misschien jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die komt vast zo
Misschien werkt hij nog?
zekerquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij komt vast zo .
Mooi liedje he?
quote:
Je wacht echt tot de laatste minuut hequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb echt een probleem morgen. Ik heb 7 uur om een rijm, cadeautjes, en een surprise te maken.
Ik kan ook goed rijmen echt hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je wacht echt tot de laatste minuut hega nou aan de slag man.
Ben je er al uit welke surprise het wordt? De broeder?
Met een rijm kan Inso je wel helpen. Die is echt goed.
Doe de papiermaché gewoon in de oven om te drogen, dat is de beste manier op zo'n korte tijd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan ook goed rijmen echt hoor.maar de rest.
Ja, die tekst, om te janken gewoon. Beetje zoals Oceaan van Racoonquote:
Jij houdt niet zo van gevoelige teksten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die tekst, om te janken gewoon. Beetje zoals Oceaan van Racoon
Hou je bek.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, die tekst, om te janken gewoon. Beetje zoals Oceaan van Racoon
Jawel, maar in het Nederlands komt het op mij meteen heel melodramatisch over. Toen ik je zag van Anthony Kamerling vind ik wel een prachtig liedje echter. Of Onderweg van Abel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jij houdt niet zo van gevoelige teksten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |