Uhuhquote:Op woensdag 4 december 2013 14:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook lekker bezig. Wij vrouwen kunnen multitasken he .
je bedoeld neurotisch denk ik??quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef essnhills het volgende:
Wat is neogotisch eigenlijk?of parasotisch
Zeker!quote:Op woensdag 4 december 2013 12:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Helemaal top zeg. Dan ga je ook met plezier naar je werk he?
[..]
guilty
Nee het staat in het liedjequote:Op woensdag 4 december 2013 14:33 schreef theguyver het volgende:
[..]
je bedoeld neurotisch denk ik??
zoekt en gij vind..
Maakt niet uit joh...als je nou een vent was...:Pquote:Op woensdag 4 december 2013 14:13 schreef essnhills het volgende:
Ik kom zeer spontaan even binnenvallen
neogotiek is de19e-eeuwse stroming in de bouwkunst geinspireerd door de middeleeuwse gotiek.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:30 schreef essnhills het volgende:
Wat is neogotisch eigenlijk?of parasotisch
Zo en dat zeg jij zo uit je hoofd?quote:Op woensdag 4 december 2013 14:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
neogotiek is de19e-eeuwse stroming in de bouwkunst geinspireerd door de middeleeuwse gotiek.
quote:Op woensdag 4 december 2013 14:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Zo en dat zeg jij zo uit je hoofd?
ga weg joh overloperquote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
hahaha blaadjes is dom
hij deed een edit fout hahaa
ik doe het ook wel eensquote:Op woensdag 4 december 2013 14:41 schreef Tjacka het volgende:
hahaha blaadjes is dom
hij deed een edit fout hahaa
Ja en het erge is dat die tjacka(of hoe die ook heet) het van jou wel kan accepteren. Bij mij begint ie gelijk te zeiken sinds ie mod is van een of ander subforumpje.quote:
note gegeven vanwege crewbash.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja en het erge is dat die tjacka(of hoe die ook heet) het van jou wel kan accepteren. Bij mij begint ie gelijk te zeiken sinds ie mod is van een of ander subforumpje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |