dan ben ik ook geen baasquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee want switches uit prullenbakken indrukken zegt mij niks
De kutste gymquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Vermilion_Gym
OOITquote:
Zoveel struggles mee gehadquote:
stahpquote:
Nee!quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Pokémon weetje.
Veel mensen beweren dat Ditto een gefaalde kloon is van Mew. Ze wegen alle 2 precies 8.8 lbs, ze kunnen allebei transform, en in theorie alle aanvallen leren. De kleur uiteraard. En in de Pokédex wordt aangegeven dat Mewtwo een succesvolle kloon is..dus, Ditto een gefaalde?
Dus...
Stelling
IS DITTO EEN GEFAALDE MEW?!
Discussieer hier!
Nope, na de explosie die gebeurde bij de maak van mewtwo is er pokemon radioactieve afval vrijgekomen waardoor cellen gingen vervormen en samenklonten en werd ditto. Dit verklaard waarom er in dat huis zoveel ditto's waren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Mew. Ze wegen alle 2 precies 8.8 lbs, ze kunnen allebei transform, en
Verklaar je nader.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ditto is een geslaagde kloon, Mew een gefaalde.
Hmm, goed punt, goed punt, dit ga ik eens nader onderzoeken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:25 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nope, na de explosie die gebeurde bij de maak van mewtwo is er pokemon radioactieve afval vrijgekomen waardoor cellen gingen vervormen en samenklonten en werd ditto. Dit verklaard waarom er in dat huis zoveel ditto's waren.
En de eigenschappen kloppen omdat mew dna
Tevens zijn entei, Raikou en Suicune oorspronkelijk Flareon, Jolteon en Vaporeon. Stats komen ook redelijk overeen (op de legendary boost na)quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:28 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verklaar je nader.
[..]
Hmm, goed punt, goed punt, dit ga ik eens nader onderzoeken.
Haha ik moest een beetje lachenquote:
Ik ben meer de 2equote:
deze userquote:
Dit.quote:
Deze ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |