quote:
Dit gaat niet over Kees tochquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dat ik dezelfde voornaam heb als Fok-it. Srs.
Ohja, dan zitten we op één lijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Rodawa het volgende:
Ik deel Fok-it's échte naam. Dus niet Kees. Maar de naam waar jij slechte ervaringen mee hebt.
Denk ik.
Pim!quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
ik probeer te bedenken wat ik een mooie naam vind, maar ik kan er geen bedenken
Voor man of vrouw?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
Heeft ze hele goeie ervaringen mee hoor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Rodawa het volgende:
Ik deel Fok-it's échte naam. Dus niet Kees. Maar de naam waar jij slechte ervaringen mee hebt.
Denk ik.
Ruud.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Ezell het volgende:
Neenquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je komt niet uit Voorschoten toch?
IRLquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft ze hele goeie ervaringen mee hoor.
Sterre, Storm en Valentijnquote:
Bert is een kutnaamquote:
Vind het een leuke naam voor een huisdierquote:
Layla is ook wel aardig, ja. Gek genoeg vind ik de L een mooie letter voor een vrouw.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het jammer dat sommige namen door uitspraak worden verpest, bijvoorbeeld Layla... Een best leuke naam, als je het uitspreekt op z'n Engels. Maar dan heb je er ook een hoop die je Lei-la moet noemen.
Ohnee, ik vind Hans lelijker.. Paul vind ik zelf niet veel mis meequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef Ezell het volgende:
Paul is echt de meest kutte naam die ik nu kan bedenken.
Dit is wel waar trouwens, het moet gewoon zo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Ezell het volgende:
Ik vind het jammer dat sommige namen door uitspraak worden verpest, bijvoorbeeld Layla... Een best leuke naam, als je het uitspreekt op z'n Engels. Maar dan heb je er ook een hoop die je Lei-la moet noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |