Oh, dat heb ik dan weer niet gezien. Ik zag 'm enkel heel erg "niet reageren" in de zin van denken "what the fuck, waar gaat dit over, wat zegt die nou? Versta/begrijp ik dit wel goed?".quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die man zelf kon er om lachen, das nog t mooie
Ja. Dat is het, want het gaat over dit ene voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
Precies FFT, een ander voelt zijn pijn.
Nou ik zag niet iemand die er zelf om kon lachen... meer iemand die zich geen raad met de situatie weet, erg zenuwachtig is en maar een beetje schaapachtig meelacht maar eigenlijk misschien wel heel hard zou willen huilen en schreeuwen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Die man zelf kon er om lachen, das nog t mooie.
Je begint een beetje leuk te worden, qua meeposten hier en qua meningen hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef RobinOok het volgende:
Oh, dat heb ik dan weer niet gezien. Ik zag 'm enkel heel erg "niet reageren" in de zin van denken "what the fuck, waar gaat dit over, wat zegt die nou? Versta/begrijp ik dit wel goed?".
Maar hoe dan ook, mijn punt is, kun jij er ook om lachen als iemand je bamibal noemt in zin 1, "sambal bij" vraagt in zin 2, etc etc in een sollicitatiegesprek voor een serieuze baan die je werkelijk erg graag zou willen? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik was meestal al van mijn a-propos als men op een sollicitatiegesprek vroeg naar mijn kinderwens.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ik zag niet iemand die er zelf om kon lachen... meer iemand die zich geen raad met de situatie weet, erg zenuwachtig is en maar een beetje schaapachtig meelacht maar eigenlijk misschien wel heel hard zou willen huilen en schreeuwen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:42 schreef AnneX het volgende:
En nu maar eens slapen? na een korte nacht en emotionele dag.
Dankje wordt vast leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Seles veel plezier vandaag met kerstshoppen in York
Sjeez, wat een randdebiel is dat zeg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou wat ik net heb... Ben na de nachtdienst lekker sportief naar huis aan het rennen. Muziekje op, lekker in de zone. Zie ik dat een man op de stoep iets tegen me zegt. Oordopje uit, zegt die man doodleuk: 'Ja hoeveel denk je daar nou nog mee te gaan afvallen?' ik: Pardon? Wat bedoel je daarmee? hij: 'Ja je doet t vast niet voor je plezier en je kan wel een paar kilo missen'. Ik: joh, waarom ik loop gaat je geen zak aan en als je niets aardigs te zeggen hebt mag je ook gewoon je mond houden! Hij: 'ja van die kont van jou mogen nog wel wat kilo's af.' Ik heb m toegesnauwd dat ik hoop dat 'ie hard door een auto geschept wordt. Klootzak
`Nou ja zeg!! Ik kan me niet eens voorstellen dat zoiets zou gebeurenquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou wat ik net heb... Ben na de nachtdienst lekker sportief naar huis aan het rennen. Muziekje op, lekker in de zone. Zie ik dat een man op de stoep iets tegen me zegt. Oordopje uit, zegt die man doodleuk: 'Ja hoeveel denk je daar nou nog mee te gaan afvallen?' ik: Pardon? Wat bedoel je daarmee? hij: 'Ja je doet t vast niet voor je plezier en je kan wel een paar kilo missen'. Ik: joh, waarom ik loop gaat je geen zak aan en als je niets aardigs te zeggen hebt mag je ook gewoon je mond houden! Hij: 'ja van die kont van jou mogen nog wel wat kilo's af.' Ik heb m toegesnauwd dat ik hoop dat 'ie hard door een auto geschept wordt. Klootzak
Respect voor je zelfbeheersing. Ik was echt helemaal te keer gegaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Hij had wel een beetje gelijk maar dat betekent niet dat hij dat zomaar mag zeggen. Maar gelukkig heb ik niet alleen een goeie kont maar ook een brede rug. Het glijdt er zo vanaf. Ik slaap er geen minuut minder om. En dat ga ik nu ook lekker doen <3quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:09 schreef Isabeau het volgende:
`Nou ja zeg!! Ik kan me niet eens voorstellen dat zoiets zou gebeurenEn je bent helemaal niet eens dik of zo! Niet dat het wel 'mag' bij echt dikke mensen hoor, maar allemachtig, wees blij dat iemand sportief is ipv thuis op de bank zit met een zak chips. Door dit soort opmerkingen krijg je juist dįt effect
Wow! Was die meneer dronken ofzo?! Bizar, zoiets!quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Gebeurt vaker dan je denkt hoor, als je zoals ik echt te dik bent geweest is dat soort ongein bijna aan de orde van de dag helaasquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow! Was die meneer dronken ofzo?! Bizar, zoiets!
Hij had helemaal geen gelijk, hij was gewoon een onbeschaafde lul. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat doe je gewoon nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij had wel een beetje gelijk maar dat betekent niet dat hij dat zomaar mag zeggen. Maar gelukkig heb ik niet alleen een goeie kont maar ook een brede rug. Het glijdt er zo vanaf. Ik slaap er geen minuut minder om. En dat ga ik nu ook lekker doen <3
Dat. Wat een idioot zegquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hij had helemaal geen gelijk, hij was gewoon een onbeschaafde lul. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat doe je gewoon niet
Past allemaal in het huidige 'Je moet kunnen zeggen wat je denkt'-denkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:52 schreef Selestha het volgende:
Hij had helemaal geen gelijk, hij was gewoon een onbeschaafde lul. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat doe je gewoon niet
quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat zo ontbijtje voor me makenen had gisteren ook al (voor het eerst in z'n leven!) een taart gemaakt
Daar gaat het omquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou, eigenlijk een beetje mislukt, maar de smaak was wel goed
Cocoonen en vanavond met mijn familie uit eten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Gefeliciteerd Isa! Laat je lekker in de watten leggen. Ga je er op uit, of krijg je visite of is het gewoon lekker cocoonen vandaag?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond mezelf oud genoeg voor FacebookIk zou jullie graag allemaal willen 'hebben', maar weet eigenlijk van niemand de achternaam
Leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond mezelf oud genoeg voor FacebookIk zou jullie graag allemaal willen 'hebben', maar weet eigenlijk van niemand de achternaam
Wat een klootzakquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Als je er een of twee kunt vinden ben je zo klaarWil je een DM?
De rest vind je wel via de namen die je nu hebtquote:
Ik zag er al 3!quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:16 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben er door o.a. facebook achter gekomen dat ik niet de enige ben met mijn naam (combi voor+achter), vond ik wel een teleurstelling eigenlijk
Gewoon alles op alleen vrienden zetten, ik heb dat voor vrijwel alle berichten ook, op wat oude meuk en een paar foto's na.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie dat ik Sunny moet hebben voor tips over afschermen
Was ik al mee bezigquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:17 schreef TAV74 het volgende:
Gewoon alles op alleen vrienden zetten, ik heb dat voor vrijwel alle berichten ook, op wat oude meuk en een paar foto's na.
Klopt idd. Maar je hebt de goedequote:
Goed punt, die heb ik ook maar even ingesteld.quote:
De meeste T's schrijf je met een y op het einde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat was niet moeilijk heur
Bluezz is wel uniek!
Ik zie hem meerdere keren per dagquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef golfer het volgende:
Mijn naam zal je ook niet vaak tegenkomen.
Zeker, die had ik echt nog nooit eerder gehoord ook.quote:
De vraag is of dat aan je wachtwoord ligt, maar wel slim om zekerheidshalve even te veranderen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het lastig trouwens om een nieuwe wachtwoord te bedenken voor je email.
Ik gebruik hem al honderd jaar maar had nu erg veel last van inbrekers die mijn mail als forwarder of zoiets gebruikten
Smartphones met facebook hč.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Tsjonge jonge, zit iedereen achter z'n pc of zoZoveel mensen 'accepted your firneds request'
Ik heb contact gehad met Ziggo en die adviseerden het ww te veranderen en spamfighters over mail en laptop te jagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef TAV74 het volgende:
De vraag is of dat aan je wachtwoord ligt, maar wel slim om zekerheidshalve even te veranderen.
Nee tabletquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Tsjonge jonge, zit iedereen achter z'n pc of zoZoveel mensen 'accepted your firneds request'
Je hebt ook mensen die voor elke activiteit op FB, Twitter of Whatsapp geluidjes hebben ingesteld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Die heb ik ook uit staan ja, vermoeiend gedoe. Heb sowieso mijn telefoon erg vaak op stil staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die voor elke activiteit op FB, Twitter of Whatsapp geluidjes hebben ingesteld.
Ik heb na ook eerst al die geluidjes te hebben alleen nog een lampje op mn foon geactiveerd.
Werd gek van die geluiden!
Ik krijg mijn lampje niet geactiveerd dus dan maar trilstand.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die voor elke activiteit op FB, Twitter of Whatsapp geluidjes hebben ingesteld.
Ik heb na ook eerst al die geluidjes te hebben alleen nog een lampje op mn foon geactiveerd.
Werd gek van die geluiden!
Mij ook denk je?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De rest vind je wel via de namen die je nu hebt
Ik geloof het welquote:
Ik kan het niet vinden, wat wazig allemaal. Of hoort dat bij dat alleen friends mijn profile kunnen zien?quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:18 schreef TAV74 het volgende:
Goed punt, die heb ik ook maar even ingesteld.
Facebook is niet de duidelijkste site qua privacy instellingenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan het niet vinden, wat wazig allemaal. Of hoort dat bij dat alleen friends mijn profile kunnen zien?
Ik had al wel verwijder account gevondenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:46 schreef Anthraxx het volgende:
Facebook is niet de duidelijkste site qua privacy instellingen
Bovendien lijk jij mij niet iemand voor 237 vriendenquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al wel verwijder account gevonden
Ik heb al heel veel mensen overgeslagen omdat ik ze wel ken, maar nooit spreek.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:49 schreef Bluezz het volgende:
Bovendien lijk jij mij niet iemand voor 237 vrienden
Vrienden die ik toelaat in mn facebook ken ik trouwens allemaal in het eggie, en als je niet interaktief bent op facebook mieter ik je er na verloop gewoon weer uit. Ik hou niet zo van lurkers
Vind het inmiddels wel redelijk helder eigenlijk, alleen onhandig dat je niet ineens alles op "alleen vrienden" kunt zetten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:46 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Facebook is niet de duidelijkste site qua privacy instellingen
Ik kom er nog wel uitquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat ik irritant vind is dat je per persoon moet aangeven dat je geen 'vind ik leuks en reacties op..' te zien krijgt en ze dan alsnóg soms krijgt![]()
Verder heb ik alles afgeschermd geloof ik ja. En alle spelletjes zet ik uit en dat soort dingen.Dat gaat allemaal vrij makkelijk.
Dat jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Gewoon even zien hoe je het gaat gebruiken
* verbaasd !quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:22 schreef Isabeau het volgende:
Oh, FFT, ik zie nu dat de M die ik snel had tyoegevoegd blond is en ik heb nu geen flauw idee wie dat is.
Nee zijn geen geheimen en ik merk ook wel dat het leuk is als je wat meer van je collega's weet en ziet. Maar sommigen hebben geen fb en anderen ben ik totaal niet in geinteresseerdquote:Op zaterdag 30 november 2013 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik heb veel collega's op fb, deel toch vooral gezellige dingen (foto's, recepten, grappige items) en wat ik aan persoonlijke zaken meld, die zeg ik ook in de koffiekamer.Zijn geen 'geheimen' of zo.
Smartphonequote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |