Oh, dat heb ik dan weer niet gezien. Ik zag 'm enkel heel erg "niet reageren" in de zin van denken "what the fuck, waar gaat dit over, wat zegt die nou? Versta/begrijp ik dit wel goed?".quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die man zelf kon er om lachen, das nog t mooie
Ja. Dat is het, want het gaat over dit ene voorbeeld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Stereotomy het volgende:
Precies FFT, een ander voelt zijn pijn.
Nou ik zag niet iemand die er zelf om kon lachen... meer iemand die zich geen raad met de situatie weet, erg zenuwachtig is en maar een beetje schaapachtig meelacht maar eigenlijk misschien wel heel hard zou willen huilen en schreeuwen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Die man zelf kon er om lachen, das nog t mooie.
Je begint een beetje leuk te worden, qua meeposten hier en qua meningen hebben.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef RobinOok het volgende:
Oh, dat heb ik dan weer niet gezien. Ik zag 'm enkel heel erg "niet reageren" in de zin van denken "what the fuck, waar gaat dit over, wat zegt die nou? Versta/begrijp ik dit wel goed?".
Maar hoe dan ook, mijn punt is, kun jij er ook om lachen als iemand je bamibal noemt in zin 1, "sambal bij" vraagt in zin 2, etc etc in een sollicitatiegesprek voor een serieuze baan die je werkelijk erg graag zou willen? Ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik was meestal al van mijn a-propos als men op een sollicitatiegesprek vroeg naar mijn kinderwens.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou ik zag niet iemand die er zelf om kon lachen... meer iemand die zich geen raad met de situatie weet, erg zenuwachtig is en maar een beetje schaapachtig meelacht maar eigenlijk misschien wel heel hard zou willen huilen en schreeuwen.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:42 schreef AnneX het volgende:
En nu maar eens slapen? na een korte nacht en emotionele dag.
Dankje wordt vast leukquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Seles veel plezier vandaag met kerstshoppen in York
Sjeez, wat een randdebiel is dat zeg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou wat ik net heb... Ben na de nachtdienst lekker sportief naar huis aan het rennen. Muziekje op, lekker in de zone. Zie ik dat een man op de stoep iets tegen me zegt. Oordopje uit, zegt die man doodleuk: 'Ja hoeveel denk je daar nou nog mee te gaan afvallen?' ik: Pardon? Wat bedoel je daarmee? hij: 'Ja je doet t vast niet voor je plezier en je kan wel een paar kilo missen'. Ik: joh, waarom ik loop gaat je geen zak aan en als je niets aardigs te zeggen hebt mag je ook gewoon je mond houden! Hij: 'ja van die kont van jou mogen nog wel wat kilo's af.' Ik heb m toegesnauwd dat ik hoop dat 'ie hard door een auto geschept wordt. Klootzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |