Tevens zijn entei, Raikou en Suicune oorspronkelijk Flareon, Jolteon en Vaporeon. Stats komen ook redelijk overeen (op de legendary boost na)quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Hmm, goed punt, goed punt, dit ga ik eens nader onderzoeken.
Haha ik moest een beetje lachenquote:
Ik ben meer de 2equote:
deze userquote:
Dit.quote:
Deze ookquote:
Nou, sorry hoor.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:31 schreef Roburtt het volgende:
Ik p0wn je met pokémon feiten en theorieën
Hahaha dat had ik nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heeft 'ie nou in zijn broek geplast ?_!
Ik neem aan dat je weet waarom de pikachu van Ash zo sterk isquote:
Als je nu maar niet met de Oak/Brock theorie aan komtquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:19 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je weet waarom de pikachu van Ash zo sterk is
Neequote:Op vrijdag 29 november 2013 15:20 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Als je nu maar niet met de Oak/Brock theorie aan komt
Nee, red.quote:
Red wat?quote:
Pikachu was van Red, gaf hem aan Ash omdat familie ofzo maar dat vind ik ver gezocht. Maar anyway dat is waarom pikachu zo'n klootzak is de eerste afleveringen, want z'n lvl is te hoog voor het aantal badges van ash (0)quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Red wat?
En opzich kan de Oak theorie ook wel kloppen.
Gvd. Why u make shizz so hard Nintendah
O ik ga dit weekend drinken muziek maken rugbyen en hopelijk ook nog ff neukenquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Btw; ik heb weer een tas vol TCG's binnen![]()
Dit weekend maar eens beginnen met sorteren
Hmm could be.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:26 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Pikachu was van Red, gaf hem aan Ash omdat familie ofzo maar dat vind ik ver gezocht. Maar anyway dat is waarom pikachu zo'n klootzak is de eerste afleveringen, want z'n lvl is te hoog voor het aantal badges van ash (0)
Drinken, check. En dat laatste ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 15:28 schreef Roburtt het volgende:
[..]
O ik ga dit weekend drinken muziek maken rugbyen en hopelijk ook nog ff neuken
Ik heb ook geen talent maar care het is leukquote:Op vrijdag 29 november 2013 15:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Drinken, check. En dat laatste ook.
Rugby is een sport dus dat gaat niet door, en muziek maken, ik heb geen talent helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |