Hoinquote:
Wegquote:
Ja?quote:
Nee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:38 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja?
Echt?
Of zijn de troll uren weer begonnen?
Zeelandquote:
Siiiiiiquote:
Wat is dat witte ding op de achtergrond?quote:
Nee dat heb ik nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
SiiiiiiStaat ook wel in m'n library
Fopje ook een last.fm?
Breakdownsquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:42 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee dat heb ik niet
Hier was ik bij , ik ging van links naar rechts. Af en toe zie je me maar dat is te moeilijk om uit te leggen
die breakdown op 0:55 was echt orgasmisch.
Was een support act van Trivium. Alleen Caliban en Upon a burning body waren veel beter
Dit was vorig jaar Oktober in 013 in Tilburg, was echt ubervetquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Breakdowns![]()
![]()
En dat klinkt wel tof idd o.ó Ik moet vaker een concert pakken.
Waar was dit dan?
quote:
Ik quote je wel ff, heb je wat voor straksquote:
quote:
hallo meneer ik zuig je voor 20 bij 't tankstationquote:
opgelostquote:
Wutquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:54 schreef d4v1d het volgende:
Roburtt. . Er is zoiets als een spoiler.
Ik vind van niet.quote:
People of Walmartquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:55 schreef Roburtt het volgende:
Geen nederlander maar [ afbeelding ]
toch
Ik voel de pijnquote:
Nog erger.quote:
quote:
't nare is dat als je het over hem hebt, hij altijd weer komt opdagen met nog meer smerigs.quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:56 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik voel de pijn
Ik walgde echt van z'n topics altijd
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't nare is dat als je het over hem hebt, hij altijd weer komt opdagen met nog meer smerigs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
Okéoké ik heb m'n pret weer gehadquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef LittleBrownie het volgende:
Wil je niet meet zulke pics posten, Rob?
Het wilt niet goed laden hier
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:00 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Okéoké ik heb m'n pret weer gehad
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:18 schreef d4v1d het volgende:
Lobi voor LBheb de bron er wel even bij gezet.
Stompen Gquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:21 schreef d4v1d het volgende:
LerAar flipte hem omdat er een blikje energy in mn tas zat (zag die zitten ofzo)
Ik was geeneens van plan om hem op te drinken tijdens schooltijd, zat er toevallig nog in
En dat mag niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:21 schreef d4v1d het volgende:
LerAar flipte hem omdat er een blikje energy in mn tas zat (zag die zitten ofzo)
Ik was geeneens van plan om hem op te drinken tijdens schooltijd, zat er toevallig nog in
Klinkt ook lekker jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:46 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik quote je wel ff, heb je wat voor straks
Dikke Jack Black met een fakking sicke breakdown na een halve minuut of wat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:39 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik wil dood.
Gf is de cupsong aan het oefenen voor haar stage, kut pabo.
Dat is minder dan 2 weken!!!quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:42 schreef Roburtt het volgende:
Yes over 12 dagen al naar Tenacious D
Ja sick, eerst was het echt nog 60 ofzoquote:
Tijd gaat snel lately ;_;quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ja sick, eerst was het echt nog 60 ofzo
Eerst de kerstvakantie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:49 schreef BBQSausage het volgende:
Het is al weer bijna zomervakantie
Mooi toch gquote:
Kerstvakantie staat bij mij niet op de kaart.quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:49 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Eerst de kerstvakantie.
En dan moet ik fakking veel leren
tu tu tuduquote:Op vrijdag 29 november 2013 12:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kerstvakantie staat bij mij niet op de kaart.
quote:
Het is dat ik geen paint skills heb, anders had ik hier wat op gemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:00 schreef Roburtt het volgende:
Ik hoop dat de volgende 3,5 uur snel voorbij zullen vliegen
Waardeer het idee alquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Het is dat ik geen paint skills heb, anders had ik hier wat op gemaakt
Ach, om mij te vinden moeten ze eerst de juiste switches uit meerdere prullenbakken zien in te drukken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wist je dat dat strafbaar is?
Mijn broer zit gvd nog steeds in de bak![]()
dankjequote:
waarom gooi je je switches wegquote:
quote:
Bron: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Vermilion_Gymquote:Vermilion Gym appears in all games set in the Kanto region, appearing much the same in each: the main room is filled with 15 trash cans, and Trainers are scattered about this room. Beyond this room is another, guarded by electric doors in Generation I, and an electric fence in Generation III and Generation IV. The only way to get in the final room, where Lt. Surge is located, was to find two switches underneath the trash cans. If the first switch was found, but the player incorrectly guessed the second one, the traps would reset. The second switch was located near the first. In Generation II, these traps are not turned on.
dan ben ik ook geen baasquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee want switches uit prullenbakken indrukken zegt mij niks
De kutste gymquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Vermilion_Gym
OOITquote:
Zoveel struggles mee gehadquote:
stahpquote:
Nee!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Pokémon weetje.
Veel mensen beweren dat Ditto een gefaalde kloon is van Mew. Ze wegen alle 2 precies 8.8 lbs, ze kunnen allebei transform, en in theorie alle aanvallen leren. De kleur uiteraard. En in de Pokédex wordt aangegeven dat Mewtwo een succesvolle kloon is..dus, Ditto een gefaalde?
Dus...
Stelling
IS DITTO EEN GEFAALDE MEW?!
Discussieer hier!
Nope, na de explosie die gebeurde bij de maak van mewtwo is er pokemon radioactieve afval vrijgekomen waardoor cellen gingen vervormen en samenklonten en werd ditto. Dit verklaard waarom er in dat huis zoveel ditto's waren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Mew. Ze wegen alle 2 precies 8.8 lbs, ze kunnen allebei transform, en
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ditto is een geslaagde kloon, Mew een gefaalde.
Hmm, goed punt, goed punt, dit ga ik eens nader onderzoeken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nope, na de explosie die gebeurde bij de maak van mewtwo is er pokemon radioactieve afval vrijgekomen waardoor cellen gingen vervormen en samenklonten en werd ditto. Dit verklaard waarom er in dat huis zoveel ditto's waren.
En de eigenschappen kloppen omdat mew dna
Tevens zijn entei, Raikou en Suicune oorspronkelijk Flareon, Jolteon en Vaporeon. Stats komen ook redelijk overeen (op de legendary boost na)quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Hmm, goed punt, goed punt, dit ga ik eens nader onderzoeken.
Haha ik moest een beetje lachenquote:
Ik ben meer de 2equote:
deze userquote:
Dit.quote:
Deze ookquote:
Nou, sorry hoor.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef Roburtt het volgende:
Ik p0wn je met pokémon feiten en theorieën
Hahaha dat had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou in zijn broek geplast ?_!
Ik neem aan dat je weet waarom de pikachu van Ash zo sterk isquote:
Als je nu maar niet met de Oak/Brock theorie aan komtquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet waarom de pikachu van Ash zo sterk is
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je nu maar niet met de Oak/Brock theorie aan komt
Nee, red.quote:
Red wat?quote:
Pikachu was van Red, gaf hem aan Ash omdat familie ofzo maar dat vind ik ver gezocht. Maar anyway dat is waarom pikachu zo'n klootzak is de eerste afleveringen, want z'n lvl is te hoog voor het aantal badges van ash (0)quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Red wat?
En opzich kan de Oak theorie ook wel kloppen.
Gvd. Why u make shizz so hard Nintendah
O ik ga dit weekend drinken muziek maken rugbyen en hopelijk ook nog ff neukenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw; ik heb weer een tas vol TCG's binnen![]()
Dit weekend maar eens beginnen met sorteren
Hmm could be.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Pikachu was van Red, gaf hem aan Ash omdat familie ofzo maar dat vind ik ver gezocht. Maar anyway dat is waarom pikachu zo'n klootzak is de eerste afleveringen, want z'n lvl is te hoog voor het aantal badges van ash (0)
Drinken, check. En dat laatste ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
O ik ga dit weekend drinken muziek maken rugbyen en hopelijk ook nog ff neuken
Ik heb ook geen talent maar care het is leukquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Drinken, check. En dat laatste ook.
Rugby is een sport dus dat gaat niet door, en muziek maken, ik heb geen talent helaas.
Talent heb je gewoon nog niet gevonden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb ook geen talent maar care het is leuk
Wat doe je dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:31 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik heb ook geen talent maar care het is leuk
Beetje naar na 7 jaar gitarenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:32 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Talent heb je gewoon nog niet gevonden.
quote:
filmpjes?quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:35 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Beetje naar na 7 jaar gitaren
[..]
Staat een nummer van m'n band op yt, alleen ik sta precies achter iemandquote:
Now that's an understatementquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:39 schreef Roburtt het volgende:
Zanger is weg, want hij is niet zo goed eigenlijk.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:51 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Now that's an understatement
Jij bent die achter de keyboard boii?
Ja maar ik ben multifunctioneel ik speel bas en ik speel harp en ik speel mondharmonica en ik speel alles een beetje dat heb ik van mijn vader hij is mislukte artiest (zijn woorden niet de mijne) ik kan alleen geen viool.quote:
ha haquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kun je nog steeds bij klojo terecht.
Harpquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:04 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja maar ik ben multifunctioneel ik speel bas en ik speel harp en ik speel mondharmonica en ik speel alles een beetje dat heb ik van mijn vader hij is mislukte artiest (zijn woorden niet de mijne) ik kan alleen geen viool.
[..]
ha ha
luek
Mogen de flessen op tafel en gaan wij allen dronken wordenquote:
just chillin'quote:
Wel met de fiets hé.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:13 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Mogen de flessen op tafel en gaan wij allen dronken worden
Half 5 biertijd en om 5 uur opgerot naar huis
Heb geen andere optiequote:Op vrijdag 29 november 2013 16:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
just chillin'
[..]
Wel met de fiets hé.
Hit me up brahquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:37 schreef Monopoly het volgende:
De klok slaat 17.37, het is tijd voor bier.
Dude, ik ben nu pas op weg naar huis en jij zit al aan het bier?quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:37 schreef Monopoly het volgende:
Proost. Lekker bier drinken & pizza eten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:37 schreef Monopoly het volgende:
Proostquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:37 schreef Monopoly het volgende:
Drink till we drop, yeah yeahquote:
Ik was de hele dag vrij. Had net een afspraak waar ik mij nuchter moest vertonen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dude, ik ben nu pas op weg naar huis en jij zit al aan het bier?
Uitmuntend plan mijn Almeerse vriend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Proost. Lekker bier drinken & pizza eten.
Ik dank u voor dit fantastische gebaar. Ik zal met een traan van melancholiek dat over mijn wangen stroomt dit gebaar toepassen op mijn drink ritme.quote:
Ik zal eens wat pakken idd.quote:
Ik ga er altijd beter treinen van rijden. Regelmatig zit ik ook katsbezopen op de trein. Moet kunnen vind ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik zal eens wat pakken idd.
Ik ga er altijd beter van gamen.
Of zo lijkt het voor mij iig.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er altijd beter treinen van rijden. Regelmatig zit ik ook katsbezopen op de trein. Moet kunnen vind ik
Uiteraard.quote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ga er altijd beter treinen van rijden. Regelmatig zit ik ook katsbezopen op de trein. Moet kunnen vind ik
Als je één pizza gaat maken zit je rond de 250 gramquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoeveel gram bloem heb je nodig als je evenveel deeg wil maken als dit?
[ afbeelding ]
400 gram ofzo?
Dat had ik dus vanmiddag maar hij was kleiner dan de bakplaatquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je één pizza gaat maken zit je rond de 250 gram
Dan neem je 300 gramquote:Op vrijdag 29 november 2013 17:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat had ik dus vanmiddag maar hij was kleiner dan de bakplaatBodem was best dun
Die bakplaat was een andere grote dan hier thuis.quote:
Goed idee. Keek ff op de soundcloud van mijn oranje Q vrienden.quote:
Mijn TV staat uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb een nieuw drankspel verzonnen. Elke keer als John Williams een arm om iemand heen slaat in een programma moet je een shotje nemen.
Die gaylord is die naam niet waardig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb een nieuw drankspel verzonnen. Elke keer als John Williams een arm om iemand heen slaat in een programma moet je een shotje nemen.
Mijne ook & straks feestje met vrienden van de middelbareschool die ik een hele tijd niet meer gezien heb.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn TV staat uit.
Gaat een gezellige avond worden..
Ik moet altijd lachen om die John Williams die neger dan hoe die kijkcijfers probeert te halen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die gaylord is die naam niet waardig.
Er is maar één John Williams. De leider van het enige echte London Symphony Orchestra. Ecto's weten![]()
[ afbeelding ]
Goeie programma's wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die John Williams die neger dan hoe die kijkcijfers probeert te halen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb me hier ook al bij aangesloten.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
Omdat alle vrouwen hoeren zijn.
Met uitzondering van Moira, yvonne en LB
Bedankt Monoquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Damn, CS:GO is nu maar 3,50 euro.
Ik heb me daar toch mooi ruim 2,50 euro weten te besparen.
Ohhhhhhhhhhh yeah
Ik weet alleen niet waar ik de code ga ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
Nerd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
Rez, hoeveel punten heb je nu bij Khan ?
Ik zit op de 133.777 nu
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar ik de code ga ontvangen
Nou CS:GO gekocht, money overgemaakt en shizz, maar, geen code anywhere? o.óquote:
Als het goed is, kun je hem meteen installeren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou CS:GO gekocht, money overgemaakt en shizz, maar, geen code anywhere? o.ó
Die zou per mail moeten komen, maar idk.
Misschien waren ze niet blij met je "shizz"quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou CS:GO gekocht, money overgemaakt en shizz, maar, geen code anywhere? o.ó
Die zou per mail moeten komen, maar idk.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als het goed is, kun je hem meteen installeren.
Niet blij zijn met shizzquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien waren ze niet blij met je "shizz"
Ja er stond ''The e-mail has been sent to @gmail.com''.quote:
Nerdjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eentje is er zo'n arrogante bitch, de andere een boerin, echt zo stem waar honden voor wegrennen.Gelukkig zijn de gozers wel chill.
[..]
Nerd.Ik heb er maar 55.000, maar ik heb dan ook geen tijd gehad de afgelopen paar dagen.
Zyzz.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet blij zijn met shizz
[..]
Ja er stond ''The e-mail has been sent to @gmail.com''.
En verder niks. Dus ik zoeken..geen mail, niks.
Dat is de mail van de betalingsbevestiging.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja er stond ''The e-mail has been sent to @gmail.com''.
En verder niks. Dus ik zoeken..geen mail, niks.
Dat is niet eens een gmailquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat is de mail van de betalingsbevestiging.
Functies in functies is makkelijk, wacht maar tot je functies in functies in functies met dubbele afgeleiden moet doen,quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nerdjes![]()
Nu Functions afgerond. breuken, grafieken, functies in functies met algebra in één
_!
Functions in functions vind ik wel kutquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Functies in functies is makkelijk, wacht maar tot je functies in functies in functies met dubbele afgeleiden moet doen,
Geen zorgen, zo moeilijk wordt het waarschijnlijk niet, ik heb tenminste nog geen afgeleiden gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Functions in functions vind ik wel kut
Mja, ik heb enkel vmbo wiskunde gehad
Surge plsquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Even wat te roken halen, want als ik straks met die Lemon moet gamen, heb ik dat nodig
zware van nellequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Even wat te roken halen, want als ik straks met die Lemon moet gamen, heb ik dat nodig
Vieze bèta.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen het toch niet.
Dus?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen het toch niet.
* Rezania spuit gemuteerde E.coli in de bakkes van Bitterlemon.quote:
Nee, dat maak je niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:40 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit patje p'er
Ik ben bezig met een belangrijk gesprek ja.quote:
niveautje weer hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Kutdag, dus /care.quote:
BLASFEMIE GIJ HEIDEN GIJ ZAL STERVEN IN HET BRANDENDE VUUR VAN SATANquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kutdag, dus /care.
Nee, want God is een vliegend spaghettimonster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |