Dan zou je al 15 jaar wakker zijn.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ben to happy to sleep![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul Kern (? - 1955) was a Hungarian soldier who was shot in the head by a Russian soldier in 1915 during World War I. The bullet removed part of his frontal lobe. Rather than killing him, this made him unable to sleep.
Heb 15 jaar geleden ongeveer 3e keer dat ik naar een discotheek ging , een klap met een wodka fles tegen mijn hoofd gehad en behoorlijke hoofdwond aan overgehouden.. Mafketel verwonde 4 personen waaronder mij en mijn oudere zus.
( lidteken gelukkig nauwelijks meer zichtbaar)
Misschien zelfde als Paul kern?
Of deze man staat theguyver voor het altaar op te wachtenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:46 schreef Blaadjes het volgende:
Jantje aan papa:
Papa ik leerde vandaag op school dat veel mannen in Afrika hun vrouw pas leren kennen als ze gaan trouwen.
Vader: Dat is op de hele wereld zo zoon.
quote:Op woensdag 4 december 2013 10:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of deze man staat theguyver voor het altaar op te wachten
![]()
Dat lijkt me zo kut he. Ik ben gek op slapen...kijk er zelfs naar uit. Niet overdreven lang hoor. Gewoon 7 uurtjes ofzo maar ik vind het heerlijk.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:00 schreef theguyver het volgende:
Haha nee ik slaap heel weinig 4 a 5 uur met geregeld ook dagen van 15 minuten tot een uur per nacht.
Record wat ik ooit op ben geweest zonder power naps is pakweg 150 uur.
EN BAH GADVERDAMME elton john..
En nee ik ben niet zenuwachtig daar voor, duurt nog ff hoor
ben gewoon happy laat me
Komend weekend lekker uitslapen tot dreumes op bed staat te springenquote:Op woensdag 4 december 2013 11:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L, hoest?
[..]
Dat lijkt me zo kut he. Ik ben gek op slapen...kijk er zelfs naar uit. Niet overdreven lang hoor. Gewoon 7 uurtjes ofzo maar ik vind het heerlijk.
Geeft me ook altijd een goed gevoel als ik tussendoor niet wakker ben geweest(Tenminste bewust dan).
Gewoon moeder van de dreumes eruit sturen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
Komend weekend lekker uitslapen tot dreumes op bed staat te springen
quote:Op woensdag 4 december 2013 11:19 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Gewoon moeder van de dreumes eruit sturen.
Vandaag dus? Dat er nog maar veel halve jaren mogen volgenquote:Op woensdag 4 december 2013 02:45 schreef Tjacka het volgende:
Lavenderr is morgen een half jaar lid van #TeamInsomnia.
Ja, wel goed. Genoeg te doen. Soms beetje teveel wel, maar ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:14 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Hoi L, hoest?
[..]
Dat lijkt me zo kut he. Ik ben gek op slapen...kijk er zelfs naar uit. Niet overdreven lang hoor. Gewoon 7 uurtjes ofzo maar ik vind het heerlijk.
Geeft me ook altijd een goed gevoel als ik tussendoor niet wakker ben geweest(Tenminste bewust dan).
whehehehe like this?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:33 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
En voor als ze echt wegmoeten, bubbeltjes folie
Ja ik heb het echt super naar m'n zin! Zal niet te veel uitweiden maar het bedrijf is bezig met meer doen met minder mensen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, wel goed. Genoeg te doen. Soms beetje teveel wel, maar ja.
Jij nog steeds tevreden met je job B?
preciesquote:Op woensdag 4 december 2013 11:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
whehehehe like this?
[ afbeelding ]
heb alle bubblewrap opgemaakt toen ik gefrustreerd was toen ik poging deed tot stoppen met roken,
Nou alleen als we naar de speeltuin of manege gaan.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 02:45 schreef Tjacka het volgende:
Lavenderr is morgen een half jaar lid van #TeamInsomnia.
Nee morgen.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vandaag dus? Dat er nog maar veel halve jaren mogen volgen![]()
Bazenlied dan maar![]()
heb klaas ook maar vast mailtje gestuurd dat hij zich ook maar in moet wikkelen met bubblewrap ..quote:
Ik hoorde het ja. Lichter dan in oktober toch?quote:Op woensdag 4 december 2013 12:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
heb klaas ook maar vast mailtje gestuurd dat hij zich ook maar in moet wikkelen met bubblewrap ..
anders waait ie dak af.
morgen storm
Helemaal top zeg. Dan ga je ook met plezier naar je werk he?quote:Op woensdag 4 december 2013 11:38 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja ik heb het echt super naar m'n zin! Zal niet te veel uitweiden maar het bedrijf is bezig met meer doen met minder mensen.
Klinkt negatief maar hier niet. Het is gewoon zo...samen met die andere goser verzet ik zoveel werk in de nacht dat ze er van staan te kijken...geeft een heerlijk gevoel plus de mogelijkheid af te kraken wat men op kantoor bedenkt en in praktijk niet werkt.
guiltyquote:Op woensdag 4 december 2013 11:39 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
je wou eigenlijk kwartel schrijven he?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |