Trouwens, jou ken ik nog helemaal nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Users die ik al jaren ken, noemen me ook nog steeds Kaneel als ik op bezoek ben ofzo.![]()
DM het mequote:Op vrijdag 29 november 2013 18:58 schreef Fok-it het volgende:
Mensen die de echte naam van Ezell en crackertje niet weten![]()
Hoi, ik ben Kaneel en ik ben keistoer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Trouwens, jou ken ik nog helemaal niet
quote:
Mag denk ik nietquote:
Hoi Kaneel, ik ben ess, ik ben de spamslet van deze reeks en iedereen vindt mij liefquote:Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Kaneel en ik ben keistoer.
Heb jij een Arabische naam?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:00 schreef Crack_ het volgende:
Doe maar niet. Straks hebben jullie dezelfde struggles als Ezell en vinden jullie mijn naam ook niet bij mij passen en dit en dat.
Ja, ik heet mohammadiquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Heb jij een Arabische naam?
Ho, wacht, stop! AF!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef Fok-it het volgende:
Behalve tegen riante bedragen wil ik nog weleens een naam eruit schreeuwen.
Ik zie jouw naam wel eens voorbijkomen in de daglijstjes, geloof ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoi Kaneel, ik ben ess, ik ben de spamslet van deze reeks en iedereen vindt mij lief
Ik snap ook niet waarom mensen daar zo moeilijk over doen inderdaad.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:02 schreef Crack_ het volgende:
Ik dacht dat mn naam hier wel bekend was eigenlijk. Ik heet Maartje.
Ochnee, deze maand pas 12 keer bovenaan, dat valt best mee toch?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie jouw naam wel eens voorbijkomen in de daglijstjes, geloof ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |