`Nou ja zeg!! Ik kan me niet eens voorstellen dat zoiets zou gebeurenquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou wat ik net heb... Ben na de nachtdienst lekker sportief naar huis aan het rennen. Muziekje op, lekker in de zone. Zie ik dat een man op de stoep iets tegen me zegt. Oordopje uit, zegt die man doodleuk: 'Ja hoeveel denk je daar nou nog mee te gaan afvallen?' ik: Pardon? Wat bedoel je daarmee? hij: 'Ja je doet t vast niet voor je plezier en je kan wel een paar kilo missen'. Ik: joh, waarom ik loop gaat je geen zak aan en als je niets aardigs te zeggen hebt mag je ook gewoon je mond houden! Hij: 'ja van die kont van jou mogen nog wel wat kilo's af.' Ik heb m toegesnauwd dat ik hoop dat 'ie hard door een auto geschept wordt. Klootzak
Respect voor je zelfbeheersing. Ik was echt helemaal te keer gegaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou wat ik net heb... Ben na de nachtdienst lekker sportief naar huis aan het rennen. Muziekje op, lekker in de zone. Zie ik dat een man op de stoep iets tegen me zegt. Oordopje uit, zegt die man doodleuk: 'Ja hoeveel denk je daar nou nog mee te gaan afvallen?' ik: Pardon? Wat bedoel je daarmee? hij: 'Ja je doet t vast niet voor je plezier en je kan wel een paar kilo missen'. Ik: joh, waarom ik loop gaat je geen zak aan en als je niets aardigs te zeggen hebt mag je ook gewoon je mond houden! Hij: 'ja van die kont van jou mogen nog wel wat kilo's af.' Ik heb m toegesnauwd dat ik hoop dat 'ie hard door een auto geschept wordt. Klootzak
Hij had wel een beetje gelijk maar dat betekent niet dat hij dat zomaar mag zeggen. Maar gelukkig heb ik niet alleen een goeie kont maar ook een brede rug. Het glijdt er zo vanaf. Ik slaap er geen minuut minder om. En dat ga ik nu ook lekker doen <3quote:Op zaterdag 30 november 2013 09:09 schreef Isabeau het volgende:
`Nou ja zeg!! Ik kan me niet eens voorstellen dat zoiets zou gebeurenEn je bent helemaal niet eens dik of zo! Niet dat het wel 'mag' bij echt dikke mensen hoor, maar allemachtig, wees blij dat iemand sportief is ipv thuis op de bank zit met een zak chips. Door dit soort opmerkingen krijg je juist dát effect
Wow! Was die meneer dronken ofzo?! Bizar, zoiets!quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Gebeurt vaker dan je denkt hoor, als je zoals ik echt te dik bent geweest is dat soort ongein bijna aan de orde van de dag helaasquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Wow! Was die meneer dronken ofzo?! Bizar, zoiets!
Hij had helemaal geen gelijk, hij was gewoon een onbeschaafde lul. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat doe je gewoon nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:16 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hij had wel een beetje gelijk maar dat betekent niet dat hij dat zomaar mag zeggen. Maar gelukkig heb ik niet alleen een goeie kont maar ook een brede rug. Het glijdt er zo vanaf. Ik slaap er geen minuut minder om. En dat ga ik nu ook lekker doen <3
Dat. Wat een idioot zegquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:52 schreef Selestha het volgende:
[..]
Hij had helemaal geen gelijk, hij was gewoon een onbeschaafde lul. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat doe je gewoon niet
Past allemaal in het huidige 'Je moet kunnen zeggen wat je denkt'-denkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 09:52 schreef Selestha het volgende:
Hij had helemaal geen gelijk, hij was gewoon een onbeschaafde lul. Sorry voor mijn taalgebruik, maar dat doe je gewoon niet
quote:Op zaterdag 30 november 2013 10:50 schreef Isabeau het volgende:
Ross gaat zo ontbijtje voor me makenen had gisteren ook al (voor het eerst in z'n leven!) een taart gemaakt
Daar gaat het omquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:53 schreef Isabeau het volgende:
Nou, eigenlijk een beetje mislukt, maar de smaak was wel goed
Cocoonen en vanavond met mijn familie uit eten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Gefeliciteerd Isa! Laat je lekker in de watten leggen. Ga je er op uit, of krijg je visite of is het gewoon lekker cocoonen vandaag?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond mezelf oud genoeg voor FacebookIk zou jullie graag allemaal willen 'hebben', maar weet eigenlijk van niemand de achternaam
Leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:09 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond mezelf oud genoeg voor FacebookIk zou jullie graag allemaal willen 'hebben', maar weet eigenlijk van niemand de achternaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |