Wat een klootzakquote:Op zaterdag 30 november 2013 08:47 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou wat ik net heb... Ben na de nachtdienst lekker sportief naar huis aan het rennen. Muziekje op, lekker in de zone. Zie ik dat een man op de stoep iets tegen me zegt. Oordopje uit, zegt die man doodleuk: 'Ja hoeveel denk je daar nou nog mee te gaan afvallen?' ik: Pardon? Wat bedoel je daarmee? hij: 'Ja je doet t vast niet voor je plezier en je kan wel een paar kilo missen'. Ik: joh, waarom ik loop gaat je geen zak aan en als je niets aardigs te zeggen hebt mag je ook gewoon je mond houden! Hij: 'ja van die kont van jou mogen nog wel wat kilo's af.' Ik heb m toegesnauwd dat ik hoop dat 'ie hard door een auto geschept wordt. Klootzak
quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:10 schreef TAV74 het volgende:
![]()
Als je er een of twee kunt vinden ben je zo klaarWil je een DM?
De rest vind je wel via de namen die je nu hebtquote:
Ik zag er al 3!quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:16 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben er door o.a. facebook achter gekomen dat ik niet de enige ben met mijn naam (combi voor+achter), vond ik wel een teleurstelling eigenlijk
Gewoon alles op alleen vrienden zetten, ik heb dat voor vrijwel alle berichten ook, op wat oude meuk en een paar foto's na.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie dat ik Sunny moet hebben voor tips over afschermen
Was ik al mee bezigquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:17 schreef TAV74 het volgende:
Gewoon alles op alleen vrienden zetten, ik heb dat voor vrijwel alle berichten ook, op wat oude meuk en een paar foto's na.
Klopt idd. Maar je hebt de goedequote:
Goed punt, die heb ik ook maar even ingesteld.quote:
De meeste T's schrijf je met een y op het einde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Dat was niet moeilijk heur
Bluezz is wel uniek!
Ik zie hem meerdere keren per dagquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:21 schreef golfer het volgende:
Mijn naam zal je ook niet vaak tegenkomen.
Zeker, die had ik echt nog nooit eerder gehoord ook.quote:
De vraag is of dat aan je wachtwoord ligt, maar wel slim om zekerheidshalve even te veranderen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Bluezz het volgende:
Wat is het lastig trouwens om een nieuwe wachtwoord te bedenken voor je email.
Ik gebruik hem al honderd jaar maar had nu erg veel last van inbrekers die mijn mail als forwarder of zoiets gebruikten
Smartphones met facebook hè.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Tsjonge jonge, zit iedereen achter z'n pc of zoZoveel mensen 'accepted your firneds request'
Ik heb contact gehad met Ziggo en die adviseerden het ww te veranderen en spamfighters over mail en laptop te jagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef TAV74 het volgende:
De vraag is of dat aan je wachtwoord ligt, maar wel slim om zekerheidshalve even te veranderen.
Nee tabletquote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Tsjonge jonge, zit iedereen achter z'n pc of zoZoveel mensen 'accepted your firneds request'
Je hebt ook mensen die voor elke activiteit op FB, Twitter of Whatsapp geluidjes hebben ingesteld.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:27 schreef Isabeau het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |