Ja of je probeert in het vervolg niet altijd leuk te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Rodawa het volgende:
Wauw, dat ging niet goed. Ik ga weg hier, dat was niet helemaal de bedoeling. Deze kan ik niet uitleggen.
Het was niet richting jou per se, maar als sommige mensen gorden, hoe'n grote mongool het ook is, opeens racistisch vinden moeten ze eens naar zichzelf kijken de volgende keer als ze een belgenmop makenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit racisme of discriminatie gezegd.
Ik moest je zin 5x teruglezen om te snappen dat het over GordOn gingquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was niet richting jou per se, maar als sommige mensen gorden, hoe'n grote mongool het ook is, opeens racistisch vinden moeten ze eens naar zichzelf kijken de volgende keer als ze een belgenmop maken![]()
Nu even teruglezen wat iedereen heeft gezegd
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest je zin 5x teruglezen om te snappen dat het over GordOn ging
Die mensen zijn gewoon niet handig bezig, iemand meteen racistisch noemen. Het is gewoon jammer dat 'onze' klacht meteen wordt afgedaan als aanstellerij zodra het eens een keer in de aandacht komt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was niet richting jou per se, maar als sommige mensen gorden, hoe'n grote mongool het ook is, opeens racistisch vinden moeten ze eens naar zichzelf kijken de volgende keer als ze een belgenmop maken![]()
Nu even teruglezen wat iedereen heeft gezegd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Stiekem moet ik gewoon naar de winkel.
Ik kan nergens heen want mijn egocentrische pisnichterige kutbroertje heeft mijn fietst gejatquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Stiekem moet ik gewoon naar de winkel.
Gewoon lopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan nergens heen want mijn egocentrische pisnichterige kutbroertje heeft mijn fietst gejat
Eigenlijk wel. Maar ik loop me zo op te winden om dat jochquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik loop me zo op te winden om dat jochwe zouden uit eten gaan maar meneer kan niet omdat hij geen geld heeft. Maar half uur later is hij wel shoppen in Rotterdam
Ach ja, dat soort wendingen heb ik ook wel eens in mijn humeur als ik weer zo'n hilarische opmerking krijg.quote:
ze proberen me uit de tent te lokken, ik zeg het jequote:
Gelukkig draait alles nog niet genoeg om hem.quote:
ik weet iets om je op te vrolijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort wendingen heb ik ook wel eens in mijn humeur als ik weer zo'n hilarische opmerking krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet iets om je op te vrolijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Gewoon blijven ademen. Alles komt goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze proberen me uit de tent te lokken, ik zeg het je
Ik moest aan de beademing maar het is goed gekomen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon blijven ademen. Alles komt goed.
[..]
ik weet iets om je op te vrolijkenWat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het hielp wel.
![]()
Punt is dat het moeilijk in te schatten is hoe iemand iets ervaart, zeker bij zoiets. Wat ik zei is niet racistisch bedoeld, als het echt racistisch zou zijn dan zeg ik het ook niet. Juist daarom is het makkelijk om te denken dat iets wel door de beugel kan. Ik heb vanzelfsprekend geen idee hoe vaak je zoiets te horen krijgt, daar ben ik me dus niet bewust van tot je het uitlegt, zoals je nu hebt gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Ezell het volgende:
Rodawa, fijn om te horen dat je nu wat meer bewust ben van hoe mensen dat soort opmerkingen ervaring. En fijn dat je je excuses aanbied, want ja, eens moet de eerste zijn. Alleen jammer dat de eerste pas na 20 jaar komt.
[..]
ik weet iets om je op te vrolijkenZou deze afzetten als dit TC was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Haten op Rickquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Punt is dat het moeilijk in te schatten is hoe iemand iets ervaart, zeker bij zoiets. Wat ik zei is niet racistisch bedoeld, als het echt racistisch zou zijn dan zeg ik het ook niet. Juist daarom is het makkelijk om te denken dat iets wel door de beugel kan. Ik heb vanzelfsprekend geen idee hoe vaak je zoiets te horen krijgt, daar ben ik me dus niet bewust van tot je het uitlegt, zoals je nu hebt gedaan. [ afbeelding ]
[..]
Zou deze afzetten als dit TC was.
Geen huiduitslag?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest aan de beademing maar het is goed gekomen.
Maar jou kunnen we ook niet afzettenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haat niet, ik vind er gewoon oprecht geen kut aan, dat is alles.
Rick geen kut aan vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef Rodawa het volgende:
Op vrijdag 29 november 2013 18:11 schreef Xeor het volgende:
Maar kijk, dat is het hele probleem hier. De meeste mensen zijn er niet van bewust dat zo'n opmerking meer dan een grapje is. Het is niet gezond dat Chinezen in Nederland door dit soort opmerkingen opgroeien met een (tijdelijke) hekel aan hun afkomst. Dat is gewoon niet acceptabel. Het is vreemd dat zulke opmerkingen zo getolereerd worden. Het is gewoon heel frustrerend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Punt is dat het moeilijk in te schatten is hoe iemand iets ervaart, zeker bij zoiets. Wat ik zei is niet racistisch bedoeld, als het echt racistisch zou zijn dan zeg ik het ook niet. Juist daarom is het makkelijk om te denken dat iets wel door de beugel kan. Ik heb vanzelfsprekend geen idee hoe vaak je zoiets te horen krijgt, daar ben ik me dus niet bewust van tot je het uitlegt, zoals je nu hebt gedaan. [ afbeelding ]
[..]
Zou deze afzetten als dit TC was.
Ik heb ook een hekel aan mijn afkomst hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is het hele probleem hier. De meeste mensen zijn er niet van bewust dat zo'n opmerking meer dan een grapje is. Het is niet gezond dat Chinezen in Nederland door dit soort opmerkingen opgroeien met een (tijdelijke) hekel aan hun afkomst. Dat is gewoon niet acceptabel. Het is vreemd dat zulke opmerkingen zo getolereerd worden. Het is gewoon heel frustrerend.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan mijn afkomst hoor
Toch houden we van jequote:Op vrijdag 29 november 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan mijn afkomst hoor
Dan emigreer je naar het verkeerde land.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou veel liever Australiër willen zijn
'Straya, mate.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou veel liever Australiër willen zijn
inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan emigreer je naar het verkeerde land.
Jij snapt hetquote:
Zekers, maar wel natquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat andere landje is ook leuk.
Crikey, she's a beautquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Jij snapt het
Ja, ik begrijp je frustratie wel. Mijn punt is alleen dat het heel moeilijk is om mensen er bewust van te maken. Wat kan wel, wat kan niet? Het is moeilijk om de grens te trekken. We weten bijvoorbeeld wel allemaal dat racisme niet door de beugel kan, en veel mensen zijn zich ervan bewust dat anderen racistisch bejegenen pijn kan doen, maar dit geldt niet voor alle opmerkingen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is het hele probleem hier. De meeste mensen zijn er niet van bewust dat zo'n opmerking meer dan een grapje is. Het is niet gezond dat Chinezen in Nederland door dit soort opmerkingen opgroeien met een (tijdelijke) hekel aan hun afkomst. Dat is gewoon niet acceptabel. Het is vreemd dat zulke opmerkingen zo getolereerd worden. Het is gewoon heel frustrerend.
Dit kan dus niet. Maar even serieus, vind jij dit soort grappen grappig? Babi pangang? Nummer 39 met rijst? Ching chang chong? Flikandel? Gewoon eerlijk antwoorden. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je frustratie wel. Mijn punt is alleen dat het heel moeilijk is om mensen er bewust van te maken. Wat kan wel, wat kan niet? Het is moeilijk om de grens te trekken. We weten bijvoorbeeld wel allemaal dat racisme niet door de beugel kan, en veel mensen zijn zich ervan bewust dat anderen racistisch bejegenen pijn kan doen, maar dit geldt niet voor alle opmerkingen.
Zoals wat ik net zei: in mijn ogen is dat niet beledigend, maar ik heb er verder ook niks mee te maken. Nadat jij het aankaartte dacht ik ja, ik kan me wel voorstellen dat het voor haar niet prettig is als ze vaker zoiets te horen krijgt. Maar als je daar zelf niet mee te maken hebt is het moeilijk om een lijn te kunnen trekken in wat wel en niet te ver gaat. Ik heb immers geen idee hoe regelmatig je zoiets te horen krijgt en hoe je dat ervaart. Dat maakt het een lastige kwestie om op te lossen.
Guinness Storehouse leegdrinkenquote:
Whenever you need somebodyquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Noem nog eens wat hits van de grote Rick Astley?
Together foreverquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Noem nog eens wat hits van de grote Rick Astley?
Doe jij mee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit kan dus niet. Maar even serieus, vind jij dit soort grappen grappig? Babi pangang? Nummer 39 met rijst? Ching chang chong? Flikandel? Gewoon eerlijk antwoorden. Ben wel benieuwd.
[..]
Guinness Storehouse leegdrinken
Barry?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:28 schreef Muto het volgende:
Ik ga mijn verslag van het hele gebeuren gelijk maar doorsturen naar Yvon en Banny.
Goed gebruik van wikipedia, chapeau.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Whenever you need somebody
Cry for help
When i fall in love
Ja zeg, als je het zo zegt niet nee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
Dit kan dus niet. Maar even serieus, vind jij dit soort grappen grappig? Babi pangang? Nummer 39 met rijst? Ching chang chong? Flikandel? Gewoon eerlijk antwoorden. Ben wel benieuwd.
ok komt goedquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje veel.Maar uitzicht is wel mooi, dus ik zal het overwegen.
Je maakt toch geen grapjes als je ze zelf niet eens leuk vind?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed gebruik van wikipedia, chapeau. [ afbeelding ]
[..]
Ja zeg, als je het zo zegt niet nee.
Nee oke, serieus nu. Het is ook niet alsof ik er zelf dubbel om lag. Ik zag het meer als een 'inkoppertje' ofzo, niet als leuk grapje. Dus nee, ik vind het niet eens echt grappig.
Jawel, daar zijn inkoppertjes voor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt toch geen grapjes als je ze zelf niet eens leuk vind?
Klaar met editten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja zeg, als je het zo zegt niet nee.
Nee oke, serieus nu. Het is ook niet alsof ik er zelf dubbel om lag. Ik zag het meer als een 'inkoppertje' ofzo, niet als leuk grapje. Dus nee, ik vind het niet eens echt grappig.
Als we maar niet met de trappen naar boven moeten.quote:
Si, si. Ik ben nu wel content met mijn post.quote:
Ik weet het. Dat was andersom ook niet het geval, ik had niet de intentie je voor paal te zetten of iets dergelijks, maar dat begrijp je nu wel denk ik. Ik hou het wel bij opmerkingen over hello kitty en je pizzagesprekken met Aldo M.r.tquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:35 schreef Ezell het volgende:
Maar ok, het was niet bedoeld als een aanval op jou of zoiets. Heel veel mensen begrijpen helaas niet dat het vervelend is. Het is niet dat je geen grapjes mag maken. Doe het dan op het juiste moment en niet met zo'n lullige.
Oke.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:40 schreef Ezell het volgende:
Je moet eigenlijk met klinkers beginnen.
|_ Oquote:
Estherquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
Mijn naam raden jullie toch lekker niet![]()
![]()
Slihnsee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
![]()
Neequote:
Nee, je mist nog een lquote:
Patriciaquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:49 schreef essnhills het volgende:
![]()
Nee, de enige Patricia is een nicht van m'n vader, die vroeger vriendinnen was met m'n moeder en nu getrouwd is met een neef van m'n moederquote:
Gewoon niet aan denken.. Ik heet Crack!quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
Crack, ik moet nog steeds wennen aan jouw naam.
Heeft ze zo'n rare naam dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef Ezell het volgende:
Crack, ik moet nog steeds wennen aan jouw naam.
Ok, Crackquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gewoon niet aan denken.. Ik heet Crack!
Nee joh, is niks mis mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heeft ze zo'n rare naam dan?
quote:
Users die ik al jaren ken, noemen me ook nog steeds Kaneel als ik op bezoek ben ofzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:53 schreef Muto het volgende:
Sowieso is het raar de mensjes niet bij hun username te noemen.
Trouwens, jou ken ik nog helemaal nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Users die ik al jaren ken, noemen me ook nog steeds Kaneel als ik op bezoek ben ofzo.![]()
DM het mequote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die de echte naam van Ezell en crackertje niet weten![]()
Hoi, ik ben Kaneel en ik ben keistoer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Trouwens, jou ken ik nog helemaal niet
quote:
Mag denk ik nietquote:
Hoi Kaneel, ik ben ess, ik ben de spamslet van deze reeks en iedereen vindt mij liefquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Kaneel en ik ben keistoer.
Heb jij een Arabische naam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:00 schreef Crack_ het volgende:
Doe maar niet. Straks hebben jullie dezelfde struggles als Ezell en vinden jullie mijn naam ook niet bij mij passen en dit en dat.
Ja, ik heet mohammadiquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij een Arabische naam?
Ho, wacht, stop! AF!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Behalve tegen riante bedragen wil ik nog weleens een naam eruit schreeuwen.
Ik zie jouw naam wel eens voorbijkomen in de daglijstjes, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Kaneel, ik ben ess, ik ben de spamslet van deze reeks en iedereen vindt mij lief
Ik snap ook niet waarom mensen daar zo moeilijk over doen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat mn naam hier wel bekend was eigenlijk. Ik heet Maartje.
Ochnee, deze maand pas 12 keer bovenaan, dat valt best mee toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam wel eens voorbijkomen in de daglijstjes, geloof ik.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nou zeg. Ik krijg al een dm met de vraag of mijn naam echt maartje is!!
wie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:04 schreef Crack_ het volgende:
Oh, nou zeg. Ik krijg al een dm met de vraag of mijn naam echt maartje is!!
Keesquote:
Wat danquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:05 schreef Fok-it het volgende:
Ik dacht eerst een andere naam bij jou crack
Zeg wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat mn naam hier wel bekend was eigenlijk. Ik heet Maartje.
Een Engelse naam ofzo.quote:
Giechelquote:
MAARTJEquote:
Ja, hier hebben wel meer mensen last van. Maarjaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een Engelse naam ofzo.
Maartje zie ik meer een deftig meisje voor me![]()
Teringquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ochnee, deze maand pas 12 keer bovenaan, dat valt best mee toch?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:08 schreef Muto het volgende:
Ik heet Co.
Dus samen met Kees ben ik Kees en Co.
quote:
Dit gaat niet over Kees tochquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ik dezelfde voornaam heb als Fok-it. Srs.
Ohja, dan zitten we op één lijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Rodawa het volgende:
Ik deel Fok-it's échte naam. Dus niet Kees. Maar de naam waar jij slechte ervaringen mee hebt.
Denk ik.
Pim!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
ik probeer te bedenken wat ik een mooie naam vind, maar ik kan er geen bedenken
Voor man of vrouw?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
Heeft ze hele goeie ervaringen mee hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Rodawa het volgende:
Ik deel Fok-it's échte naam. Dus niet Kees. Maar de naam waar jij slechte ervaringen mee hebt.
Denk ik.
Ruud.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
Neenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je komt niet uit Voorschoten toch?
IRLquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft ze hele goeie ervaringen mee hoor.
Sterre, Storm en Valentijnquote:
Bert is een kutnaamquote:
Vind het een leuke naam voor een huisdierquote:
Layla is ook wel aardig, ja. Gek genoeg vind ik de L een mooie letter voor een vrouw.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het jammer dat sommige namen door uitspraak worden verpest, bijvoorbeeld Layla... Een best leuke naam, als je het uitspreekt op z'n Engels. Maar dan heb je er ook een hoop die je Lei-la moet noemen.
Ohnee, ik vind Hans lelijker.. Paul vind ik zelf niet veel mis meequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Ezell het volgende:
Paul is echt de meest kutte naam die ik nu kan bedenken.
Dit is wel waar trouwens, het moet gewoon zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het jammer dat sommige namen door uitspraak worden verpest, bijvoorbeeld Layla... Een best leuke naam, als je het uitspreekt op z'n Engels. Maar dan heb je er ook een hoop die je Lei-la moet noemen.
Lindsey, Linda en Lidewij zijn geen mooie namen vind ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Layla is ook wel aardig, ja. Gek genoeg vind ik de L een mooie letter voor een vrouw.
Hans heeft puntjes bij mij gewonnen, omdat Hans Ubbink.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, ik vind Hans lelijker.. Paul vind ik zelf niet veel mis mee.
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit is wel waar trouwens, het moet gewoon zo.
Deur, knurft, plork en dzjing.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat zijn volgens jou mooie/lelijke namen voor mensen?
Lindy, Lindsey en Linda zou ik dan weer niet nemen, want redenen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lindsey, Linda en Lidewij zijn geen mooie namen vind ik
Want iedereen is een speciaal sneeuwvlokjequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het alleen wel stom dat tegenwoordig baby's namen moeten hebben die uniek zijn. Waarom moet dat nou weer ineens.
Mijn vader heet Hansquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hans heeft puntjes bij mij gewonnen, omdat Hans Ubbink.
[..]
Daar moest ik ook aan denken.
Oh echtquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hans heeft puntjes bij mij gewonnen, omdat Hans Ubbink.
[..]
Daar moest ik ook aan denken.
Maar Jon is gewoon raar. Natalie kan prima.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
Jon > John
Natalie > Nathalie
Ik heb niks met de H.
Eens.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
Jon > John
Natalie > Nathalie
Ik heb niks met de H.
Annaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Tchock het volgende:
Wat mooie namen betreft: jongens maakt me niet uit. Qua meisjesnamen heb ik een zwak voor namen die eindigen op -a. En nou niet allemaal aankomen met Shaniqua die bedoel ik niet.
Noraquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Tchock het volgende:
Wat mooie namen betreft: jongens maakt me niet uit. Qua meisjesnamen heb ik een zwak voor namen die eindigen op -a. En nou niet allemaal aankomen met Shaniqua die bedoel ik niet.
Mijn familie heeft echt ouwe tutnamenquote:
Het is zo'n lompe naamquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha![]()
![]()
. Zo grappig altijd, die Jannen
Annebellequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben bang dat wanneer je je kind Anna noemt je zo'n tutje krijgt.
Wat?quote:
Ik had gister iemand in college die Jan Piet heet, moest er steeds om lachenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben bang dat wanneer je je kind Anna noemt je zo'n tutje krijgt.
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn familie heeft echt ouwe tutnamenJan, Riet, Bert, Toos, Truus
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, komt veel te vaak voor.
[..]
Familie Kerkhof.
Nee, dat wordt een hoertje met die naam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind Valesca ook wel een mooie naam.
Pijnlijk ditquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een hoertje met die naam.
Dat is wel slechtquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha. Hier ook hoor, van die hele korte namen allemaal
.
En godverdomme, ik weet gewoon niet meer hoe mn oom heet
Dat is van GoT toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik vind Bryce een leuke jongensnaam.
Echt?quote:
Ja, wel even erbij zeggen dat ik 'm echt al een jaar niet heb gezien en het is een lelijke naam. Die naam had ik gewoon verbannenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, dat wordt een hoertje met die naam.
Maakt het nog leuker.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef Tchock het volgende:
Er zijn 74 jongens in Nederland die Bryce heten en 7 meisjes
quote:
quote:
Gelukkig maar, anders had ik medelijden met die meisjes.quote:
Dat er niet heel mensen zijn met die naam.quote:
Je zou maar Bob heten als meisjequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
9248 jongens en 5 meisjes
[..]
676 en 1577
Dat vind ik ook leuk ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Of Robin voor een meisje, vind ik ook leuk.
quote:
Er zijn 0 meisjes geboren met de naam Supersof*quote:
Ro-binquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:24 schreef Crack_ het volgende:
Of Robin voor een meisje, vind ik ook leuk.
equote:Op vrijdag 29 november 2013 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever dan met een a of met een e ?
Met a en ph.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liever dan met een a of met een e ?
Vladimir en Mila gewoonquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vladimir en Nikita gewoon je kids noemen.
Rodawa ook. Heel krachtig en charismatisch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:26 schreef Rodawa het volgende:
Fok-it heeft een mooie, stoere, mannelijke voornaam.
Mwoah.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dat er niet heel mensen zijn met die naam.
Zonder an erachter zou leuker zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:26 schreef Rodawa het volgende:
Fok-it heeft een mooie, stoere, mannelijke voornaam.
Aw bedankt! Dat is ook waarom ik deze naam koos.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rodawa ook. Heel krachtig en charismatisch.
Hetzelfdequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Hoe heette jullie als je van 't andere geslacht geweest zou zijn?Ik Gijs
. Blij dat ik een meisje ben.
Baas123quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Emma geloof ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Nee, dat vind ik zo'n kutnaam.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zonder an erachter zou leuker zijn.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dochters krijgenDie gooi je van een klif.
Geen idee, blij ook. Zal wel een of andere lastige naam zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:26 schreef Crack_ het volgende:
Mijn naam komt niet zo vaak voor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwoah.
Mijn naam komt vaker voor dan verwacht, zie ik net.
1768 jongens, 5065 meisjes.
Gadver jij met je Stefquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zonder an erachter zou leuker zijn.
Klinkt lief en stoer tegelijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik zo'n kutnaam.waarom vind je dat mooier dan met -an erachter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |