Ja.quote:Op zondag 1 december 2013 12:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hey tjacka ben jij dit?
hopelijk niet te koud ik wil zo nog ff hardlopen![]()
Hahahah ja heerlijk toch. Morgen weerquote:Op zondag 1 december 2013 14:07 schreef Lavenderr het volgende:
Blijf er om lachen![]()
Scrummie, ik weet dat jij dit ook helemaal geweldig vindt. Morgenavond weer topshow
Ah ok..quote:
Ik kijk nooit naar dat soort films dus kende deze acteur niet. Wel erg zeg.quote:Op zondag 1 december 2013 15:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Ah ok..Paul Walker, Running Scared was ook een goede film met hem.
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 1 december 2013 16:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik mag niet meer in mijn Feyenoord topic geloof ik.
Ironisch ook, auto-ongelukquote:Op zondag 1 december 2013 16:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar dat soort films dus kende deze acteur niet. Wel erg zeg.
Door die ene reactie over bruma/bakkali ?quote:Op zondag 1 december 2013 16:40 schreef Scrummie het volgende:
Ik mag niet meer in mijn Feyenoord topic geloof ik.
Oehquote:Op zondag 1 december 2013 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik was iets te fanatiek met schelden op bakkali en de scheidsrechter denk ik.
Ja, ik was van mening dat op slag van rust Bruma'tje had moeten vertrekken door een vieze tackle op Immers, en 5 seconden later springt Bakkali heel mooi na een nep overtreding en krijgt een Feyenoorder geel.quote:Op zondag 1 december 2013 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
OehHad dat iets te maken met die twee gele kaarten en geen rode?
*niet vragen maar lezen Lav
Logischquote:Op zondag 1 december 2013 16:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, ik was van mening dat op slag van rust Bruma'tje had moeten vertrekken door een vieze tackle op Immers, en 5 seconden later springt Bakkali heel mooi na een nep overtreding en krijgt een Feyenoorder geel.
Toen was ik even heul heul boos
Nee.quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
AZ staat ook niet voor tegen de nummer 18. AZ gun ik het wel.
Ik zou een andere club zoeken.quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee.
AZ staat ook niet voor tegen de nummer 18. AZ gun ik het wel.
AZ en Cambuur.quote:
AZquote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ en Cambuur.
Die verliezen nu ook
AZ is een club die altijd leuk en fris voetbal verzorgt en die tegenwoordig met goede middelen goed scoort.quote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
AZIk weet niet of ik nu nog enigszins respect voor je op kan brengen.
Maar wel een waardeloze aanhang natuurlijk. Ik word al boos als ik er naar kijk.quote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ is een club die altijd leuk en fris voetbal verzorgt en die tegenwoordig met goede middelen goed scoort.
Met die klappertjes is wel een treurnis ja.quote:Op zondag 1 december 2013 17:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Maar wel een waardeloze aanhang natuurlijk. Ik word al boos als ik er naar kijk.
Je bent weer gestegen op mijn respect-o-meter.quote:Op zondag 1 december 2013 17:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met die klappertjes is wel een treurnis ja.
Kippenboutjes.quote:Op zondag 1 december 2013 17:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent weer gestegen op mijn respect-o-meter.
Ik ga zo varkenshaas eten. Wat jij?
Ik heb altijd al een zwak voor Heerenveen gehad.quote:Op zondag 1 december 2013 17:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik merk wel dat in de top van Nederland heel veel treurige clubs spelen. Alleen AZ, Groningen en Zwolle zijn wel ok.
Ik voor Groningen en Cambuur, dus zeker niet voor Heerenveen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak voor Heerenveen gehad.
Niet dat ik echt op de uitslagen en stand let hoor. Ik kijk meestal alleen Ajax en PSV en AZ die laatste twee kijk ik mee met paps.quote:Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik voor Groningen en Cambuur, dus zeker niet voor Heerenveen.
Weer te hard gezopen meneer Blaadjes?quote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Blaadjes het volgende:
goeiesmorgens....tering,nou pas wakker.
Dat moet een heftig avondje geweest zijnquote:Op zondag 1 december 2013 18:43 schreef Blaadjes het volgende:
goeiesmorgens....tering,nou pas wakker.
donequote:
quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat moet een heftig avondje geweest zijn![]()
Wat heb je uitgespookt danquote:Op zondag 1 december 2013 19:40 schreef theguyver het volgende:
[..]zo hoort het, ik heb huis arrest
quote:
Dat hou je niet volquote:Op zondag 1 december 2013 19:49 schreef theguyver het volgende:
[..]11 december ga ik naar Tenacious d tot die tijd mag ik niet stappen..
jawel, al heb ik vrijstelling voor afgesproken verjaardagen.quote:
Ohhhhh dan heb jij vast veel verjaardagen de komende tijdquote:Op zondag 1 december 2013 19:56 schreef theguyver het volgende:
[..]
jawel, al heb ik vrijstelling voor afgesproken verjaardagen.
Tot die tijdworden knusse bank avondjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |