Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:10 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet waar ik de code ga ontvangen
Nou CS:GO gekocht, money overgemaakt en shizz, maar, geen code anywhere? o.óquote:
Als het goed is, kun je hem meteen installeren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou CS:GO gekocht, money overgemaakt en shizz, maar, geen code anywhere? o.ó
Die zou per mail moeten komen, maar idk.
Misschien waren ze niet blij met je "shizz"quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nou CS:GO gekocht, money overgemaakt en shizz, maar, geen code anywhere? o.ó
Die zou per mail moeten komen, maar idk.
Godverdomme.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:14 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Als het goed is, kun je hem meteen installeren.
Niet blij zijn met shizzquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien waren ze niet blij met je "shizz"
Ja er stond ''The e-mail has been sent to @gmail.com''.quote:
Nerdjesquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Eentje is er zo'n arrogante bitch, de andere een boerin, echt zo stem waar honden voor wegrennen.Gelukkig zijn de gozers wel chill.
[..]
Nerd.Ik heb er maar 55.000, maar ik heb dan ook geen tijd gehad de afgelopen paar dagen.
Zyzz.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Niet blij zijn met shizz
[..]
Ja er stond ''The e-mail has been sent to @gmail.com''.
En verder niks. Dus ik zoeken..geen mail, niks.
Dat is de mail van de betalingsbevestiging.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:16 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja er stond ''The e-mail has been sent to @gmail.com''.
En verder niks. Dus ik zoeken..geen mail, niks.
Dat is niet eens een gmailquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat is de mail van de betalingsbevestiging.
Functies in functies is makkelijk, wacht maar tot je functies in functies in functies met dubbele afgeleiden moet doen,quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nerdjes![]()
Nu Functions afgerond. breuken, grafieken, functies in functies met algebra in één
_!
Functions in functions vind ik wel kutquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Functies in functies is makkelijk, wacht maar tot je functies in functies in functies met dubbele afgeleiden moet doen,
Geen zorgen, zo moeilijk wordt het waarschijnlijk niet, ik heb tenminste nog geen afgeleiden gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Functions in functions vind ik wel kut
Mja, ik heb enkel vmbo wiskunde gehad
Surge plsquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Even wat te roken halen, want als ik straks met die Lemon moet gamen, heb ik dat nodig
zware van nellequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:32 schreef Lt.Surge het volgende:
Even wat te roken halen, want als ik straks met die Lemon moet gamen, heb ik dat nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |