abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133768619
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou wat ik net heb... Ben na de nachtdienst lekker sportief naar huis aan het rennen. Muziekje op, lekker in de zone. Zie ik dat een man op de stoep iets tegen me zegt. Oordopje uit, zegt die man doodleuk: 'Ja hoeveel denk je daar nou nog mee te gaan afvallen?' ik: Pardon? Wat bedoel je daarmee? hij: 'Ja je doet t vast niet voor je plezier en je kan wel een paar kilo missen'. Ik: joh, waarom ik loop gaat je geen zak aan en als je niets aardigs te zeggen hebt mag je ook gewoon je mond houden! Hij: 'ja van die kont van jou mogen nog wel wat kilo's af.' Ik heb m toegesnauwd dat ik hoop dat 'ie hard door een auto geschept wordt. Klootzak :{w
`Nou ja zeg!! Ik kan me niet eens voorstellen dat zoiets zou gebeuren :o En je bent helemaal niet eens dik of zo! Niet dat het wel 'mag' bij echt dikke mensen hoor, maar allemachtig, wees blij dat iemand sportief is ipv thuis op de bank zit met een zak chips. Door dit soort opmerkingen krijg je juist dát effect 8)7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133768636
quote:
Nou wat ik net heb... Ben na de nachtdienst lekker sportief naar huis aan het rennen. Muziekje op, lekker in de zone. Zie ik dat een man op de stoep iets tegen me zegt. Oordopje uit, zegt die man doodleuk: 'Ja hoeveel denk je daar nou nog mee te gaan afvallen?' ik: Pardon? Wat bedoel je daarmee? hij: 'Ja je doet t vast niet voor je plezier en je kan wel een paar kilo missen'. Ik: joh, waarom ik loop gaat je geen zak aan en als je niets aardigs te zeggen hebt mag je ook gewoon je mond houden! Hij: 'ja van die kont van jou mogen nog wel wat kilo's af.' Ik heb m toegesnauwd dat ik hoop dat 'ie hard door een auto geschept wordt. Klootzak :{w
Respect voor je zelfbeheersing. Ik was echt helemaal te keer gegaan. :') Mongool.
pi_133768638
Oh, en gefeliciteerd Isabeau.
pi_133768662
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:09 schreef Isabeau het volgende:

`Nou ja zeg!! Ik kan me niet eens voorstellen dat zoiets zou gebeuren :o En je bent helemaal niet eens dik of zo! Niet dat het wel 'mag' bij echt dikke mensen hoor, maar allemachtig, wees blij dat iemand sportief is ipv thuis op de bank zit met een zak chips. Door dit soort opmerkingen krijg je juist dát effect 8)7
Hij had wel een beetje gelijk maar dat betekent niet dat hij dat zomaar mag zeggen. Maar gelukkig heb ik niet alleen een goeie kont maar ook een brede rug. Het glijdt er zo vanaf. Ik slaap er geen minuut minder om. En dat ga ik nu ook lekker doen <3 :W
pi_133768679
Slaap lekker dan ;)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133768746
quote:
Wow! Was die meneer dronken ofzo?! Bizar, zoiets!
:*
Let me see you stripped down to the bone
pi_133768753
En Anne, wat klinkt dat mooi zeg!

Tevens gefeliciflapstaart voor Isa O+
pi_133768760
Tot slot WEER EENS een bizar drukke zaterdagochtenddienst op kantoor. Alsof ze het erom doen, die klanten van ons! }:| *)
pi_133768914
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Wow! Was die meneer dronken ofzo?! Bizar, zoiets!
:*
Gebeurt vaker dan je denkt hoor, als je zoals ik echt te dik bent geweest is dat soort ongein bijna aan de orde van de dag helaas :{
pi_133768921
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hij had wel een beetje gelijk maar dat betekent niet dat hij dat zomaar mag zeggen. Maar gelukkig heb ik niet alleen een goeie kont maar ook een brede rug. Het glijdt er zo vanaf. Ik slaap er geen minuut minder om. En dat ga ik nu ook lekker doen <3 :W
Hij had helemaal geen gelijk, hij was gewoon een onbeschaafde lul. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat doe je gewoon niet :{
pi_133768974
Mogguh :O
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133769125
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:52 schreef Selestha het volgende:

[..]

Hij had helemaal geen gelijk, hij was gewoon een onbeschaafde lul. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat doe je gewoon niet :{
Dat. Wat een idioot zeg :N
pi_133769467
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 09:52 schreef Selestha het volgende:

Past allemaal in het huidige 'Je moet kunnen zeggen wat je denkt'-denken *O*
pi_133769496
Isa gefeliciteerd :*
pi_133769498
Bedankt allemaal O+

Ross gaat zo ontbijtje voor me maken :9 en had gisteren ook al (voor het eerst in z'n leven!) een taart gemaakt :D
pi_133769512
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat zo ontbijtje voor me maken :9 en had gisteren ook al (voor het eerst in z'n leven!) een taart gemaakt :D
:9 Was de taart lekker? :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_133769524
Nou, eigenlijk een beetje mislukt, maar de smaak was wel goed 8-)
pi_133769826
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou, eigenlijk een beetje mislukt, maar de smaak was wel goed 8-)
Daar gaat het om 8-)
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:25:58 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133770011
Gefeliciteerd Isa! Laat je lekker in de watten leggen. Ga je er op uit, of krijg je visite of is het gewoon lekker cocoonen vandaag?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133770105
Lein; slaap lekker. Zo stom dat hij na die eerste kutopmerking nog gewoon doorgaat ook! Wat wil je er in godsnaam mee bereiken denk ik dan?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:45:59 #146
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_133770327
Gefeliciteerd Isa.
pi_133770509
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Gefeliciteerd Isa! Laat je lekker in de watten leggen. Ga je er op uit, of krijg je visite of is het gewoon lekker cocoonen vandaag?
Cocoonen en vanavond met mijn familie uit eten.
pi_133770751
Ik vond mezelf oud genoeg voor Facebook 8-) Ik zou jullie graag allemaal willen 'hebben', maar weet eigenlijk van niemand de achternaam _O-
  zaterdag 30 november 2013 @ 12:10:29 #149
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_133770781
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond mezelf oud genoeg voor Facebook 8-) Ik zou jullie graag allemaal willen 'hebben', maar weet eigenlijk van niemand de achternaam _O-
:D

Als je er een of twee kunt vinden ben je zo klaar ;) Wil je een DM?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_133770816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Leuk O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')