Goed idee. Keek ff op de soundcloud van mijn oranje Q vrienden.quote:
Mijn TV staat uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb een nieuw drankspel verzonnen. Elke keer als John Williams een arm om iemand heen slaat in een programma moet je een shotje nemen.
Die gaylord is die naam niet waardig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:13 schreef Ro-ald het volgende:
Ik heb een nieuw drankspel verzonnen. Elke keer als John Williams een arm om iemand heen slaat in een programma moet je een shotje nemen.
Mijne ook & straks feestje met vrienden van de middelbareschool die ik een hele tijd niet meer gezien heb.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Mijn TV staat uit.
Gaat een gezellige avond worden..
Ik moet altijd lachen om die John Williams die neger dan hoe die kijkcijfers probeert te halen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die gaylord is die naam niet waardig.
Er is maar één John Williams. De leider van het enige echte London Symphony Orchestra. Ecto's weten![]()
[ afbeelding ]
Goeie programma's wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:17 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om die John Williams die neger dan hoe die kijkcijfers probeert te halen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:47 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik heb me hier ook al bij aangesloten.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
Omdat alle vrouwen hoeren zijn.
Met uitzondering van Moira, yvonne en LB
Bedankt Monoquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
Nice.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef Lt.Surge het volgende:
Damn, CS:GO is nu maar 3,50 euro.
Ik heb me daar toch mooi ruim 2,50 euro weten te besparen.
Ohhhhhhhhhhh yeah
Ik weet alleen niet waar ik de code ga ontvangenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef Monopoly het volgende:
Nerd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
Rez, hoeveel punten heb je nu bij Khan ?
Ik zit op de 133.777 nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |