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kusje op?
(of beter een zuigtabletje)
Lekker uitgeslapen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
Goeie..eh morgen. Nog net![]()
Gouwe ouwe, blijft top
Zielig dat lavje dat voor haar zelf neer zet hé?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen?
[ afbeelding ]
Lol dit staat er altijd bij dus moet ik dat nu elke keer doen?
Nergens voor nodig het is zo'n lieve meid.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zielig dat lavje dat voor haar zelf neer zet hé?
Ja prima hoor. Heb niks te doen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nergens voor nodig het is zo'n lieve meid.![]()
Hoe gaat het je af als Mod Tjacka? wil het een beetje lukken?
quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zielig dat lavje dat voor haar zelf neer zet hé?
tip..quote:
Bah Andre H...quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:17 schreef Tjacka het volgende:
#quiltypleausure
en de tekst klopt ook wel
Ja gekeken hoor maar ik ben niet zo van het gamen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bah Andre H...
Ben niet zo van dat soort nederlandstalige muziek.
Had je filmpje gekeken? die game is zo... AWESOME!!!!!! en frustrerden en wtf gehalte is echt through the roof. als je de series kent kom je makelijk heel wat herkenbaars tegen.
Niet nee?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja gekeken hoor maar ik ben niet zo van het gamen.
fokkenquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:24 schreef theguyver het volgende:
[..]
Niet nee?
wat dan wel films series lezen? eh
Je hebt een nieuw doel nodig om na te streven op den FOK!. Misschien is het wat om nu voor FA te gaan?quote:
Jij ziet wel een bliksemcarrière voor Tjack in het verschiet he Inso ?quote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw doel nodig om na te streven op den FOK!. Misschien is het wat om nu voor FA te gaan?
Trainer worden van PSVquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw doel nodig om na te streven op den FOK!. Misschien is het wat om nu voor FA te gaan?
#tjackaforfaquote:Op dinsdag 3 december 2013 15:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Besluiten we dat hier? Ja, vanaf nu wel. FF aftikken. Cor Pot nieuwe trainer PSV!quote:
quote:Cor Pot vervangt per onmiddelijke ingang Philip Cocu
Bron: Fok.nl (BNW)
Cor Pot (62) wordt de nieuwe trainer van PSV. Dat heeft technisch manager Marcel Brands dinsdag bekendgemaakt. Oud-prof Pot, voorheen onder meer werkzaam bij de KNVB als trainer van Jong Oranje, tekent in Eindhoven een contract voor twee seizoenen. Aanstaande donderdag staat de geboren Nederlander al op het trainingsveld op De Herdgang.
Ja, dat besluit de Illu. Zoals alle belangrijk beslissingen door de Illu genomen wordenquote:Op dinsdag 3 december 2013 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Besluiten we dat hier? Ja, vanaf nu wel. FF aftikken. Cor Pot nieuwe trainer PSV!
[..]
quote:
waarom?quote:Op woensdag 4 december 2013 10:30 schreef theguyver het volgende:
bijna 110 uur wakker met paar powernapjes van max 30 min...
Ben to happy to sleepquote:Op woensdag 4 december 2013 10:32 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
waarom?
Was gister 27 uur wakker ivm eerste nachtdienst en tandarts maar ik vond het niks....dus nogmaals: Waarom?
Dan zou je al 15 jaar wakker zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben to happy to sleep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul Kern (? - 1955) was a Hungarian soldier who was shot in the head by a Russian soldier in 1915 during World War I. The bullet removed part of his frontal lobe. Rather than killing him, this made him unable to sleep.
Heb 15 jaar geleden ongeveer 3e keer dat ik naar een discotheek ging , een klap met een wodka fles tegen mijn hoofd gehad en behoorlijke hoofdwond aan overgehouden.. Mafketel verwonde 4 personen waaronder mij en mijn oudere zus.
( lidteken gelukkig nauwelijks meer zichtbaar)
Misschien zelfde als Paul kern?
Of deze man staat theguyver voor het altaar op te wachtenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef Blaadjes het volgende:
Jantje aan papa:
Papa ik leerde vandaag op school dat veel mannen in Afrika hun vrouw pas leren kennen als ze gaan trouwen.
Vader: Dat is op de hele wereld zo zoon.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of deze man staat theguyver voor het altaar op te wachten
![]()
Dat lijkt me zo kut he. Ik ben gek op slapen...kijk er zelfs naar uit. Niet overdreven lang hoor. Gewoon 7 uurtjes ofzo maar ik vind het heerlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:00 schreef theguyver het volgende:
Haha nee ik slaap heel weinig 4 a 5 uur met geregeld ook dagen van 15 minuten tot een uur per nacht.
Record wat ik ooit op ben geweest zonder power naps is pakweg 150 uur.
EN BAH GADVERDAMME elton john..
En nee ik ben niet zenuwachtig daar voor, duurt nog ff hoor
ben gewoon happy laat me
Komend weekend lekker uitslapen tot dreumes op bed staat te springenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L, hoest?
[..]
Dat lijkt me zo kut he. Ik ben gek op slapen...kijk er zelfs naar uit. Niet overdreven lang hoor. Gewoon 7 uurtjes ofzo maar ik vind het heerlijk.
Geeft me ook altijd een goed gevoel als ik tussendoor niet wakker ben geweest(Tenminste bewust dan).
Gewoon moeder van de dreumes eruit sturen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komend weekend lekker uitslapen tot dreumes op bed staat te springen
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon moeder van de dreumes eruit sturen.
Vandaag dus? Dat er nog maar veel halve jaren mogen volgenquote:Op woensdag 4 december 2013 02:45 schreef Tjacka het volgende:
Lavenderr is morgen een half jaar lid van #TeamInsomnia.
Ja, wel goed. Genoeg te doen. Soms beetje teveel wel, maar ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L, hoest?
[..]
Dat lijkt me zo kut he. Ik ben gek op slapen...kijk er zelfs naar uit. Niet overdreven lang hoor. Gewoon 7 uurtjes ofzo maar ik vind het heerlijk.
Geeft me ook altijd een goed gevoel als ik tussendoor niet wakker ben geweest(Tenminste bewust dan).
whehehehe like this?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En voor als ze echt wegmoeten, bubbeltjes folie
Ja ik heb het echt super naar m'n zin! Zal niet te veel uitweiden maar het bedrijf is bezig met meer doen met minder mensen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Genoeg te doen. Soms beetje teveel wel, maar ja.
Jij nog steeds tevreden met je job B?
preciesquote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
whehehehe like this?
[ afbeelding ]
heb alle bubblewrap opgemaakt toen ik gefrustreerd was toen ik poging deed tot stoppen met roken,
Nou alleen als we naar de speeltuin of manege gaan.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 02:45 schreef Tjacka het volgende:
Lavenderr is morgen een half jaar lid van #TeamInsomnia.
Nee morgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag dus? Dat er nog maar veel halve jaren mogen volgen![]()
Bazenlied dan maar![]()
heb klaas ook maar vast mailtje gestuurd dat hij zich ook maar in moet wikkelen met bubblewrap ..quote:
Ik hoorde het ja. Lichter dan in oktober toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb klaas ook maar vast mailtje gestuurd dat hij zich ook maar in moet wikkelen met bubblewrap ..
anders waait ie dak af.
morgen storm
Helemaal top zeg. Dan ga je ook met plezier naar je werk he?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik heb het echt super naar m'n zin! Zal niet te veel uitweiden maar het bedrijf is bezig met meer doen met minder mensen.
Klinkt negatief maar hier niet. Het is gewoon zo...samen met die andere goser verzet ik zoveel werk in de nacht dat ze er van staan te kijken...geeft een heerlijk gevoel plus de mogelijkheid af te kraken wat men op kantoor bedenkt en in praktijk niet werkt.
guiltyquote:Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
je wou eigenlijk kwartel schrijven he?!
We zijn al met plannen bezig om het te vieren.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk he, op de verjaardag van die ouwe baas. Leuk
Wat ledenaanwas zou ook niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 4 december 2013 12:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We zijn al met plannen bezig om het te vieren.
Die zouden we samen kunnen maken?quote:Op woensdag 4 december 2013 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat ledenaanwas zou ook niet verkeerd zijn
Zou kunnen.quote:Op woensdag 4 december 2013 13:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen baby'tjes door de ballotage?
Huhquote:Op woensdag 4 december 2013 13:09 schreef theguyver het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht dat je al suprise had gemaakt Tjacka.
dit?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb echt een probleem morgen. Ik heb 7 uur om een rijm, cadeautjes, en een surprise te maken.
Hoi Ess hoezie?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
Ik kom zeer spontaan even binnenvallen
Goed hoorquote:
Dat is leuk.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
Ja hè?quote:
Goed hoorquote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja echt. Hoe is het, druk of gaat het wel.
Om de woorden van de A, J, Kwak in de mond te nemen.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:23 schreef theguyver het volgende:
[..]
Om de woorden van de A, J, Kwak in de mond te nemen.
Soms ben ik wat neurotisch
psychotisch en chaotisch
labiel en neogotisch
maar vandaag dus niet
Vandaag ben ik zo vrolijk
Zo vrolijk, zo vrolijk
Ik ben behoorlijk vrolijk
Zo vrolijk was ik nooit!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga ook binnenkort naar de kapper, minimaal 30cm erafquote:Op woensdag 4 december 2013 14:21 schreef sararaats het volgende:
zo, fris en fruitig. binnenkort naar de kapper.
ik laat terug krullen zetten en bijknippen tot feestkapselquote:Op woensdag 4 december 2013 14:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga ook binnenkort naar de kapper, minimaal 30cm eraf
Ik heb heul erg steil haar.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik laat terug krullen zetten en bijknippen tot feestkapsel
Ook lekker bezig. Wij vrouwen kunnen multitasken he .quote:Op woensdag 4 december 2013 14:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoorGewoon lekker bezig
![]()
Jij?
niet alleen vrouwenquote:Op woensdag 4 december 2013 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook lekker bezig. Wij vrouwen kunnen multitasken he .
Uhuhquote:Op woensdag 4 december 2013 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook lekker bezig. Wij vrouwen kunnen multitasken he .
je bedoeld neurotisch denk ik??quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef essnhills het volgende:
Wat is neogotisch eigenlijk?of parasotisch
Zeker!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal top zeg. Dan ga je ook met plezier naar je werk he?
[..]
guilty
Nee het staat in het liedjequote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld neurotisch denk ik??
zoekt en gij vind..
Maakt niet uit joh...als je nou een vent was...:Pquote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
neogotiek is de19e-eeuwse stroming in de bouwkunst geinspireerd door de middeleeuwse gotiek.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef essnhills het volgende:
Wat is neogotisch eigenlijk?of parasotisch
Zo en dat zeg jij zo uit je hoofd?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
neogotiek is de19e-eeuwse stroming in de bouwkunst geinspireerd door de middeleeuwse gotiek.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo en dat zeg jij zo uit je hoofd?
ga weg joh overloperquote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
hahaha blaadjes is dom
hij deed een edit fout hahaa
ik doe het ook wel eensquote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
hahaha blaadjes is dom
hij deed een edit fout hahaa
Ja en het erge is dat die tjacka(of hoe die ook heet) het van jou wel kan accepteren. Bij mij begint ie gelijk te zeiken sinds ie mod is van een of ander subforumpje.quote:
note gegeven vanwege crewbash.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en het erge is dat die tjacka(of hoe die ook heet) het van jou wel kan accepteren. Bij mij begint ie gelijk te zeiken sinds ie mod is van een of ander subforumpje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |