Uh, okéquote:
Ja, in het Engels wel leuk. Feel Like Flyingquote:
Ik heb het deze hele week vol gehouden om niet de drinken mexicano. Hopelijk ben je nu trots.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, in het Engels wel leuk. Feel Like Flying
Mij boeit het geen reet of mensen wel of niet drinken. Maar als dit je bedoeling was vind ik dit keurig van je.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het deze hele week vol gehouden om niet de drinken mexicano. Hopelijk ben je nu trots.
Bedankt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mij boeit het geen reet of mensen wel of niet drinken. Maar als dit je bedoeling was vind ik dit keurig van je.
quote:
Echt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zal eens kijken of ik wat voor je kan regelen
als ze een solo concertje hebben misschien wel, maar momenteel treden ze alleen op met de vrienden van amstel live.. dus ga ff mailtje sturen brb.quote:
Ik weet het. En dat is in Rotterdam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef theguyver het volgende:
[..]
als ze een solo concertje hebben misschien wel, maar momenteel treden ze alleen op met de vrienden van amstel live.. dus ga ff mailtje sturen brb.
tot dusver is dat het enige, en de al you need is love dinges..quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het. En dat is in Rotterdam.
Je bent lief guyvie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
tot dusver is dat het enige, en de al you need is love dinges..
Ik moet ff mail afwachten.
Ik beloof niks, behalve dat ik ff kan kijken of er iets te regelen valt...quote:
Zojuist een mail gehad, ze treden de komende tijd niet afzonderlijk op.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het. En dat is in Rotterdam.
Jammer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zojuist een mail gehad, ze treden de komende tijd niet afzonderlijk op.
jammer
Nou dat wordt nog krap danquote:Op zaterdag 30 november 2013 14:04 schreef Tjacka het volgende:
Alleen nog suprise makenbinnen een uur rijm en cadeautjes gekocht
Laatste moment gefröbel hequote:Op zaterdag 30 november 2013 17:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik schaam mij er een beetje voor.
Normaal kom ik dan tot grote prestaties ja. Dit jaar is het een groot fiasco.quote:
Mooi stemmen komen er toch uit Volendam. Apart wel he?quote:
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mooi stemmen komen er toch uit Volendam. Apart wel he?
Niet zo vreemd als ze allemaal met elkaar gaan natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Iedereen komt daar zingend op de wereld lijkt wel.
Hey lavje!quote:
Hey Div!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Hey lavje!![]()
Ook lekker weekend aan het vieren?
Heerlijk jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hey Div!
Ja, lekker lui een beetje tv en een beetje FOK!ken. Heerlijk toch?
Oh ga je lekker clubben? Tof!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:23 schreef Divje het volgende:
[..]
Heerlijk ja![]()
Ben lekker muziek aan het luisteren, alvast in de party-stemming komen voordat ik de club af ga breken
Word weer eens tijd jaquote:
Have fun Div!quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef Divje het volgende:
[..]
Word weer eens tijd ja![]()
Heb een zakje met 16 muntjes terug gevondengoedkoop avondje dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |