inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan emigreer je naar het verkeerde land.
Jij snapt hetquote:
Zekers, maar wel natquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar dat andere landje is ook leuk.
Crikey, she's a beautquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
inderdaad
[..]
Jij snapt het
Ja, ik begrijp je frustratie wel. Mijn punt is alleen dat het heel moeilijk is om mensen er bewust van te maken. Wat kan wel, wat kan niet? Het is moeilijk om de grens te trekken. We weten bijvoorbeeld wel allemaal dat racisme niet door de beugel kan, en veel mensen zijn zich ervan bewust dat anderen racistisch bejegenen pijn kan doen, maar dit geldt niet voor alle opmerkingen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:14 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar kijk, dat is het hele probleem hier. De meeste mensen zijn er niet van bewust dat zo'n opmerking meer dan een grapje is. Het is niet gezond dat Chinezen in Nederland door dit soort opmerkingen opgroeien met een (tijdelijke) hekel aan hun afkomst. Dat is gewoon niet acceptabel. Het is vreemd dat zulke opmerkingen zo getolereerd worden. Het is gewoon heel frustrerend.
Dit kan dus niet. Maar even serieus, vind jij dit soort grappen grappig? Babi pangang? Nummer 39 met rijst? Ching chang chong? Flikandel? Gewoon eerlijk antwoorden. Ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:22 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp je frustratie wel. Mijn punt is alleen dat het heel moeilijk is om mensen er bewust van te maken. Wat kan wel, wat kan niet? Het is moeilijk om de grens te trekken. We weten bijvoorbeeld wel allemaal dat racisme niet door de beugel kan, en veel mensen zijn zich ervan bewust dat anderen racistisch bejegenen pijn kan doen, maar dit geldt niet voor alle opmerkingen.
Zoals wat ik net zei: in mijn ogen is dat niet beledigend, maar ik heb er verder ook niks mee te maken. Nadat jij het aankaartte dacht ik ja, ik kan me wel voorstellen dat het voor haar niet prettig is als ze vaker zoiets te horen krijgt. Maar als je daar zelf niet mee te maken hebt is het moeilijk om een lijn te kunnen trekken in wat wel en niet te ver gaat. Ik heb immers geen idee hoe regelmatig je zoiets te horen krijgt en hoe je dat ervaart. Dat maakt het een lastige kwestie om op te lossen.
Guinness Storehouse leegdrinkenquote:
Whenever you need somebodyquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Noem nog eens wat hits van de grote Rick Astley?
Together foreverquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Noem nog eens wat hits van de grote Rick Astley?
Doe jij mee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit kan dus niet. Maar even serieus, vind jij dit soort grappen grappig? Babi pangang? Nummer 39 met rijst? Ching chang chong? Flikandel? Gewoon eerlijk antwoorden. Ben wel benieuwd.
[..]
Guinness Storehouse leegdrinken
Barry?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:28 schreef Muto het volgende:
Ik ga mijn verslag van het hele gebeuren gelijk maar doorsturen naar Yvon en Banny.
Goed gebruik van wikipedia, chapeau.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:26 schreef Xeor het volgende:
[..]
Whenever you need somebody
Cry for help
When i fall in love
Ja zeg, als je het zo zegt niet nee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:24 schreef Ezell het volgende:
Dit kan dus niet. Maar even serieus, vind jij dit soort grappen grappig? Babi pangang? Nummer 39 met rijst? Ching chang chong? Flikandel? Gewoon eerlijk antwoorden. Ben wel benieuwd.
ok komt goedquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beetje veel.Maar uitzicht is wel mooi, dus ik zal het overwegen.
Je maakt toch geen grapjes als je ze zelf niet eens leuk vind?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Goed gebruik van wikipedia, chapeau. [ afbeelding ]
[..]
Ja zeg, als je het zo zegt niet nee.
Nee oke, serieus nu. Het is ook niet alsof ik er zelf dubbel om lag. Ik zag het meer als een 'inkoppertje' ofzo, niet als leuk grapje. Dus nee, ik vind het niet eens echt grappig.
Jawel, daar zijn inkoppertjes voor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je maakt toch geen grapjes als je ze zelf niet eens leuk vind?
Klaar met editten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:31 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja zeg, als je het zo zegt niet nee.
Nee oke, serieus nu. Het is ook niet alsof ik er zelf dubbel om lag. Ik zag het meer als een 'inkoppertje' ofzo, niet als leuk grapje. Dus nee, ik vind het niet eens echt grappig.
Als we maar niet met de trappen naar boven moeten.quote:
Si, si. Ik ben nu wel content met mijn post.quote:
Ik weet het. Dat was andersom ook niet het geval, ik had niet de intentie je voor paal te zetten of iets dergelijks, maar dat begrijp je nu wel denk ik. Ik hou het wel bij opmerkingen over hello kitty en je pizzagesprekken met Aldo M.r.tquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:35 schreef Ezell het volgende:
Maar ok, het was niet bedoeld als een aanval op jou of zoiets. Heel veel mensen begrijpen helaas niet dat het vervelend is. Het is niet dat je geen grapjes mag maken. Doe het dan op het juiste moment en niet met zo'n lullige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |