quote:Op zondag 1 december 2013 20:12 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is ook ik vind het ook gewoon de leukste.
Die van Mani en Mexicanobakker vond ik eigenlijk allebei een tweede plaats, maar ja, je moet kiezen he?
Niks mis met promoten toch?quote:Op zondag 1 december 2013 20:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]dank je. Ik vind die van Mexicanobakker ook heel leuk hoor. Het was alleen niet de bedoeling om te promoten ja wist ik veel.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die van Pino lijkt alsof ie moet fappen.
quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weer te hard gezopen meneer Blaadjes?
Ik beken schuld.quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet een heftig avondje geweest zijn![]()
Blackoutje van 2 uur? Was ze leuk? Blond? Donker?quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Ik beken schuld.
Gister verjaardag van m'n beste vriend.....pffff leuk man!
Ik vraag me alleen af: waar was ik tussen 7 en 9 uur?
Herkenbaar wel.quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
[..]
Ik beken schuld.
Gister verjaardag van m'n beste vriend.....pffff leuk man!
Ik vraag me alleen af: waar was ik tussen 7 en 9 uur?
Nou leuk zal ze niet geweest zijn als ik een blackout had van 2 uur.quote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Blackoutje van 2 uur? Was ze leuk? Blond? Donker?
Ik vermoed dat jij blauwer wasquote:Op zondag 1 december 2013 23:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Kijk deze goser snapt mij! Jammer dat hij blauw is.
Haha. klopt wel. historisch feestje. Allemaal mensen die hun top jaren in de jaren 90 hadden. Ouwerwests gehakt op vanalles en nog wat uit die tijd.quote:
Heerlijk he, dat hakken. Mag dat ook zo graag doen .quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Haha. klopt wel. historisch feestje. Allemaal mensen die hun top jaren in de jaren 90 hadden. Ouwerwests gehakt op vanalles en nog wat uit die tijd.
Ik voelde me weer even 17 gister
Truste wijfie!quote:Op zondag 1 december 2013 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heerlijk he, dat hakken. Mag dat ook zo graag doen .
Maar ik duik er in, morgen weer een drukke dag . Truste allemaal![]()
jij bent vroeg uit je nest..quote:
Ik was vanaf 9 uur al op, ik heb wel zes uur geslapen vannacht door bepaalde mensen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:12 schreef theguyver het volgende:
[..]
jij bent vroeg uit je nest..
of was het niet jou nest en werd je er uit gekickt
quote:Op maandag 2 december 2013 12:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik was vanaf 9 uur al op, ik heb wel zes uur geslapen vannacht door bepaalde mensen.
dat heb ik laatste afgelopen jaar niet gehad, heb nog een Lalaloopsie verstopt in doucheputje itten en krijg die er niet uit zonder het popje in 2 te breken ... maar dan is er waarschijnlijk een heel hard aan het huilen.quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef sararaats het volgende:
binnen enkele dagen heb ik een opgeruimde badkamer
Is het zo'n bende dan dat je er dagen over gaat doen Sara?quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef sararaats het volgende:
binnen enkele dagen heb ik een opgeruimde badkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |