Gelukkig draait alles nog niet genoeg om hem.quote:
ik weet iets om je op te vrolijkenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, dat soort wendingen heb ik ook wel eens in mijn humeur als ik weer zo'n hilarische opmerking krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik weet iets om je op te vrolijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Gewoon blijven ademen. Alles komt goed.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ze proberen me uit de tent te lokken, ik zeg het je
Ik moest aan de beademing maar het is goed gekomen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon blijven ademen. Alles komt goed.
[..]
ik weet iets om je op te vrolijkenWat slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het hielp wel.
![]()
Punt is dat het moeilijk in te schatten is hoe iemand iets ervaart, zeker bij zoiets. Wat ik zei is niet racistisch bedoeld, als het echt racistisch zou zijn dan zeg ik het ook niet. Juist daarom is het makkelijk om te denken dat iets wel door de beugel kan. Ik heb vanzelfsprekend geen idee hoe vaak je zoiets te horen krijgt, daar ben ik me dus niet bewust van tot je het uitlegt, zoals je nu hebt gedaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:00 schreef Ezell het volgende:
Rodawa, fijn om te horen dat je nu wat meer bewust ben van hoe mensen dat soort opmerkingen ervaring. En fijn dat je je excuses aanbied, want ja, eens moet de eerste zijn. Alleen jammer dat de eerste pas na 20 jaar komt.
[..]
ik weet iets om je op te vrolijkenZou deze afzetten als dit TC was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Haten op Rickquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Punt is dat het moeilijk in te schatten is hoe iemand iets ervaart, zeker bij zoiets. Wat ik zei is niet racistisch bedoeld, als het echt racistisch zou zijn dan zeg ik het ook niet. Juist daarom is het makkelijk om te denken dat iets wel door de beugel kan. Ik heb vanzelfsprekend geen idee hoe vaak je zoiets te horen krijgt, daar ben ik me dus niet bewust van tot je het uitlegt, zoals je nu hebt gedaan. [ afbeelding ]
[..]
Zou deze afzetten als dit TC was.
Geen huiduitslag?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moest aan de beademing maar het is goed gekomen.
Maar jou kunnen we ook niet afzettenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haat niet, ik vind er gewoon oprecht geen kut aan, dat is alles.
Rick geen kut aan vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:12 schreef Rodawa het volgende:
Op vrijdag 29 november 2013 18:11 schreef Xeor het volgende:
Maar kijk, dat is het hele probleem hier. De meeste mensen zijn er niet van bewust dat zo'n opmerking meer dan een grapje is. Het is niet gezond dat Chinezen in Nederland door dit soort opmerkingen opgroeien met een (tijdelijke) hekel aan hun afkomst. Dat is gewoon niet acceptabel. Het is vreemd dat zulke opmerkingen zo getolereerd worden. Het is gewoon heel frustrerend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Punt is dat het moeilijk in te schatten is hoe iemand iets ervaart, zeker bij zoiets. Wat ik zei is niet racistisch bedoeld, als het echt racistisch zou zijn dan zeg ik het ook niet. Juist daarom is het makkelijk om te denken dat iets wel door de beugel kan. Ik heb vanzelfsprekend geen idee hoe vaak je zoiets te horen krijgt, daar ben ik me dus niet bewust van tot je het uitlegt, zoals je nu hebt gedaan. [ afbeelding ]
[..]
Zou deze afzetten als dit TC was.
Ik heb ook een hekel aan mijn afkomst hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is het hele probleem hier. De meeste mensen zijn er niet van bewust dat zo'n opmerking meer dan een grapje is. Het is niet gezond dat Chinezen in Nederland door dit soort opmerkingen opgroeien met een (tijdelijke) hekel aan hun afkomst. Dat is gewoon niet acceptabel. Het is vreemd dat zulke opmerkingen zo getolereerd worden. Het is gewoon heel frustrerend.
Hoezo dat dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan mijn afkomst hoor
Toch houden we van jequote:Op vrijdag 29 november 2013 18:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb ook een hekel aan mijn afkomst hoor
Dan emigreer je naar het verkeerde land.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou veel liever Australiër willen zijn
'Straya, mate.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:17 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zou veel liever Australiër willen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |