Ja of je probeert in het vervolg niet altijd leuk te doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Rodawa het volgende:
Wauw, dat ging niet goed. Ik ga weg hier, dat was niet helemaal de bedoeling. Deze kan ik niet uitleggen.
Het was niet richting jou per se, maar als sommige mensen gorden, hoe'n grote mongool het ook is, opeens racistisch vinden moeten ze eens naar zichzelf kijken de volgende keer als ze een belgenmop makenquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit racisme of discriminatie gezegd.
Ik moest je zin 5x teruglezen om te snappen dat het over GordOn gingquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was niet richting jou per se, maar als sommige mensen gorden, hoe'n grote mongool het ook is, opeens racistisch vinden moeten ze eens naar zichzelf kijken de volgende keer als ze een belgenmop maken![]()
Nu even teruglezen wat iedereen heeft gezegd
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest je zin 5x teruglezen om te snappen dat het over GordOn ging
Die mensen zijn gewoon niet handig bezig, iemand meteen racistisch noemen. Het is gewoon jammer dat 'onze' klacht meteen wordt afgedaan als aanstellerij zodra het eens een keer in de aandacht komt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het was niet richting jou per se, maar als sommige mensen gorden, hoe'n grote mongool het ook is, opeens racistisch vinden moeten ze eens naar zichzelf kijken de volgende keer als ze een belgenmop maken![]()
Nu even teruglezen wat iedereen heeft gezegd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Stiekem moet ik gewoon naar de winkel.
Ik kan nergens heen want mijn egocentrische pisnichterige kutbroertje heeft mijn fietst gejatquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Stiekem moet ik gewoon naar de winkel.
Gewoon lopenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan nergens heen want mijn egocentrische pisnichterige kutbroertje heeft mijn fietst gejat
Eigenlijk wel. Maar ik loop me zo op te winden om dat jochquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Maar ik loop me zo op te winden om dat jochwe zouden uit eten gaan maar meneer kan niet omdat hij geen geld heeft. Maar half uur later is hij wel shoppen in Rotterdam
Ach ja, dat soort wendingen heb ik ook wel eens in mijn humeur als ik weer zo'n hilarische opmerking krijg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |