abonnement Unibet Coolblue
pi_133713153


Microsoft Xbox One

• Achtste generatie
• Processor AMD, 8 cores
• Geheugen 8 GB DDR3 RAM[2]
• Opslagcapaciteit 500 GB HDD[2]
• Media Blu-rayspeler
• Controller Kinect 2.0
• Online dienst Xbox Live




Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_133719158
enzo :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133721066
ik denk dat ik het nog ff hou bij ps3 de launch-titels spreken me niet zo aan
  vrijdag 29 november 2013 @ 12:41:41 #4
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_133739950
Bijna weekend, kan ik weer lekker Xbox One speuleh!

Nu nog even op zoek naar een extra controller en thumb grips.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_133740137
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:41 schreef Giester het volgende:
Bijna weekend, kan ik weer lekker Xbox One speuleh!

Nu nog even op zoek naar een extra controller en thumb grips.
Thumb grips? Vallen de stickjes tegen? Ik dacht dat ze al meer grip hadden dan die van de 360
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:06:02 #6
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_133740533
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 12:49 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Thumb grips? Vallen de stickjes tegen? Ik dacht dat ze al meer grip hadden dan die van de 360
Nee, het is gewoon even wennen. Maar ik speel graag met grips zodat ze net iets groter aanvoelen en ietsjes hoger liggen. :)
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:44:08 #7
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_133746385
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_133759408
quote:
Geniaal!

Dat bellen _O-
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:23:35 #9
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_133761581
Als ik m in Duitsland bestel is het dan makkelijk een NL account op te zetten of het apparaat in het Engels te zetten?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_133761843
Ja
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:34:26 #11
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_133762016
ah thnx :)

Heb nog 300 euro aan Amazon.de te goed en wil deze besteden aan een nieuwe console... ik neig naar de X1 maar weet t nog niet zeker.
De uitgebreidere mogelijkheden van de X1 spreken me aan tov de PS4 (die er uiteindelijk toch ook wel komt maar die is goedkoper dus dan kan ik de te goed bonnen beter bij een X1 leggen haha)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_133762689
Op tweakers is ook te lezen hoe je m in moet stellen om games met PayPal te kopen via de UK / VS... Stuk goedkoper dan hier in ieder geval. 60$
  vrijdag 29 november 2013 @ 23:52:10 #13
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_133762872
Wat een lelijke grote stroomadapter zit er aan vast en de veel te grote console zelf vind ik echt lelijk .
Waarom doet Microsoft alweer zo een overdreven grote stroomadapter erbij en waarom is hij niet in de console zelf verwerkt .
Nee , deze gameconsole ziet er helemaal niet comfortabel uit .
Je zou zeggen dat de 3e generatie gameconsole van Microsoft een stuk kleiner zou worden en koop hem zeer en zeker niet .
Ik heb nu een Xbox 360 en ga straks ( over een jaartje ) zeker overstappen naar de Playstation 4 .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_133764659
Kut moet me echt inhouden om hem niet op een ms website te gaan bestellen. Heb geen geld, geen tijd en preorder bij neckermann. Maar toch wil ik hem bestellen :P
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
  zaterdag 30 november 2013 @ 02:22:10 #15
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_133767173
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef abruzzese het volgende:
Wat een lelijke grote stroomadapter zit er aan vast en de veel te grote console zelf vind ik echt lelijk .
Waarom doet Microsoft alweer zo een overdreven grote stroomadapter erbij en waarom is hij niet in de console zelf verwerkt .
Nee , deze gameconsole ziet er helemaal niet comfortabel uit .
Je zou zeggen dat de 3e generatie gameconsole van Microsoft een stuk kleiner zou worden en koop hem zeer en zeker niet .
Ik heb nu een Xbox 360 en ga straks ( over een jaartje ) zeker overstappen naar de Playstation 4 .
Ok, veel plezier met je PlayStation 3.5, he...


Serieus, ben een beetje klaar met die figuren die hier alleen maar komen vertellen dat ze hem niet gaan kopen. Het interesseert me namelijk niet. Ik hoor in het Xbox One topic liever van mensen die net als ik wel enthousiast zijn over de One. En als je enthousiaster bent over de PS4, ga dat dan lekker in het PS4 topic vertellen; daar vinden ze het wel leuk om te horen.
  zaterdag 30 november 2013 @ 08:48:50 #16
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133768505
quote:
16s.gif Op zaterdag 30 november 2013 02:22 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ok, veel plezier met je PlayStation 3.5, he...


Serieus, ben een beetje klaar met die figuren die hier alleen maar komen vertellen dat ze hem niet gaan kopen. Het interesseert me namelijk niet. Ik hoor in het Xbox One topic liever van mensen die net als ik wel enthousiast zijn over de One. En als je enthousiaster bent over de PS4, ga dat dan lekker in het PS4 topic vertellen; daar vinden ze het wel leuk om te horen.
Dit. We gaan gewoon posts verwijderen vanaf nu.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_133768516
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef Waffle het volgende:
Kut moet me echt inhouden om hem niet op een ms website te gaan bestellen. Heb geen geld, geen tijd en preorder bij neckermann. Maar toch wil ik hem bestellen :P
Gewoon even rekenen: heb je het geld volgend jaar (ik gok zo rond maart :+ ). Dan kun je rustig preorderen ;)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133768536
Zelf twijfel ik overigens hevig. Killer Instinct. Maar ja, voor de rest is e rnu nog weinig voor me. Dead Rising heb ik nooit leuk gevonden, Forza ziet er wel geil uit, maar racen doe ik niet zo fanatiek. En Ryse is helaas wat men al op de E3 ervan vond, button events, maar dat werd daarna hevig ontkent. Het enige voordeel van de vertraging: tegen die tijd is er vast meer.

Hopelijk op de Spike VG Awards meer, iig is het zeker dat er Quantum Break gameplay wordt getoond.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  zaterdag 30 november 2013 @ 08:59:24 #19
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133768555
Bij mij hangt het af van Neckerman ivm die 350 euro fout :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 30 november 2013 @ 10:24:24 #20
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_133769195
Zo, mijn play & charge kit is ook binnen. Al moet ik zeggen dat ik veel gespeeld heb en de batterijen heb ik niet eens leeg gekregen, dat doet de nieuwe controller goed.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_133769439
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2013 08:56 schreef Pheno het volgende:
Zelf twijfel ik overigens hevig. Killer Instinct. Maar ja, voor de rest is e rnu nog weinig voor me. Dead Rising heb ik nooit leuk gevonden, Forza ziet er wel geil uit, maar racen doe ik niet zo fanatiek. En Ryse is helaas wat men al op de E3 ervan vond, button events, maar dat werd daarna hevig ontkent. Het enige voordeel van de vertraging: tegen die tijd is er vast meer.

Hopelijk op de Spike VG Awards meer, iig is het zeker dat er Quantum Break gameplay wordt getoond.
Quantum Break ben ik wel echt benieuwd naar, Alan Wake is voor mij een van de toptitels van afgelopen generatie en Remedy heeft natuurlijk al flinke sporen verdiend met Max Payne, dus ik ben érg benieuwd! Kan voor mij zomaar een system seller zijn!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_133769571
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef JohnB52 het volgende:
Op tweakers is ook te lezen hoe je m in moet stellen om games met PayPal te kopen via de UK / VS... Stuk goedkoper dan hier in ieder geval. 60$
Heb je daar een directe link zo van? Zie het niet in de op van het XBOX One topic op tweakers.
De mijn komt met de Amazon import mee over een kleine 3 weken. Ben benieuwd :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133773707
Stond ergens in de laatste 4 a 5 pagina's, ik moet zelf ook weer gaan zoeken, en geen tijd voor nu...
pi_133779184
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:24 schreef Giester het volgende:
Zo, mijn play & charge kit is ook binnen. Al moet ik zeggen dat ik veel gespeeld heb en de batterijen heb ik niet eens leeg gekregen, dat doet de nieuwe controller goed.
Hoor graag je bevindingen over de play en charge, de duur van de accu etc.

De 360 play en charge accu's waren waardeloos! Constant groen licht op lege accu en dan niet meer laden, overchargen zodat het ding loeiheet word als ie wél vol zit, waardeloze batterijduur en nog meer van die onzin.

Tot dat er wat meer bekend is over de duur van die dingen hou ik het voorlopig bij eneloops ;)
pi_133779255
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef abruzzese het volgende:
Wat een lelijke grote stroomadapter zit er aan vast en de veel te grote console zelf vind ik echt lelijk .
Waarom doet Microsoft alweer zo een overdreven grote stroomadapter erbij en waarom is hij niet in de console zelf verwerkt .
Nee , deze gameconsole ziet er helemaal niet comfortabel uit .
Je zou zeggen dat de 3e generatie gameconsole van Microsoft een stuk kleiner zou worden en koop hem zeer en zeker niet .
Ik heb nu een Xbox 360 en ga straks ( over een jaartje ) zeker overstappen naar de Playstation 4 .
aldus iemand die er nooit 1 in het echt gezien heeft.

Dat die xbox zo ontiegelijk groot zou zijn als iedereen op het internet claimt is echt bullshit, hij was stukken kleiner dan verwacht.

Wat betreft die externe PSU, lekker juist, minder hitte in de box, makkelijk switchen als de PSU defect gaat (deze gaan vaak het eerst dood bij electronica).

Verder moet je lekker doen wat je zelf wil natuurlijk, veel plezier met je PS4.
pi_133779291
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:48 schreef JohnB52 het volgende:
Op tweakers is ook te lezen hoe je m in moet stellen om games met PayPal te kopen via de UK / VS... Stuk goedkoper dan hier in ieder geval. 60$
EX tax denk ik? Bij deadrising van US market kwam er hier tax bovenop, deze zie je pas als de factuur binnen is en de koop afgerond..

staat dan bijvoorbeeld 60USD +TAX maar de hoeveelheid staat er niet bij.

EDIT: godverhoerekut, wat is er mis met mn multiquote! Mijn excuus voor de tripo.
pi_133782638
Ik ben al een tijdje opzoek geweest naar het kopen van Xbox in het buitenland. En heb nu eindelijk me X1 binnen. Daarbij heb ik trouwens tot heden nog geen problemen gehad met me live profiel en IP-adres.

Ben uiteindelijk via Google op www.xboxonematch.nl terechtgekomen. Deze website vergelijkt alle buitenlandse aanbieders en de actuele informatie over de webshops betreft levertijden en prijzen. Ik had hem donderdag besteld en had hem vanochtend ontvangen.

Heb ook Ryse of Rome erbij besteld Smile !!!!
Huub Huub Barbatruc
pi_133785041
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:41 schreef Vendris het volgende:

[..]

EX tax denk ik? Bij deadrising van US market kwam er hier tax bovenop, deze zie je pas als de factuur binnen is en de koop afgerond..

staat dan bijvoorbeeld 60USD +TAX maar de hoeveelheid staat er niet bij.

EDIT: godverhoerekut, wat is er mis met mn multiquote! Mijn excuus voor de tripo.
Maar als je voor een billing adress kiest in een US Tax Free staat, dan toch niet?

Anders heb ik t verkeerd op tweakers gelezen
pi_133785955
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 23:52 schreef abruzzese het volgende:
Wat een lelijke grote stroomadapter zit er aan vast en de veel te grote console zelf vind ik echt lelijk .
Waarom doet Microsoft alweer zo een overdreven grote stroomadapter erbij en waarom is hij niet in de console zelf verwerkt .
Nee , deze gameconsole ziet er helemaal niet comfortabel uit .
Je zou zeggen dat de 3e generatie gameconsole van Microsoft een stuk kleiner zou worden en koop hem zeer en zeker niet .
Ik heb nu een Xbox 360 en ga straks ( over een jaartje ) zeker overstappen naar de Playstation 4 .
Dat de Xbox one zo groot is komt omdat ze niet weer een RROD fiasco willen, zit nu veel ruimte en een dikke fan in en dat zorgt er wel voor dat die lekker koel en lekker stil blijft dus dat is wel een voordeel.

Die dikke powerbrick is opzich wel jammer maarja daar heb je als die eenmaal staat geen last meer van.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133786035
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 10:45 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Quantum Break ben ik wel echt benieuwd naar, Alan Wake is voor mij een van de toptitels van afgelopen generatie en Remedy heeft natuurlijk al flinke sporen verdiend met Max Payne, dus ik ben érg benieuwd! Kan voor mij zomaar een system seller zijn!
Alan Wake was wat sfeer betreft wel tof ja maar had veel mooier kunnen zijn. Vond die overdag stukje namelijk ook heel tof maar die waren veel te kort.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133787781
De plaatselijke MM verkoopt AC:Blackflag voor de One al. Gekkenhuis!
pi_133788127
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:33 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Maar als je voor een billing adress kiest in een US Tax Free staat, dan toch niet?

Anders heb ik t verkeerd op tweakers gelezen
Alaska schijnt tax-free te zijn, of beter, er zijn geen wetten gemaakt mbt digitale goederen, dus niet belast.

Volgens wikipedia North Dakota ook niet.
  zaterdag 30 november 2013 @ 23:50:50 #33
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_133789863
Oke made up my mind.
Ik ga een Xbox One bestellen via Amazon.de (heb 300 euro aan te goed bonnen liggen dus waarom niet).
Heb vroeger de eerste Xbox gehad maar verder nooit een live account ouzo.

Nu kan ik m los kopen of met een bundle (Fifa zat ik dan aan te denken want met Forza (ben zelf een echte racer) is ie voorlopig niet te bestellen.

Als ik goed lees is Fifa DLC, gaat dat prima met een Duitse XboxOne?
En kan ik voor de store een NL Live-account aanmaken en dan later in een andere regio zetten?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 1 december 2013 @ 08:07:45 #34
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_133795591
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 23:50 schreef nils7 het volgende:
Oke made up my mind.
Ik ga een Xbox One bestellen via Amazon.de (heb 300 euro aan te goed bonnen liggen dus waarom niet).
Heb vroeger de eerste Xbox gehad maar verder nooit een live account ouzo.

Nu kan ik m los kopen of met een bundle (Fifa zat ik dan aan te denken want met Forza (ben zelf een echte racer) is ie voorlopig niet te bestellen.
Als ik goed lees is Fifa DLC, gaat dat prima met een Duitse XboxOne?
Ja, is geen probleem.

quote:
En kan ik voor de store een NL Live-account aanmaken en dan later in een andere regio zetten?
Yep, account eerst op de computer aanmaken via xbox.nl en dan bij het instellen van je Xbox kiezen voor US, UK of Ierland als land. Ierland is dan eigenlijk de slechtste keuze. Enige voordeel is dan dat de prijzen in euros zijn. UK heeft natuurlijk prijzen in ponden en is duurder, maar heeft wel werkende voice commands. US is het goedkoopste, vereist wel wat getruuk met de betaling. Je hebt dan ook werkende voice commands, maar downloads kunnen wat trager zijn.

Als je je games niet digitaal wilt kopen, is UK een goede optie. Anders Is US dus de beste optie. Je kunt altijd nog wisselen.
  zondag 1 december 2013 @ 10:09:04 #35
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133796499
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 08:07 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ja, is geen probleem.

[..]

Yep, account eerst op de computer aanmaken via xbox.nl en dan bij het instellen van je Xbox kiezen voor US, UK of Ierland als land. Ierland is dan eigenlijk de slechtste keuze. Enige voordeel is dan dat de prijzen in euros zijn. UK heeft natuurlijk prijzen in ponden en is duurder, maar heeft wel werkende voice commands. US is het goedkoopste, vereist wel wat getruuk met de betaling. Je hebt dan ook werkende voice commands, maar downloads kunnen wat trager zijn.

Als je je games niet digitaal wilt kopen, is UK een goede optie. Anders Is US dus de beste optie. Je kunt altijd nog wisselen.
Ik zou denk ik ook voor US gaan en dan gewoon hem altijd daar op laten staan om altijd die dollar prijzen te hebben, of zou dat niet kunnen denk je?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133796940
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik zou denk ik ook voor US gaan en dan gewoon hem altijd daar op laten staan om altijd die dollar prijzen te hebben, of zou dat niet kunnen denk je?
Met de 360 kan het wel, zou niet weten waarom het niet kan met de one.
Heb al sinds 2008 mijn account op US staan en er is niks aan het handje :)
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  zondag 1 december 2013 @ 10:43:00 #37
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133796972
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 10:40 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Met de 360 kan het wel, zou niet weten waarom het niet kan met de one.
Heb al sinds 2008 mijn account op US staan en er is niks aan het handje :)
Maar koop je ook je games via die store? Want dat lijkt me wel tof vanwege de prijzen.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133797120
Ierland niet doen, als ik t goed had werkt je kinect dan nog niet?
pi_133797128
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar koop je ook je games via die store? Want dat lijkt me wel tof vanwege de prijzen.
Ja, en dan opletten welke staat je kiest.
pi_133798048
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 08:07 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ja, is geen probleem.

[..]

Yep, account eerst op de computer aanmaken via xbox.nl en dan bij het instellen van je Xbox kiezen voor US, UK of Ierland als land. Ierland is dan eigenlijk de slechtste keuze. Enige voordeel is dan dat de prijzen in euros zijn. UK heeft natuurlijk prijzen in ponden en is duurder, maar heeft wel werkende voice commands. US is het goedkoopste, vereist wel wat getruuk met de betaling. Je hebt dan ook werkende voice commands, maar downloads kunnen wat trager zijn.

Als je je games niet digitaal wilt kopen, is UK een goede optie. Anders Is US dus de beste optie. Je kunt altijd nog wisselen.
Moet dan denk ik wel een nieuw account gaan registreren, mijn huidige MS account is ook meteen degene die ik gebruik voor MS certificeringen dus moet even kijken of ik daar niet tegen issues aan ga lopen als ik ineens in de US zit qua adres :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zondag 1 december 2013 @ 11:53:48 #41
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_133798197
Thnx voor de tips..... Ga m zo bestellen... :-)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_133798236
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:49 schreef Reintji het volgende:
De plaatselijke MM verkoopt AC:Blackflag voor de One al. Gekkenhuis!
Voor hoeveel?
  zondag 1 december 2013 @ 12:37:19 #43
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133799291
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  zondag 1 december 2013 @ 12:45:16 #44
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_133799558
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 08:07 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ja, is geen probleem.

[..]

Yep, account eerst op de computer aanmaken via xbox.nl en dan bij het instellen van je Xbox kiezen voor US, UK of Ierland als land. Ierland is dan eigenlijk de slechtste keuze. Enige voordeel is dan dat de prijzen in euros zijn. UK heeft natuurlijk prijzen in ponden en is duurder, maar heeft wel werkende voice commands. US is het goedkoopste, vereist wel wat getruuk met de betaling. Je hebt dan ook werkende voice commands, maar downloads kunnen wat trager zijn.

Als je je games niet digitaal wilt kopen, is UK een goede optie. Anders Is US dus de beste optie. Je kunt altijd nog wisselen.
Wat is de truc voor die US-betaling? Ik las iets over PayPal maar hoe wat waar?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  zondag 1 december 2013 @ 16:49:41 #45
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_133809595
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 12:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

Wat is de truc voor die US-betaling? Ik las iets over PayPal maar hoe wat waar?
Als je je Live-account (en een Paypal account) hebt aangemaakt, ga je naar www.microsoftstore.com. Log in met je Live-account en ga naar je account. Klik op Payment en voeg een Paypal account toe. Je moet dan een adres in de VS opgeven (even opzoeken via Google Maps. Kies een adres in Alaska, Oregon of Montana, zodat je geen belasting hoeft te betalen), daarna word je doorgestuurd naar Paypal om daar in te loggen en je accounts te koppelen.

Je kunt nu via store.xbox.com games kopen, of, mits je je regio op US hebt gezet, via de xbox one store. Als je voor regio UK hebt gekozen, kun je alleen via de website kopen, maar games werken wel gewoon.
  zondag 1 december 2013 @ 18:06:12 #46
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_133812185
Voor mensen die interesse hebben, mijn first impression review staat online op de games frontpage.
"Thats how we roll in the Shire!"
  zondag 1 december 2013 @ 18:09:05 #47
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133812297
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef Giester het volgende:
Voor mensen die interesse hebben, mijn first impression review staat online op de games frontpage.
Hier dus

http://games.fok.nl/revie(...)ok-user-giester.html
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 1 december 2013 @ 19:18:38 #48
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133814885
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef Giester het volgende:
Voor mensen die interesse hebben, mijn first impression review staat online op de games frontpage.
Net even gelezen en wel tof!

Overtuigd me nog niet helemaal om er 1 te halen maar tof.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133816880
quote:
7s.gif Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef Giester het volgende:
Voor mensen die interesse hebben, mijn first impression review staat online op de games frontpage.
Nice hoor! Ik kan niet wachten om hem ook te halen. Maar ik wacht wel gewoon op de Nederlandse release, om nou als enige een One te halen terwijl vrienden nog op de 360 zitten...
pi_133817463
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 11:56 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Voor hoeveel?
¤59,99
  roze zondag 1 december 2013 @ 21:35:13 #51
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133821665
Ey ik heb een vraag, iemand die ik ken die wilt de Xbox One maar hoorde van de week dat de release echt vet lang is uitgesteld. Klopt dit? Wou het voor hem even navragen hier :)
Your beauty never ever scared me.
pi_133821758
Euhm. Nee is gewoon te koop hoor


http://www.amazon.de/gp/a(...)ox+one&sprefix=xbox+
  roze zondag 1 december 2013 @ 21:38:37 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133821859
Ook in NL? Daar gaat het me om namelijk.
quote:
Omdat de console niet in Nederland verscheen hebben een aantal FOK!kers er eentje geïmporteerd. Ze werden gehaald vanuit Duitsland, Engeland en Italië. FOK!user Giester schreef speciaal voor FOK!games zijn eerste impressies.
Your beauty never ever scared me.
  zondag 1 december 2013 @ 21:40:19 #54
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133821961
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Ook in NL? Daar gaat het me om namelijk.

[..]

Hij is nog niet te koop in NL er is volgens mij ook nog geen datum bekend wanneer hij in NL uit komt
  roze zondag 1 december 2013 @ 21:40:58 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_133821997
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Hij is nog niet te koop in NL er is volgens mij ook nog geen datum bekend wanneer hij in NL uit komt
Bedankt voor je antwoord :)
Your beauty never ever scared me.
pi_133822753
Ja, als je er een wilt zul je hem in de VS, Canada, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Australië, Brazilië, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Mexico, Spanje en het Verenigd Koninkrijk kunnen halen, waarbij Duitsland het makkelijkste is.
pi_133823052
quote:
2s.gif Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Amarantha het volgende:
Ook in NL? Daar gaat het me om namelijk.

[..]

Amazon.de levert aan Nederland met gratis verzending.
pi_133823249
Oh, en natuurlijk via marktplaats...

Bol.com meldt 01-04-2014, maar dat is 1 april :)
pi_133823410
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 19:18 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Net even gelezen en wel tof!

Overtuigd me nog niet helemaal om er 1 te halen maar tof.
Waar zit de twijfel? De one speelt geweldig so far, alles gaat lekker soepel, en dat zal alleen maar verbeteren als de utiliteit van het dashboard na user feedback nog beter gaat worden!

Zowel de PS4 als One getest, en de PS4 gebruikers hier de One, en zijn meer onder de indruk van de One dan PS4.. zegt genoeg!

quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 21:53 schreef JohnB52 het volgende:
Ja, als je er een wilt zul je hem in de VS, Canada, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Australië, Brazilië, Frankrijk, Duitsland, Ierland, Italië, Mexico, Spanje en het Verenigd Koninkrijk kunnen halen, waarbij Duitsland het makkelijkste is.
Amazon france of duitsland, inderdaad. De voeding is gelijk aan nederland, ideaal, geen gekloot met omvormers.

Amazon duitsland heeft via email overigens ook engelse support medewerkers!
  zondag 1 december 2013 @ 22:24:31 #60
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133824738
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 22:03 schreef Vendris het volgende:

[..]

Waar zit de twijfel? De one speelt geweldig so far, alles gaat lekker soepel, en dat zal alleen maar verbeteren als de utiliteit van het dashboard na user feedback nog beter gaat worden!

Zowel de PS4 als One getest, en de PS4 gebruikers hier de One, en zijn meer onder de indruk van de One dan PS4..
Wou in principe ook liever een Xbox omdat de 360 ook goed beviel en ik heb daar nog alles staan natuurlijk zoals gold en geld nog alleen zie ik geen pluspunten meer vergeleken met de ps4, en de paar pluspunten die ik nog had zijn inmiddels ook al weg zoals de veel betere controller van de Xbox want nu schijnt de ps4 controller zeker net zo goed te zijn. En de extra's van de One trekken me niet.

En dat 720p vs 1080p bij die launchgames was wel de druppel maar ik wacht sowieso nog een paar maanden voordat ik 1 van de 2 koop dan is dat verschil misschien weer iets minder omdat ik nu het idee heb dat ze bv van dat kleine stukje super snel geheugen geen of slecht gebruik maken omdat het launchgames zijn ofzo.

Maar ik kijk het dus nog even aan dan zijn er ook weer wat meer games bekend enzulks.


Wat je zegt is wel interessant dat de mensen die bij je langs kwamen meer onder de indruk waren van de One, waar lag dat precies aan of wat vonden ze er zo vet aan vergeleken met de ps4? En zijn dat echt toffe dingen of meer de gimmicky dingen?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133825694
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 22:24 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Wou in principe ook liever een Xbox omdat de 360 ook goed beviel en ik heb daar nog alles staan natuurlijk zoals gold en geld nog alleen zie ik geen pluspunten meer vergeleken met de ps4, en de paar pluspunten die ik nog had zijn inmiddels ook al weg zoals de veel betere controller van de Xbox want nu schijnt de ps4 controller zeker net zo goed te zijn. En de extra's van de One trekken me niet.

En dat 720p vs 1080p bij die launchgames was wel de druppel maar ik wacht sowieso nog een paar maanden voordat ik 1 van de 2 koop dan is dat verschil misschien weer iets minder omdat ik nu het idee heb dat ze bv van dat kleine stukje super snel geheugen geen of slecht gebruik maken omdat het launchgames zijn ofzo.

Maar ik kijk het dus nog even aan dan zijn er ook weer wat meer games bekend enzulks.

Wat je zegt is wel interessant dat de mensen die bij je langs kwamen meer onder de indruk waren van de One, waar lag dat precies aan of wat vonden ze er zo vet aan vergeleken met de ps4? En zijn dat echt toffe dingen of meer de gimmicky dingen?
Voornamelijk het menu, de bedieining, soepelheid van het menu het instant switchen, het volde over het algemeen meer next-gen achtig aan dan de PS4.

Wat betreft het 720p vs 1080p debacle, dit komt volgens mij ook voornamelijk door de devkit die de devs gebruiken, deze schijnt niet 100% te zijn geweest.

Aan de 1e reeks spellen kunnen we nog geen conclusies trekken.

Forza 5 speelt overigens geweldig met die rumble triggers, voegt zeker bij forza veel toe aan de beleving. Het kloppen van de remtrigger als hij in de ABS schiet bijvoorbeeld, heerlijk.

Ben voornamelijk voor de one gegaan in verband met de vertrouwdheid van X360, heb meer met achievements dan trophys etc.

Uiteindelijk zal er vast wel een ps4 komen, maar niet voordat er zowel een nieuwe uncharted als gran turismo voor de PS4 uit komen, en hopelijk heavy rain 2.. Met een beetje mazzel is hij dan ook in prijs gezakt.
pi_133828853
quote:
1s.gif Op zondag 1 december 2013 10:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Maar koop je ook je games via die store? Want dat lijkt me wel tof vanwege de prijzen.
ja arcade games sowieso en nooit problemen mee, full games werken niet altijd dan zeurt die over de regio met sommige spellen.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_133829269
Wat is voor jullie nou dé reden om een Xbox One te kopen i.p.v. een PS4? Ik heb echt geen idee. Ik kom van een Xbox en een 360, maar toch lees ik (bijna) alleen maar mensen die een PS4 kopen..
  maandag 2 december 2013 @ 00:03:05 #64
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_133829468
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef BartMcCormick het volgende:
Wat is voor jullie nou dé reden om een Xbox One te kopen i.p.v. een PS4? Ik heb echt geen idee. Ik kom van een Xbox en een 360, maar toch lees ik (bijna) alleen maar mensen die een PS4 kopen..
Omdat Huma technologie, lees er maar wat over.

Het verschil tussen de one en 4 is niet groot, op den duur zal dit steeds groter worden.

Ik wil hier geen console war starten aangezien ik ook de one haal. Ik wacht hier wel een flinke poos mee, ik ben zelf ook een fervent xbox 360 liefhebber. De overgang van controllers heb ik totaal geen last van gehad. Ik vind de PS4 controller nu zelfs een stukje lekkerder zitten dan de xbox360 controller.

Mensen die geen PS4 halen omdat ze anders hun achievements ''kwijt''raken zijn echte autisten, dat kan eigenlijk geen excuus zijn om er niet één te halen.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 2 december 2013 @ 00:05:39 #65
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_133829576
Heeft niks met de devkit te maken, eerder de gebruikte gpu.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 2 december 2013 @ 01:11:24 #67
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133831386
quote:
Hahahaha, heerlijk die frustratie. Terecht overigens.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 2 december 2013 @ 09:09:01 #68
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_133833962
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2013 01:11 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Hahahaha, heerlijk die frustratie. Terecht overigens.
Als je het niet verwacht, is het inderdaad irritant. Maar ik vind dit dus wel mooi gebruik van de technologie binnen "hardcore" games, gewoon weer een extra laag realisme. Oplossing is trouwens simpel: even in de settings de Kinect optie uitzetten.
pi_133834739
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2013 09:09 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Als je het niet verwacht, is het inderdaad irritant. Maar ik vind dit dus wel mooi gebruik van de technologie binnen "hardcore" games, gewoon weer een extra laag realisme. Oplossing is trouwens simpel: even in de settings de Kinect optie uitzetten.
Mass Effect 3 kon je ook die voice commands gebruiken als je een Kinect had, het werkte best leuk maar het was sneller om gewoon op 'A' te drukken (bijv.). Het wachten is op een goede implementatie in een spel.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133835391
quote:
Haha, klik het filmpje aan, en wat krijg ik? Eerst een commercial van PlaystationBenelux over de PS4 :P
  maandag 2 december 2013 @ 11:15:27 #71
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133836475
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef BartMcCormick het volgende:
Wat is voor jullie nou dé reden om een Xbox One te kopen i.p.v. een PS4? Ik heb echt geen idee. Ik kom van een Xbox en een 360, maar toch lees ik (bijna) alleen maar mensen die een PS4 kopen..
Community, xbox live, exclusives en de controller is imo nog steeds superieur aan die van PS
pi_133836530
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef BartMcCormick het volgende:
Wat is voor jullie nou dé reden om een Xbox One te kopen i.p.v. een PS4? Ik heb echt geen idee. Ik kom van een Xbox en een 360, maar toch lees ik (bijna) alleen maar mensen die een PS4 kopen..
Omdat die wel in NL te koop is, en de One niet (direct)
pi_133836593
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef BartMcCormick het volgende:
Wat is voor jullie nou dé reden om een Xbox One te kopen i.p.v. een PS4? Ik heb echt geen idee. Ik kom van een Xbox en een 360, maar toch lees ik (bijna) alleen maar mensen die een PS4 kopen..
xbox en 360 hier staan en die zijn geweldig bevallen, de One is voor mij een logische opvolger daarvan. Daarbij komt nog het feit dat alle Sony apparatuur die ik ooit gehad heb prematuur stuk is gegaan en de garantie-afhandeling van Sony wat dat betreft elke keer 100% waardeloos is geweest.
Ik zou nog eerder geen console kopen dan apparatuur van Sony.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133836811
quote:
0s.gif Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef BartMcCormick het volgende:
Wat is voor jullie nou dé reden om een Xbox One te kopen i.p.v. een PS4? Ik heb echt geen idee. Ik kom van een Xbox en een 360, maar toch lees ik (bijna) alleen maar mensen die een PS4 kopen..
Games, en ben een zeer tevreden 360 gebruiker, heb ook op een later tijdstip toen een ps3 gehaald maar heb daar eigenlijk maar 5 games voor terwijl mijn 360 library in de 40-50 games zit.

De controller en live spreken mij ook beter aan als het gedrocht dat psn is :)
mensen die zeuren over graphics moeten gewoon lekker afwachten, de ps3 presteerde in het begin ook zwaar ondermaats en toen hoorde je niemand er over.

on den duur zal er ook vast wel weer een ps4 bij komen voor een handje games als die goedkoper is, maar mijn liefde gaat toch naar de xbox O+
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 3 december 2013 @ 20:37:24 #75
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_133887682
http://www.xboxworld.nl/n(...)e-nieuwe-titels-aan/

Ze lijken wel goed aan de weg te timmeren.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_133889738
Volgend weekend ga ik naar Londen, wil daar graag een Xbox One mee gaan nemen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? (Op de powercord na).
  dinsdag 3 december 2013 @ 21:43:19 #77
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133890104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef NextTVH het volgende:
Volgend weekend ga ik naar Londen, wil daar graag een Xbox One mee gaan nemen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? (Op de powercord na).
Nee
pi_133890151
Hebben ze m daar nog dan?
pi_133890607
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:44 schreef JohnB52 het volgende:
Hebben ze m daar nog dan?
Geen idee, kan het altijd proberen :)
  dinsdag 3 december 2013 @ 22:04:33 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_133891001
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:55 schreef NextTVH het volgende:

[..]

Geen idee, kan het altijd proberen :)
Dat sowieso maar die kans is heel klein
  woensdag 4 december 2013 @ 10:14:30 #81
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_133901341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 21:31 schreef NextTVH het volgende:
Volgend weekend ga ik naar Londen, wil daar graag een Xbox One mee gaan nemen. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? (Op de powercord na).
Ga je met de auto of boot dan?
"Thats how we roll in the Shire!"
  woensdag 4 december 2013 @ 10:24:01 #82
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_133901533
Wanneer kondigen ze nou eens een NLse release datum aan ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_133901577
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:24 schreef L3viathan het volgende:
Wanneer kondigen ze nou eens een NLse release datum aan ;(
Omdat ze het in NL ook maar moeten horen van de Amerikaanse tak. Vorige week was er iig nog geen nieuws toen ik ze aan de telefoon had :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 4 december 2013 @ 10:41:33 #84
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_133901926
quote:
7s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:26 schreef Pheno het volgende:

[..]

Omdat ze het in NL ook maar moeten horen van de Amerikaanse tak. Vorige week was er iig nog geen nieuws toen ik ze aan de telefoon had :P
Bel zo nog maar eens een keer :P
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_133903874
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:41 schreef L3viathan het volgende:

[..]

Bel zo nog maar eens een keer :P
net wel over iets anders gemaild :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_133905876
Denk dat ze zoiets pas in Januari bekend zouden maken, mocht hij nog in Q1 2014 uitkomen.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_133907274
Je kon hem gewoon kopen via de Microsoft Duitsland website toch? Dacht dat ik zoiets op Tweakers las vorige week. Ik wacht neckermann toch maar even af. Scheelt toch ¤150 en als het goed is day one edition.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
pi_133907442
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 13:56 schreef Waffle het volgende:
Je kon hem gewoon kopen via de Microsoft Duitsland website toch? Dacht dat ik zoiets op Tweakers las vorige week. Ik wacht neckermann toch maar even af. Scheelt toch ¤150 en als het goed is day one edition.
Klopt, alleen is hij daar nu uitverkocht. Heb zelf een order via Amazon.de staan, die leveren vanaf 20 December weer (zeggen ze).
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_133908568
De kans dat neckermann ook daadwerkelijk voor die prijs gaat leveren is wel echt minuscuul klein...
  woensdag 4 december 2013 @ 16:16:34 #90
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_133911944
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 14:31 schreef Cliffy het volgende:
De kans dat neckermann ook daadwerkelijk voor die prijs gaat leveren is wel echt minuscuul klein...
Nog steeds beter dan een nihile kans :D We zullen zien :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_133913167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 10:14 schreef Giester het volgende:

[..]

Ga je met de auto of boot dan?
Trein :)
pi_133916579
Ik weet niet maar de X1 kan je door heel Europa nog redelijk goed verkrijgen. Alleen de levertijden veranderen met de dag is me opgevallen. Via http://www.xboxonematch.nl worden steeds de laatste levertijden bijgehouden van gerenommeerde webshops uit Europa. Heb zelf nu de X1 uit Duitsland en alles werkt chill.
Huub Huub Barbatruc
pi_133930609
quote:
Het bedrijf laat weten dat ze hun best doen om de Xbox One te zijner tijd voor ¤349 te leveren, maar dit niet kunnen garanderen. Neckermann heeft aangegeven de gehele gang van zaken te betreuren, en belooft daarom een tegoedbon van ¤35 als het hen niet lukt de Xbox One voor ¤349 te leveren.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 5 december 2013 @ 00:04:04 #94
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_133930936
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:54 schreef Dr.Pringles het volgende:

[..]

Klopt, maar consumentenbond hangt al aan hun broek dat betreft.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_133931703
Komt ook van hun site af.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
pi_133932797
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_133935268
geen idee of het werkt, kan ook de console bricken, maar...

De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
  donderdag 5 december 2013 @ 09:39:50 #98
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_133935505
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
geen idee of het werkt, kan ook de console bricken, maar...

[ afbeelding ]
:')

Ik dacht,dat je een andere combinatie moest indrukken:

omhoog omhoog omlaag omlaag links rechts links rechts B A
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_133935527
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
geen idee of het werkt, kan ook de console bricken, maar...

[ afbeelding ]
Werkt als een zonnetje
  donderdag 5 december 2013 @ 09:46:24 #100
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_133935638
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef Godtje het volgende:

[..]

Werkt als een zonnetje
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_133935726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:46 schreef Giester het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je foto's kan je in US plaatsen Giestertje
pi_133936106
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:39 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

:')

Ik dacht,dat je een andere combinatie moest indrukken:

omhoog omhoog omlaag omlaag links rechts links rechts B A
lol das voor powerups :D

deze code is voor developer mode in te schakelen
http://www.shacknews.com/(...)ft-warns-against-use
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
pi_133991705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 09:24 schreef WhiteLightning het volgende:
geen idee of het werkt, kan ook de console bricken, maar...

[ afbeelding ]
"kan" :')

Wat denk je dat er gebeurt als de console gaat rebooten bij het opstarten?
  Eindredactie Games vrijdag 6 december 2013 @ 23:15:15 #104
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_134003156
Nou mooi, bol.com heeft mijn Xbox one Day one editie omgezet in een normale editie :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_134005954
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 19:22 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

"kan" :')

Wat denk je dat er gebeurt als de console gaat rebooten bij het opstarten?
rebooten :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_134006461
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

rebooten :D
Reboot loop ja. En dan kan je je xbone opsturen naar Duitsland.
pi_134006802
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Reboot loop ja. En dan kan je je xbone opsturen naar Duitsland.
ja daarom zei ik rebooten _O-

nu maar wachten tot iemand het gaat proberen :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  zaterdag 7 december 2013 @ 01:00:45 #108
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_134007279

wilt iemand deze xbox one foto kopen? is maar 350 euros incl verzend kosten
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_134012983
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
wilt iemand deze xbox one foto kopen? is maar 350 euros incl verzend kosten
Import?
Deze is in Nederland niet te koop.
Narf!
pi_134013737
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 01:00 schreef 2Happy4U het volgende:
[ afbeelding ]
wilt iemand deze xbox one foto kopen? is maar 350 euros incl verzend kosten
Kan je m ook persoonlijk komen brengen?
  zaterdag 7 december 2013 @ 14:43:59 #111
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_134016233
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

ja daarom zei ik rebooten _O-

nu maar wachten tot iemand het gaat proberen :D
Niet aanmoedigen Nick dat is niet leuk!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_134018007
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 14:43 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Niet aanmoedigen Nick dat is niet leuk!
Als iemand zo achterlijk is om het te proberen, word het vanzelf leuk :P
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_134023054
Vandaag een poging gewaagd n om onderstaand probleem wat mijn Xbox One heeft op te lossen door 'm open te maken...


Het blijkt echter niet de fan te zijn maar de harddisk. Volgende week maar een andere inbouwen :D
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:22:19 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134125353
http://www.nu.nl/tech/365(...)14-in-nederland.html

WTF!? :').

Breng dat ding lekker in het engels uit dan, driekwart jaar later bijna? 8)7
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:30:29 #115
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_134125659
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/tech/365(...)14-in-nederland.html

WTF!? :').

Breng dat ding lekker in het engels uit dan, driekwart jaar later bijna? 8)7
PS4 confirmed!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_134125804
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/tech/365(...)14-in-nederland.html

WTF!? :').

Breng dat ding lekker in het engels uit dan, driekwart jaar later bijna? 8)7
wtf :')
Er staat nog net niet bij dat ie op 1 april uitkomt :')
pi_134126307
Mogen ze hem wel meteen met een prijsverlaging uitbrengen...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 10 december 2013 @ 19:49:48 #118
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_134126448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/tech/365(...)14-in-nederland.html

WTF!? :').

Breng dat ding lekker in het engels uit dan, driekwart jaar later bijna? 8)7
Das wel erg je eigen graf graven als dit klopt :')

Ik heb toch tot Q3 geen geld ervoor over ivm verhuizing en shit, maar het is echt misstap op misstap voor MS...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_134126608
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/tech/365(...)14-in-nederland.html

WTF!? :').

Breng dat ding lekker in het engels uit dan, driekwart jaar later bijna? 8)7
Toch in januari maar eens over de grens kijken dan. Nederland wordt niet serieus genomen als markt (maar misschien is dat het ook niet vergeleken met wereldwijde cijfers, meer breng hem dan gewoon in een engelse versie uit)
pi_134126721
Ook opmerkelijk dat Rusland m ook nog niet heeft, lijkt mij toch een enorme afzetmarkt?
pi_134128426
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/tech/365(...)14-in-nederland.html

WTF!? :').

Breng dat ding lekker in het engels uit dan, driekwart jaar later bijna? 8)7
gewoon kijken of ik hem in Duitsland kan halen als dit het geval is
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_134128552
PS4 here I come.
pi_134128567
Gelukkig heb ik een ps4 _O- _O-
  dinsdag 10 december 2013 @ 21:08:57 #124
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_134129669
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:56 schreef JohnB52 het volgende:
Ook opmerkelijk dat Rusland m ook nog niet heeft, lijkt mij toch een enorme afzetmarkt?
Rusland valt best tegen meen ik, alleen pc doet het daar wel weer aardig.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_134132352
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:56 schreef JohnB52 het volgende:
Ook opmerkelijk dat Rusland m ook nog niet heeft, lijkt mij toch een enorme afzetmarkt?
Echt Bizar gewoon...

Google brengt toch ook zijn telefoons uit in alle landen terwijl Google Now niet in alle talen werkt en Apple brengt ook gewoon zijn iPhones uit terwijl Siri niet in het Nederlands of Russisch of Zweeda beschikbaar is :P
pi_134132393
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:08 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Rusland valt best tegen meen ik, alleen pc doet het daar wel weer aardig.
Ja maar als het meevalt is het als markt nog steeda niet kleiner dan bijv. Italie :P
pi_134132963
:') iedere twijfel die ik nog had is definitief om zeep geholpen :')
Het blijft dus PS4

Ben echt benieuwd welke reden ze hiervoor hebben want je kan lullen wat je wil maar zo'n slap excuus als taalinstellingen maak je mij niet wijs
pi_134132996
_O- _O- _O-
pi_134134270
:D _O-
pi_134135068
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef Koenani het volgende:

[..]

gewoon kijken of ik hem in Duitsland kan halen als dit het geval is
Kennis van me kwam afgelopen weekend hiervan met lege handen terug. Bij 3 grote vestigingen aan de grensstreek was het ding overal uitverkocht.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134135157
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:10 schreef admiraal_anaal het volgende:
:') iedere twijfel die ik nog had is definitief om zeep geholpen :')
Het blijft dus PS4

Ben echt benieuwd welke reden ze hiervoor hebben want je kan lullen wat je wil maar zo'n slap excuus als taalinstellingen maak je mij niet wijs
Idd. De ware reden kunnen ze niet lang meer geheim houden dus ben benieuwd.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134136105
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 22:54 schreef eight het volgende:

[..]

Kennis van me kwam afgelopen weekend hiervan met lege handen terug. Bij 3 grote vestigingen aan de grensstreek was het ding overal uitverkocht.
eventueel bestellen op amazon.de of bol.de weet niet precies waar ik hem nou had gezien
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_134136308
Xbox None. :')
pi_134136576
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:18 schreef Koenani het volgende:

[..]

eventueel bestellen op amazon.de of bol.de weet niet precies waar ik hem nou had gezien
Ik kom dit duits artikel tegen van eind november dat het zowat overal uitverkocht is, zelfs bij Amazon, Saturn en Media Markt.
Vooral dat laatste zegt wel iets want die krijgen altijd voorrang.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_134140445
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 19:22 schreef HeatWave het volgende:
http://www.nu.nl/tech/365(...)14-in-nederland.html

WTF!? :').

Breng dat ding lekker in het engels uit dan, driekwart jaar later bijna? 8)7
_O-
  woensdag 11 december 2013 @ 08:35:22 #136
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_134140650
ik zou willen zeggen: het is nog maar een gerucht
maar tot nu toe zijn alle geruchten nog gewoon uitgekomen ;(
Just a fool will play tricks on Angus McSix
  woensdag 11 december 2013 @ 08:37:52 #137
8369 speknek
Another day another slay
pi_134140679
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:23 schreef Dutchguy het volgende:
Xbox None. :')
Xbox Done.
Xbox aaaand it's gone.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  woensdag 11 december 2013 @ 08:39:48 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_134140696
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2013 21:58 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ja maar als het meevalt is het als markt nog steeda niet kleiner dan bijv. Italie :P
Aquila heeft gelijk, Rusland is voor consoles vrij verwaarloosbaar. Ze houden alleen van World of Tanks e.d.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_134142690
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 23:30 schreef eight het volgende:

[..]

Ik kom dit duits artikel tegen van eind november dat het zowat overal uitverkocht is, zelfs bij Amazon, Saturn en Media Markt.
Vooral dat laatste zegt wel iets want die krijgen altijd voorrang.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb voorlopig geen haast met bestellen.
Eind januari begin februari zullen ze daar ook wel weer op voorraad zijn!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_134143170
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:31 schreef Koenani het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar ik heb voorlopig geen haast met bestellen.
Eind januari begin februari zullen ze daar ook wel weer op voorraad zijn!
Volgens Amazon.de wordt mijn One ergens tussen 24 en 27 December geleverd.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134143510
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 10:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Volgens Amazon.de wordt mijn One ergens tussen 24 en 27 December geleverd.
Slim van ze om er geen jaartal bij te zetten!
  woensdag 11 december 2013 @ 11:09:30 #142
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_134143662
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 08:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Aquila heeft gelijk, Rusland is voor consoles vrij verwaarloosbaar. Ze houden alleen van World of Tanks e.d.
[rus] of [pl] in iemands nick is in elke game reden genoem om die persoon extra in de gaten te houden helaas...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_134143686
quote:
10s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

[rus] of [pl] in iemands nick is in elke game reden genoem om die persoon extra in de gaten te houden helaas...
Anders pikken ze je console?
pi_134144740
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2013 20:39 schreef Koenani het volgende:

[..]

gewoon kijken of ik hem in Duitsland kan halen als dit het geval is
Amazon.de, simpel zat
  woensdag 11 december 2013 @ 11:59:37 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_134144977
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 11:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

Anders pikken ze je console?
Op PC is het bijna de garantie tot hacks en shit iig. En ze verbergen het ook niet door een paar keer dood te gaan dan ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 11 december 2013 @ 14:41:06 #146
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_134150157
Als dit waar is dan is het echt een dikke faal. Q3, dat is juli ffs....
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_134150508
Net met gamestop in London kunnen bellen, als het goed is ligt er komend weekend een Xbox One voor mij klaar *O*
pi_134152497
Xbox support had geen info over een evt release,..

There isn't any info on it yet, I'm afraid. ^NX

[ Bericht 3% gewijzigd door Reintji op 11-12-2013 15:55:38 ]
  woensdag 11 december 2013 @ 15:50:21 #149
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134152671
Waarom niet gewoon importeren? Werkt als een roosje
pi_134153107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom niet gewoon importeren? Werkt als een roosje
Waarom een falend apparaat voor 100 e meer gaan importeren als de concurrent gewoon in de winkel ligt :)
pi_134153121
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef maniack28 het volgende:
Als dit waar is dan is het echt een dikke faal. Q3, dat is juli ffs....
Of september :)
  woensdag 11 december 2013 @ 16:04:58 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134153175
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waarom een falend apparaat voor 100 e meer gaan importeren als de concurrent gewoon in de winkel ligt :)
Niet zo he? Er is niets falends aan de Xbox One verder. De fanboy uithangen doe je maar in ONZ.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_134153260
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Niet zo he? Er is niets falends aan de Xbox One verder. De fanboy uithangen doe je maar in ONZ.
Ok, waarom 100 e meer betalen en moeite doen voor een apparaat waarvan je een vergelijkbare versie (proest) gewoon in de winkel uit het rek kan pakken.

Ik denk dat dit voor veel gamers een no-brainer is eerlijk gezegd.
  woensdag 11 december 2013 @ 16:08:03 #154
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_134153278
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ok, waarom 100 e meer betalen en moeite doen voor een apparaat waarvan je een vergelijkbare versie (proest) gewoon in de winkel uit het rek kan pakken.

Ik denk dat dit voor veel gamers een no-brainer is eerlijk gezegd.
Oh, dus ik kan zo gewoon naar de MediaMarkt lopen en een PS4 kopen volgens jou?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_134153294
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh, dus ik kan zo gewoon naar de MediaMarkt lopen en een PS4 kopen volgens jou?
Iig voor 3e kwartaal 2014 ja _O-
pi_134153513
Ik had mij een beetje verheugd op een day one ed. :')
  woensdag 11 december 2013 @ 16:32:56 #157
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_134154092
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:15 schreef Reintji het volgende:
Ik had mij een beetje verheugd op een day one ed. :')
Je krijgt gewoon een kekke "Day 275 editie" joh ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 11 december 2013 @ 16:39:15 #158
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134154314
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Waarom een falend apparaat voor 100 e meer gaan importeren als de concurrent gewoon in de winkel ligt :)
Bron dat de X1 een falend apparaat is graag :) Je krijgt natuurlijk voor die 100 e veel meer bij de X1 dan bij de PS4
pi_134154424
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Bron dat de X1 een falend apparaat is graag :) Je krijgt natuurlijk voor die 100 e veel meer bij de X1 dan bij de PS4
Nee, je krijgt helemaal niks tot Q3 2014. En het falende apparaat heb ik al terug genomen in post 2, dat was mijn mening :)
  woensdag 11 december 2013 @ 16:44:11 #160
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134154518
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Nee, je krijgt helemaal niks tot Q3 2014. En het falende apparaat heb ik al terug genomen in post 2, dat was mijn mening :)
Sja dat hij later uit komt in NL is kut voor de mensen die niet een heel klein beetje moeite willen doen. Jou mening doet er niet toe komt maar met wat argumenten als je een fatsoenlijke discussie wil
pi_134154594
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Sja dat hij later uit komt in NL is kut voor de mensen die niet een heel klein beetje moeite willen doen. Jou mening doet er niet toe komt maar met wat argumenten als je een fatsoenlijke discussie wil
Ik heb die discussie al lang gestart door te posten dat ik denk dat zo'n late releasedate invloed gaat hebben op de verkoopcijfers en dat veel van de casual gamers gaan overstappen naar de ps4.

Jij denkt dat veel mensen de moeite nemen om het apparaat dan maar te gaan importeren, ok, kan je denken, ik denk dat alleen fanboys dat doen.
  woensdag 11 december 2013 @ 16:56:50 #162
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134155034
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik heb die discussie al lang gestart door te posten dat ik denk dat zo'n late releasedate invloed gaat hebben op de verkoopcijfers en dat veel van de casual gamers gaan overstappen naar de ps4.

Jij denkt dat veel mensen de moeite nemen om het apparaat dan maar te gaan importeren, ok, kan je denken, ik denk dat alleen fanboys dat doen.
Uiteraard zijn de mensen die hem importeren vaak meer geintresseerd in een product dan mensen die wachten tot hij hier in de winkel ligt dat lijkt me logisch. Dat maakt ze niet meteen fanboys.

Het zal uiteindelijk wel invloed hebben op de verkoopcijfers maar om het dan een faal product te noemen gaat mij erg ver want hij loopt in alle andere landen namelijk wel als een trein
pi_134155104
quote:
3s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je krijgt gewoon een kekke "Day 275 editie" joh ^O^
:D
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_134155182
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Bron dat de X1 een falend apparaat is graag :) Je krijgt natuurlijk voor die 100 e veel meer bij de X1 dan bij de PS4
Ik kan alleen een verplichte camera bedenken eigenlijk?
pi_134155360
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:01 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik kan alleen een verplichte camera bedenken eigenlijk?
En een microfoon!

/aluhoedje
  woensdag 11 december 2013 @ 17:09:10 #166
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134155404
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:01 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Ik kan alleen een verplichte camera bedenken eigenlijk?
En een fatsoenlijke headset en netwerk
pi_134155479
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

En een fatsoenlijke headset en netwerk
Dat zijn me de doorslaggevende (en subjectieve overigens) facetten wel ja :D
pi_134155530
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ok, waarom 100 e meer betalen en moeite doen voor een apparaat waarvan je een vergelijkbare versie (proest) gewoon in de winkel uit het rek kan pakken.

Ik denk dat dit voor veel gamers een no-brainer is eerlijk gezegd.
Wat is moeite, ipv naar bol.com naar bol.de of amazon.de gaan, bestellen en laten afleveren? :')
Daarnaast praat je over casual gamers, maar deze casual gamers kopen pas een console als de tweede generatie uit is en hij in de uitverkoop geraakt!
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
  woensdag 11 december 2013 @ 17:13:46 #169
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134155536
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:11 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dat zijn me de doorslaggevende (en subjectieve overigens) facetten wel ja :D
Genoeg om die 100 e makkelijk te compenseren ja :)
pi_134155817
quote:
14s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Genoeg om die 100 e makkelijk te compenseren ja :)
Dat is discutabel. Maargoed, laten we die discussie niet weer oprapen. Het is goed zo.
pi_134155995
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:22 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dat is discutabel. Maargoed, laten we die discussie niet weer oprapen. Het is goed zo.
Het is niet goed zo. 8.gif En het is zeker discutabel.

Voor XBL (waar PSN niet voor onder doet) betaal je los 40-60 euro per jaar en dat headsetje is misschien 10 euro waard.

Dan hou je een (significant zwakkere) console en een veredelde webcam over. Dat ding hoort 100 euro goedkoper te zijn dan de concurrentie.
pi_134156032
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ok, waarom 100 e meer betalen en moeite doen voor een apparaat waarvan je een vergelijkbare versie (proest) gewoon in de winkel uit het rek kan pakken.

Ik denk dat dit voor veel gamers een no-brainer is eerlijk gezegd.
Het is makkelijker om een Xbox One te krijgen dan een PS4 :P
pi_134157745
quote:
7s.gif Op woensdag 11 december 2013 17:27 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Het is niet goed zo. [ afbeelding ] En het is zeker discutabel.

Voor XBL (waar PSN niet voor onder doet) betaal je los 40-60 euro per jaar en dat headsetje is misschien 10 euro waard.

Dan hou je een (significant zwakkere) console en een veredelde webcam over. Dat ding hoort 100 euro goedkoper te zijn dan de concurrentie.
:D

Heb je al een PS4? En rol je al in BF4? En add me eens anders O+
  woensdag 11 december 2013 @ 18:31:56 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_134157811
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 18:29 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

:D

Heb je al een PS4? En rol je al in BF4? En add me eens anders O+
Hij is vuigh pc-tuigh geworden...
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_134158284
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 18:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij is vuigh pc-tuigh geworden...
:'(
pi_134158652
Zo, wie heeft hier zijn XBOX-ONE Day 365 edition al besteld?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_134161478
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 18:31 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij is vuigh pc-tuigh geworden...
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 18:48 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

:'(
Er komt ook nog een PS4 hoor, als er eenmaal exclusives uitkomen die me boeien.
pi_134177789
quote:
1s.gif Op woensdag 11 december 2013 08:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Aquila heeft gelijk, Rusland is voor consoles vrij verwaarloosbaar. Ze houden alleen van World of Tanks e.d.
Ja maar vrij verwaarloosbaar op 145 miljoen mensen is nog steeds meer dan een Spanje waar nog eens een dikke recessie heerst met 40 miljoen ;)
pi_134198726
http://www.eurogamer.net/(...)o-turn-things-around

Interview met Dan Greenwald over Forza 5. Hij legt daarin uit dat car tokens voor ons consumenten zijn en dat de reden van de absurde prijzen voor ingame auto's de racefans zijn. NIET om geld te verdienen dus. We hebben het allemaal verkeerd gezien. :')
Racegames moeten daarbij from start to scratch worden opgebouwd per console generatie en zodoende doet men doodleuk 9 maanden om een track over te zetten van 360 naar de Xbone....en dat zonder het capturen. Lekker effectief en verwacht vooral geen 40 tracks bij de volgende Forza.

Interview/PR praatje hoogtepunt:
Over car tokens die in Forza 4 erg goedkoop waren;
That felt like it was not making the car exclusive enough for those who are willing to pay. So we made car tokens equal to credits - it's not about making more money, it was actually about saving people's time when doing the grind. :') :') :')
pi_134200571
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef CaasS het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)o-turn-things-around

Interview met Dan Greenwald over Forza 5. Hij legt daarin uit dat car tokens voor ons consumenten zijn en dat de reden van de absurde prijzen voor ingame auto's de racefans zijn. NIET om geld te verdienen dus. We hebben het allemaal verkeerd gezien. :')
Racegames moeten daarbij from start to scratch worden opgebouwd per console generatie en zodoende doet men doodleuk 9 maanden om een track over te zetten van 360 naar de Xbone....en dat zonder het capturen. Lekker effectief en verwacht vooral geen 40 tracks bij de volgende Forza.

Interview/PR praatje hoogtepunt:
Over car tokens die in Forza 4 erg goedkoop waren;
That felt like it was not making the car exclusive enough for those who are willing to pay. So we made car tokens equal to credits - it's not about making more money, it was actually about saving people's time when doing the grind. :') :') :')
Zolang er hypocriete PS fans zijn die het accepteren dat GT6 wordt uitgebracht met wel 1200 auto's ( :') ) waarvan 80% bestaat uit "standard" cars in plaats van "premium" vind ik dit nog wel meevallen.
pi_134228173
Jeej!

Wir freuen uns, Ihnen mitteilen zu koennen, dass die folgende Ware frueher als angekuendigt verschickt werden kann:

"Xbox One Konsole"
Bisheriges voraussichtliches Lieferdatum : 24. Dezember 2013 - 27. Dezember 2013
Neues voraussichtliches Lieferdatum : 17. Dezember 2013 - 18. Dezember 2013
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:10:10 #182
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_134270718
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_134309794
Xbox one in Londen gehaald *O* Hadden nog stapels staan bij de HMV.

Nu net Forza opgestart, ben benieuwd :)
pi_134400493
Bij Amazon.de zijn ze ook op voorraad
Jonko wordt veelste duur, want m'n buurman en ik roken vier jonko's in een uur man.
pi_134412953
Nieuwe Xbox One bundels:
Bundel met FIFA14 vanaf vrijdag verzonden

Microsoft Nederland biedt per direct garantie op een geïmporteerde Xbox One via haar online service center. De import van de next-gen wordt zo nog aantrekkelijker! Daarom voegen wij nu 2 nieuwe Xbox One bundels aan ons assortiment toe. De bundel met FIFA14 wordt al vanaf komende vrijdag 20 december verzonden!

Welke bundel is jouw favoriet?
Xbox One console (levering vanaf 30 december)
Xbox One console met 2e wireless controller
Xbox One Premium Bundle FIFA 14 én 2e controller
Onze Xbox One (bundels) worden via Amazon.de geleverd. Je installeert de Xbox One na ontvangst met een land naar keuze, bijvoorbeeld Ierland. Dan heb je de Engelse taal én is je Xbox Games Store in onze eigen euro's. Zodra de Xbox One in ons land beschikbaar is, zet je de regio gewoon op Nederland! Met volledige garantie via Amazon.de én garantie nu ook van Microsoft Nederland!

Bestel de Xbox One direct snel en veilig met Amazon Gift Cards. Lees hier alle info!

De Xbox One zal mogelijk pas in het 3e kwartaal in Nederland verkrijgbaar zijn. Wacht niet en game heel binnenkort al op de Xbox One!
pi_134412965
via bol
pi_134416904
als je via livecodes wil bestellen kun je beter direct bij amazon.de dat is goedkoper.

mijn one zou vandaag geleverd worden vanuit duitsland, maar staat nog steeds op post.nl met 'bezorger is onderweg' (kan nog tot 21:30) heb er een hard hoofd in dat hij nog komt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134434717
Erg zuur om een dag nadat je je Xbox One geopend hebt (om de hard disk te vervangen omdat je toch geen garantie dacht te hebben) er achter te komen dat Microsoft Nederland boxen die problemen geven te gaan vervangen/repareren :')
  donderdag 19 december 2013 @ 00:24:31 #189
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134434806
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef IMVHI het volgende:
Erg zuur om een dag nadat je je Xbox One geopend hebt (om de hard disk te vervangen omdat je toch geen garantie dacht te hebben) er achter te komen dat Microsoft Nederland boxen die problemen geven te gaan vervangen/repareren :')
Waarom zou je geen garantie hebben eigenlijk?
pi_134434848
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Waarom zou je geen garantie hebben eigenlijk?
Had Microsoft Nederland in een persbericht naar buiten gebracht.

Verder overigens uiterst tevreden over de Xbox One ^O^
  donderdag 19 december 2013 @ 00:26:26 #191
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134434893
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Had Microsoft in een persbericht naar buiten gebracht.
Nee ze zeiden dat ze het afraden om te importeren omdat het iets lastiger is met garantie maar je hebt altijd garantie als je iets koopt en je een bonnetje hebt
pi_134435014
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Nee ze zeiden dat ze het afraden om te importeren omdat het iets lastiger is met garantie maar je hebt altijd garantie als je iets koopt en je een bonnetje hebt
Kan het bericht even niet vinden, maar daar werd vermeld dat er geen garantie kon worden gegeven en dat dat dan maar via Duitsland moest worden geregeld.
  donderdag 19 december 2013 @ 00:30:19 #193
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134435059
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Kan het bericht even niet vinden, maar daar werd vermeld dat er geen garantie kon worden gegeven en dat dat dan maar via Duitsland moest worden geregeld.
Dus je hebt garantie. Heel goed
pi_134435165
quote:
3s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dus je hebt garantie. Heel goed
Klopt maar geen garantie via Microsoft Nederland. En aangezien Duitsland voor mij niet om de hoek ligt had ik geen trek om weer op en neer te rijden :)
  donderdag 19 december 2013 @ 00:33:49 #195
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134435215
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Klopt maar geen garantie via Microsoft Nederland. En aangezien Duitsland voor mij niet om de hoek ligt had ik geen trek om weer op en neer te rijden :)
Dat het iets meer moeite is dat lijkt me logisch maar je moet geen onzin verkopen dat je geen garantie hebt want dat is gewoon weg niet correct.
pi_134435279
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat het iets meer moeite is dat lijkt me logisch maar je moet geen onzin verkopen dat je geen garantie hebt want dat is gewoon weg niet correct.
Oke, ik zal geen onzin meer verkopen. Zeker niet in deze dure tijden :*
  donderdag 19 december 2013 @ 00:37:22 #197
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134435366
quote:
17s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Oke, ik zal geen onzin meer verkopen. Zeker niet in deze dure tijden :*
Je had hem overigens ook gewoon op kunnen sturen had je niet eens hoeven te rijden
pi_134439186
Mijn One is gisteravond alsnog geleverd, korte setup fikse patch en gaan maar :)

Werkt goed, voicecommand die ik heb getest werkten vlekkeloos en het geheel is fluisterstil. Mooi apparaat.

Ingeweid met Peggle 2 terwijl Ryse aan het downloaden was :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 19 december 2013 @ 09:23:06 #199
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_134440365
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef IMVHI het volgende:
Erg zuur om een dag nadat je je Xbox One geopend hebt (om de hard disk te vervangen omdat je toch geen garantie dacht te hebben) er achter te komen dat Microsoft Nederland boxen die problemen geven te gaan vervangen/repareren :')
Zuur of gewoon dom?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 19 december 2013 @ 13:35:09 #200
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_134447454
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zuur of gewoon dom?
Dom
  Redactie Games donderdag 19 december 2013 @ 13:48:22 #201
181272 crew  Noppie2000
pi_134447901
quote:
10s.gif Op donderdag 19 december 2013 09:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zuur of gewoon dom?
Erg dom.
  donderdag 19 december 2013 @ 13:54:45 #202
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_134448162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dom
De vraag was volledig retorisch.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 19 december 2013 @ 16:17:35 #203
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_134453481
Gisteren even een extra controller erbij gehaald.
Ik had al een Day One controller, maar nu een nieuwe erbij.
En ik moet zeggend dat de "gewone" controller van veel betere kwaliteit is dan die Day One controller.
Voelt iets anders, pookjes steviger en ander plastic. Raar.
Ook even goede thumbgrips erbij, nu voelt hij perfect.

Zullen we trouwens in de OP niet even een lijstje maken met gamertags van mensen die een Xbox One hebben? Dan kunnen we elkaar toevoegen, mochten mensen met elkaar willen gamen.

Mijn gamertag: Bral unit
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_134453761
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 18:33 schreef Santello het volgende:
Nieuwe Xbox One bundels:
Bundel met FIFA14 vanaf vrijdag verzonden

Microsoft Nederland biedt per direct garantie op een geïmporteerde Xbox One via haar online service center. De import van de next-gen wordt zo nog aantrekkelijker! Daarom voegen wij nu 2 nieuwe Xbox One bundels aan ons assortiment toe. De bundel met FIFA14 wordt al vanaf komende vrijdag 20 december verzonden!

Welke bundel is jouw favoriet?
Xbox One console (levering vanaf 30 december)
Xbox One console met 2e wireless controller
Xbox One Premium Bundle FIFA 14 én 2e controller
Onze Xbox One (bundels) worden via Amazon.de geleverd. Je installeert de Xbox One na ontvangst met een land naar keuze, bijvoorbeeld Ierland. Dan heb je de Engelse taal én is je Xbox Games Store in onze eigen euro's. Zodra de Xbox One in ons land beschikbaar is, zet je de regio gewoon op Nederland! Met volledige garantie via Amazon.de én garantie nu ook van Microsoft Nederland!

Bestel de Xbox One direct snel en veilig met Amazon Gift Cards. Lees hier alle info!

De Xbox One zal mogelijk pas in het 3e kwartaal in Nederland verkrijgbaar zijn. Wacht niet en game heel binnenkort al op de Xbox One!
Waar zijn deze te bundels te krijgen? Niet via de reguliere website lijkt me.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_134456983
Bestel de Xbox One direct snel en veilig met Amazon Gift Cards. Lees hier alle info!


Ik denk.bij amazon.de
pi_134458348
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:25 schreef Kn0x het volgende:

[..]

Waar zijn deze te bundels te krijgen? Niet via de reguliere website lijkt me.
Gewoon amazon.de diezelfde mail heb ik ook van livecodes.nl gehad. Die giftcard die je koopt is duurder dan de One zelf :')
Heb hem gewoon zelf direct bij Amazon besteld, net zo makkelijk.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134519460
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_134521387
quote:
Ziet er leuk uit, zou helemaal tof zijn op een tablet/WiiU achtig iets
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  Redactie Games zaterdag 21 december 2013 @ 13:09:38 #209
175011 SolidDS
Nice.
pi_134521692
quote:
Gespeeld op Ganescom en preview gedaan echt leuke game idd.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_134726439
Het lijkt erop dat de Xbox One in de buurt van een hack komt.

Team xecuter heeft vanwege gisteren instructies gegeven hoe te lezen en schrijven naar de Xbox One NAND.

In dat topic kwam deze reactie:

Since there is nothing yet to write, not to say it isnt cool, but this doesnt seem to be much use for the end user. Awesome news, cant wait to see what comes next.

Xecuter zelf reageerde daar op:

maybe not for you there isn't
pi_134757503
Heb er ook maar ff een gehaald in Osnabruck. :) Zo es ff kijken..
pi_134786456
Mooi ding man! Erg solide/beunig en muisstil. Heb mijn tv ontvanger er ook op aangesloten en switchen tussen tv en andere dingen heeft toch wel wat. Het ding communiceert geweldig tussen mijn tv en mijn versterker.

Zeer tevreden tot nu toe..
pi_135042606
zit te denken om er 1 te importeren zitten hier nog nadelen aan?
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_135076073
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 januari 2014 21:39 schreef Vaas3 het volgende:
zit te denken om er 1 te importeren zitten hier nog nadelen aan?
Ja of je moet "ver" rijden. Of je moet iets langer wachten want verzenden duurt langer als domestic. ;)

Voor de rest aan de console zit er 0,0 nadelen aan.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_135076114
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 december 2013 15:28 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Mooi ding man! Erg solide/beunig en muisstil. Heb mijn tv ontvanger er ook op aangesloten en switchen tussen tv en andere dingen heeft toch wel wat. Het ding communiceert geweldig tussen mijn tv en mijn versterker.

Zeer tevreden tot nu toe..
Stottert bij jou het beeld niet?
aangezien de X1 op 60Hz de tv signalen doorstuitert en NL alles op 50Hz is.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_135076185
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:16 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Stottert bij jou het beeld niet?
aangezien de X1 op 60hz de tv signalen doorstuitert en Nl alles op 50Hz is.
Geen last van nee. heeft dat niet te maken met of je zelf een 50 of 60 Hz tv hebt? Mijne kan 60 Hz wel aan namelijk..
  zaterdag 4 januari 2014 @ 19:24:05 #217
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135076427
Dat verhaal met Hz is echt nog van de oude dikke tv's. HDtv's hebben dat niet meer.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 januari 2014 @ 16:13:25 #218
251119 Rainesz
flets outz
pi_135105986
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat verhaal met Hz is echt nog van de oude dikke tv's. HDtv's hebben dat niet meer.
Hier icm met de Horizon box werkt het toch echt niet.
Beeld is heel erg stotterig. ;)
Al komt er binnenkort weer een update uit, zodat de xbox ook niet aan hoeft te staan om tv te kijken.
Hopelijk zijn alle problemen dan weg.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  zondag 5 januari 2014 @ 19:06:29 #219
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_135112988
quote:
19s.gif Op zaterdag 4 januari 2014 19:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat verhaal met Hz is echt nog van de oude dikke tv's. HDtv's hebben dat niet meer.
Nee, helaas niet. Beeldsignaal is nog steeds PAL hier en dat is nog steeds 50 Hz... :'(
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 5 januari 2014 @ 19:36:18 #220
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135114588
Via analoge tv ja, maar wie kijkt er nog analoog?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 6 januari 2014 @ 09:30:45 #221
251119 Rainesz
flets outz
pi_135135833
quote:
0s.gif Op zondag 5 januari 2014 19:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Via analoge tv ja, maar wie kijkt er nog analoog?
Analoog is het niet eens aan te sluiten op de X1. ;)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_135136200
http://www.hdtvtest.co.uk/news/xbox-50hz-201311233468.htm

Mogelijke workaround voor het stotter probleem.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 6 januari 2014 @ 10:37:32 #223
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135137110
Hmm, I stand corrected.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135158684
http://www.xboxachievemen(...)t&utm_medium=twitter

Halo 5 komt definitief in 2014 uit. Ik ga sowieso een PS4 halen maar wow.. goed nieuws.
  maandag 6 januari 2014 @ 20:10:33 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135160397
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 19:44 schreef emokid het volgende:
http://www.xboxachievemen(...)t&utm_medium=twitter

Halo 5 komt definitief in 2014 uit. Ik ga sowieso een PS4 halen maar wow.. goed nieuws.
'Halo journey', kan ook Halo 2 HD zijn :P
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135167856
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 22:06 schreef NextTVH het volgende:
Xbox one in Londen gehaald *O* Hadden nog stapels staan bij de HMV.

Nu net Forza opgestart, ben benieuwd :)
had je ook een adapter voor je stekker en een step down converter gehaald ? want UK is toch 110v ?
pi_135168288
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Spritzr het volgende:

[..]

had je ook een adapter voor je stekker en een step down converter gehaald ? want UK is toch 110v ?
Gewoon dezelfde powerbrick gebruikt alleen een Nederlandse kabel inc. nederlandse stekker aan bevestigd, werkt perfect :)
pi_135169258
quote:
0s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:21 schreef Spritzr het volgende:

[..]

had je ook een adapter voor je stekker en een step down converter gehaald ? want UK is toch 110v ?
UK is 230v.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_135211901
quote:
1s.gif Op maandag 6 januari 2014 22:46 schreef Tain het volgende:

[..]

UK is 230v.
ik was met Amerika in de war
  Redactie Games donderdag 9 januari 2014 @ 10:36:17 #231
175011 SolidDS
Nice.
pi_135265506
In Frankrijk gezocht maar overal uitverkocht.
Follow me on Twitter: Ronald_Alubalu - Xbox Live: Cypherius NL - Twitch: RonaldAlubalu
pi_135299835
Ben van plan om een te halen tijdens de release van Titanfall. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen qua levering
pi_135305584
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_135305688
quote:
ik snap hem niet
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:38:43 #235
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_135305942
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:05 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

ik snap hem niet
Volgens mij is dat het hele punt. Er is geen enkele reden waarom PlayStation Now zo enthousiast ontvangen wordt, anders dan dat het van Sony komt en Sony momenteel echt niks fout kan doen bij veel gamers. PlayStation-fans zijn een soort van Apple-fans geworden :+
  vrijdag 10 januari 2014 @ 08:48:07 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_135306030
Het gaat wel wat dieper dan dat hoor. Daarnaast is Now nog steeds optioneel.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_135306057
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:38 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Volgens mij is dat het hele punt. Er is geen enkele reden waarom PlayStation Now zo enthousiast ontvangen wordt, anders dan dat het van Sony komt en Sony momenteel echt niks fout kan doen bij veel gamers. PlayStation-fans zijn een soort van Apple-fans geworden :+
Ja want om op de playstation 4 games te spelen heb je playstation now nodig en moet je online zijn... :')
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:16:16 #238
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135306418
Playstation Now gaat om backwards compatibility en dan niet eens van alleen last-gen games maar ook van generaties daarvoor en van handhelds.

Dat vind ik wel heel wat anders dan een always-online restrictie op games die op disc geleverd worden :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_135306518
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:16 schreef Rossdale het volgende:
...

Dat vind ik wel heel wat anders dan een always-online restrictie op games die op disc geleverd worden :D
En het grappige is is dat veel mensen zich alleen dat weten te herinneren van de online functies van de One :)

Maar goed, ik moet nog zien hoe goed dat PS Now gaat werken. Ze gaan het eerst in Amerika uitrollen, maar een streaming dienst als Netflix is niet eens in dezelfde kwaliteit mogelijk in heel Amerika laat staan iets wat zo latency-gevoelig is als streaming games.

Microsoft heeft het zelf ook getest en geconstateerd dat het voorlopig gewoon niet gaat werken, maar Sony lijkt wat optimistischer erin te zitten alhoewel die al direct zeggen dat het aanbieden van de dienst in Europa nog wel eens een groot struikelblok kan gaan worden.

Zou mooi zijn als ik PS-games kan streamen naar de One, maar dat gaat vast niet toegestaan worden :+
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 10 januari 2014 @ 09:22:47 #240
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135306563
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:20 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En het grappige is is dat veel mensen zich alleen dat weten te herinneren van de online functies van de One :)

Maar goed, ik moet nog zien hoe goed dat PS Now gaat werken. Ze gaan het eerst in Amerika uitrollen, maar een streaming dienst als Netflix is niet eens in dezelfde kwaliteit mogelijk in heel Amerika laat staan iets wat zo latency-gevoelig is als streaming games.

Microsoft heeft het zelf ook getest en geconstateerd dat het voorlopig gewoon niet gaat werken, maar Sony lijkt wat optimistischer erin te zitten alhoewel die al direct zeggen dat het aanbieden van de dienst in Europa nog wel eens een groot struikelblok kan gaan worden.

Zou mooi zijn als ik PS-games kan streamen naar de One, maar dat gaat vast niet toegestaan worden :+
Een PS4 kopen en op de HDMI in van de One aansluiten, dat moet vast werken :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_135306587
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:22 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Een PS4 kopen en op de HDMI in van de One aansluiten, dat moet vast werken :D
Nee, dat is al teveel latency :)

Heb al tests gezien van mensen die het met een XBOX, PS3 en PS4 hebben gedaan maar HDMI-throughput zorgt al voor teveel latency om daadwerkelijk goed te kunnen spelen. Vandaar dat ik ook erg benieuwd ben hoe Sony denkt dat te gaan doen met streaming games.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 10 januari 2014 @ 10:05:45 #242
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135307386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 09:23 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee, dat is al teveel latency :)

Heb al tests gezien van mensen die het met een XBOX, PS3 en PS4 hebben gedaan maar HDMI-throughput zorgt al voor teveel latency om daadwerkelijk goed te kunnen spelen. Vandaar dat ik ook erg benieuwd ben hoe Sony denkt dat te gaan doen met streaming games.
In Nederland zal het geen probleem zijn, de meeste mensen hebben een snelle internetverbinding. Al lopen we wat dat betreft wel redelijk voor ten opzichte van andere landen.

In Amerika is het echter wel dramatisch, dus ik vraag me inderdaad ook af hoe dat gaat werken.

Wie weet gebruiken ze wel een soort "pre-load" zoals dat nu ook met games op discs gebeurd. Dat je al kan spelen terwijl de game nog aan het installeren is.

Op de Xbox One kan dit ook toch? Misschien dat ze er op die manier iets op weten te verzinnen?
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_135307677
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

In Nederland zal het geen probleem zijn, de meeste mensen hebben een snelle internetverbinding. Al lopen we wat dat betreft wel redelijk voor ten opzichte van andere landen.

In Amerika is het echter wel dramatisch, dus ik vraag me inderdaad ook af hoe dat gaat werken.

Wie weet gebruiken ze wel een soort "pre-load" zoals dat nu ook met games op discs gebeurd. Dat je al kan spelen terwijl de game nog aan het installeren is.

Op de Xbox One kan dit ook toch? Misschien dat ze er op die manier iets op weten te verzinnen?
Het pre-loaden van de XBOX One games is als je het gekocht hebt, na een x % kun je dan al beginnen met spelen. Met het streamen van spellen echter wordt de rendering server-side gedaan en wordt alleen het beeld doorgestuurd. Het werd mede gebracht als een oplossing om oudere spellen lokaal toch te kunnen spelen op je One (of PS4 for that matter).
Je kunt echter niet het spel lokaal neerzetten want die is incompatible met de hardware (vandaar de streaming oplossing) dus hoe ze dat op denken te lossen... geen idee.
Als je het geheel lokaal kunt neerzetten maar de rendering in de cloud moet doen zit je weer met een always-online oplossing te kijken waar mensen falikant op tegen waren in het begin (is het niet voor DRM dan is het wel omdat de rendering cloud-side moet gebeuren)

Er zitten echt heel veel haken en ogen aan in ieder geval :)

En wat je zegt; in Nederland hebben we ontzettende goede internet-verbindingen maar de rest van europa blijft daar weer bij achter. Daarnaast heb je nog de grote verscheidenheid aan internet-aanbieders in alle soorten en maten. Plus als de dienst populair wordt gaat dit ook weer een wissel trekken op de algehele bandbreedte van de providers en krijg je een discussie die je nu ook al ziet omtrent netflix (in amerika op piekmomenten 30% van het internetverkeer).

Ik zie ze graag slagen; de kans dat de xbox variant dan alsnog wat harder doorgezet wordt wordt dan ook een heel stuk groter maar ik voorzie nog een hoop problemen. Hoogstwaarschijnlijk duurt het nog wel minimaal een jaar voordat we het in Nederland kunnen testen nadat de dienst is uitgerold in Amerika.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_135308578
Hoeveel van jullie hebben hem nou gehaald uit het buitenland?
pi_135308612
Ik uit Duitsland via Amazon.de
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_135310846
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 10:51 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik uit Duitsland via Amazon.de
pi_135316935
Uit Duitsland gewoon bij de Saturn.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  vrijdag 10 januari 2014 @ 14:52:17 #248
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135317122
quote:
2s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 14:47 schreef Rainesz het volgende:
Uit Duitsland gewoon bij de Saturn.
pi_135357104
Hoe zit het eigenlijk met pre-orderen in Nederland. Heb je hier een day one editie + de voordelen die daarbij komen kijken?
pi_135376111
hoe zet je dat ding nou op want ik ga hem deze maand in duitsland kopen,heb iets gehoord over dat je moet connecten met britse of duitse marketplace?
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_135384454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 januari 2014 08:38 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Volgens mij is dat het hele punt. Er is geen enkele reden waarom PlayStation Now zo enthousiast ontvangen wordt, anders dan dat het van Sony komt en Sony momenteel echt niks fout kan doen bij veel gamers. PlayStation-fans zijn een soort van Apple-fans geworden :+
Dat is vaak zo. De xbox one marketing afdeling van Microsoft is inmiddels een schoolvoorbeeld geworden van hoe je een product juist niet in de markt moet zetten. Ze falen hierin zo episch hard dat er nog jaren over gesproken gaat worden.
Echter zegt dit helemaal niets over het product zelf maar veel consumenten zien dat helaas anders.

MS mag van geluk spreken dat de releasegames van Sony zwak zijn en de console moeilijk verkrijgbaar is waardoor de schade (waarschijnlijk) beperkt blijft.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135388688
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 22:45 schreef Vaas3 het volgende:
hoe zet je dat ding nou op want ik ga hem deze maand in duitsland kopen,heb iets gehoord over dat je moet connecten met britse of duitse marketplace?
http://www.dutchcowboys.nl/gaming/30454

In je xbox account een adres zetten in amerika, en paypal koppelen (paypal adres maakt niet uit).
En op de one wijst het zich vanzelf, locale is bij mij United states maar de region is netherlands.

Geloof dat ik als adres een long-stay motel ergens in montana heb :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_135524517
:9~ Titanfall Limited Edition Controller :9~




Bijna reden genoeg om een Xbox One te willen kopen!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_135657977
Iemand al Titanfall (Alpha) gespeeld?

Of werken ze met regio's?
pi_135678720
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
:9~ Titanfall Limited Edition Controller :9~



Bijna reden genoeg om een Xbox One te willen kopen!!
Niet doen,zonde van je geld. Daarbij...wat vind je zo mooi dan? De kleuren combinatie? want het model (vorm) is zo oud als de weg naar Rome.
  zondag 19 januari 2014 @ 15:39:35 #256
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135678766
quote:
2s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Niet doen,zonde van je geld. Daarbij...wat vind je zo mooi dan? De kleuren combinatie? want het model (vorm) is zo oud als de weg naar Rome.
Waarom moet hij verantwoording afleggen waarom hij iets mooi vind :')? Als hij het mooi vindt dan moet hij het lekker kopen
  zondag 19 januari 2014 @ 15:48:03 #257
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_135679227
quote:
2s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Niet doen,zonde van je geld. Daarbij...wat vind je zo mooi dan? De kleuren combinatie? want het model (vorm) is zo oud als de weg naar Rome.
Het model is de standaard Xbox One controller, de kleurencombi is idd wat het hem doet! Mooi futuristisch, heerlijk!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zondag 19 januari 2014 @ 15:52:09 #258
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135679443
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2014 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Het model is de standaard Xbox One controller, de kleurencombi is idd wat het hem doet! Mooi futuristisch, heerlijk!
Ik vind hem ook ontzettend tof :)
  zondag 19 januari 2014 @ 16:02:47 #259
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_135679975
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
:9~ Titanfall Limited Edition Controller :9~

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bijna reden genoeg om een Xbox One te willen kopen!!
Gruwelijk ja!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_135689484
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
:9~ Titanfall Limited Edition Controller :9~

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bijna reden genoeg om een Xbox One te willen kopen!!
Gave controller idd. Niet genoeg om een Xbox One te kopen trouwens. :P

Doet me ook denken aan de WipeOut serie op PS.
pi_135785540
In opdracht van Microsoft doe ik effe topic kick
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_135786034
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 23:55 schreef eight het volgende:
In opdracht van Microsoft doe ik effe topic kick
Volgens de statistiekjes zijn er op dit moment 8.758 views, dus als we allemaal ff hushhush doen hebben we nu al ¤24 in de pocket, op naar de ¤32!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  woensdag 22 januari 2014 @ 07:20:00 #263
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_135789542
Ik ben AQuila en ik raad een Xbox One aan.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_135789587
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 07:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben AQuila en ik raad een Xbox One aan.
+1 en Like enzo
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_135797995
Hebben meer mensen last van dat hun xbox one soms vastloopt? Of opeens heel traag word?
pi_135836054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:00 schreef NextTVH het volgende:
Hebben meer mensen last van dat hun xbox one soms vastloopt? Of opeens heel traag word?
Ja. Hele OS heeft overduidelijk nog een fatsoenlijke update nodig. Voor de rest bevalt ie prima..
  donderdag 23 januari 2014 @ 09:16:04 #267
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_135837778
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:00 schreef NextTVH het volgende:
Hebben meer mensen last van dat hun xbox one soms vastloopt? Of opeens heel traag word?
Alleen tijdens Battlefield 4.

Spelen hier nog meer mensen BF4 op de One?
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_135857916
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 13:00 schreef NextTVH het volgende:
Hebben meer mensen last van dat hun xbox one soms vastloopt? Of opeens heel traag word?
Ik heb alleen vage acties als ik NFS rivals speel.
Tijdens het rijden veranderen spontaan camera posities, draait de camera rond de auto. Of schiet hij spontaan in de pause stand. Erg irritant allemaal. Omdat het vrij vaak voorkomt.

Maar xbox wordt er niet echt trager door.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:35:44 #269
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_135858163
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
:9~ Titanfall Limited Edition Controller :9~

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Bijna reden genoeg om een Xbox One te willen kopen!!
Oei!

Ben nooit zo van de 'pimped' controllers, maar deze ziet er wel erg aantrekkelijk uit! :)
Je kan me vinden bij de bloemist
  zaterdag 25 januari 2014 @ 01:52:26 #270
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135919350
Hopelijk komt er nog een open beta van Titanfall _O_
pi_135926872
Die Mclaren van James Hunt in forza 5 :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  zondag 26 januari 2014 @ 12:44:32 #272
251119 Rainesz
flets outz
pi_135957112
Lol, nu al 2x gehad dat me Xbox s'nachts spontaan aanspringt.
Zou de NSA wat boeiends in me huis zien staan? :')
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_135972362
quote:
2s.gif Op zondag 26 januari 2014 12:44 schreef Rainesz het volgende:
Lol, nu al 2x gehad dat me Xbox s'nachts spontaan aanspringt.
Zou de NSA wat boeiends in me huis zien staan? :')
_O-
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_135976906
Als ik nu een game uit de USA Store koop werkt gewoon op mijn EU account?of als ik later eventueel switch naar Locale Nederland als de One hier uit is?
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
  zondag 26 januari 2014 @ 21:15:40 #275
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135979623
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef Vaas3 het volgende:
Als ik nu een game uit de USA Store koop werkt gewoon op mijn EU account?of als ik later eventueel switch naar Locale Nederland als de One hier uit is?
Werkt gewoon
pi_135986956
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 21:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Werkt gewoon
thanks :)
"Now fuck off, I need to meditate, or masturbate, or both... "
pi_135998799
Neckermann is alle preorders aan het annuleren zonder bericht. Enige wat men ziet is een terugstorting van het geld en dat ze een kadobon van 25 euro hebben gekregen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 27 januari 2014 @ 11:10:36 #278
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_135999259
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
Neckermann is alle preorders aan het annuleren zonder bericht. Enige wat men ziet is een terugstorting van het geld en dat ze een kadobon van 25 euro hebben gekregen.
Mensen die dat ding niet gewoon importeren :')
  maandag 27 januari 2014 @ 11:10:49 #279
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_135999267
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
Neckermann is alle preorders aan het annuleren zonder bericht. Enige wat men ziet is een terugstorting van het geld en dat ze een kadobon van 25 euro hebben gekregen.
Nog minder dan de 35 euro die ze beloofd hadden dus. :P Lekker dan dat ze het stiekem proberen te doen :')
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_136000187
majornelson twitterde op maandag 27-01-2014 om 06:03:42 Looks like I’ve got a a busy morning coming up tomorrow :) reageer retweet
XboxP3 twitterde op maandag 27-01-2014 om 05:19:28 Personally going to be a good day tomorrow, looking forward to a games announce coming early in the morning, fun part of the job. reageer retweet
RuffianGames twitterde op maandag 27-01-2014 om 10:31:04 Morning! Feels like a good day for announcements doesn’t it? reageer retweet
Nieuwe game van de makers van Crackdown komt eraan.
pi_136000695
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef Gramulanion het volgende:
majornelson twitterde op maandag 27-01-2014 om 06:03:42 Looks like I’ve got a a busy morning coming up tomorrow :) reageer retweet
XboxP3 twitterde op maandag 27-01-2014 om 05:19:28 Personally going to be a good day tomorrow, looking forward to a games announce coming early in the morning, fun part of the job. reageer retweet
RuffianGames twitterde op maandag 27-01-2014 om 10:31:04 Morning! Feels like a good day for announcements doesn’t it? reageer retweet
Nieuwe game van de makers van Crackdown komt eraan.
Als het maar beter wordt dan Crackdown 2 :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_136003318
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Mensen die dat ding niet gewoon importeren :')
Voor 150 euro korting snap ik dat mensen wel even willen wachten. Zoveel musthaves zijn er ook nog niet.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:06:22 #283
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136003367
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef Tain het volgende:

[..]

Voor 150 euro korting snap ik dat mensen wel even willen wachten. Zoveel musthaves zijn er ook nog niet.
En de kans dat je die korting daadwerkelijk krijgt was 0,01%
  maandag 27 januari 2014 @ 13:06:57 #284
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_136003383
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
Neckermann is alle preorders aan het annuleren zonder bericht. Enige wat men ziet is een terugstorting van het geld en dat ze een kadobon van 25 euro hebben gekregen.
Mooi meer verdienen ze ook niet!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  maandag 27 januari 2014 @ 13:08:38 #285
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_136003438
Ik neig steeds meer naar de PS4 als Microsoft Nederland blijft negeren. Inmiddels bijna februari en er is nog steeds niets bekend over een releasedatum hier :N
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_136003567
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef Tain het volgende:

[..]

Voor 150 euro korting snap ik dat mensen wel even willen wachten. musthaves zijn er nog niet.
  maandag 27 januari 2014 @ 13:13:06 #287
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136003603
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
Neckermann is alle preorders aan het annuleren zonder bericht. Enige wat men ziet is een terugstorting van het geld en dat ze een kadobon van 25 euro hebben gekregen.
Naja, dat kan zomaar niet. To arms!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 27 januari 2014 @ 13:40:21 #288
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136004682
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:12 schreef Cliffy het volgende:

[..]

Koop een PS4 die is 100 ekkies goedkoper

Moet je alleen kunnen leven met een kut controller, matige interface en een minder online netwerk
pi_136005206
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Koop een PS4 die is 100 ekkies goedkoper

Moet je alleen kunnen leven met een kut controller, matige interface en een minder online netwerk
en ook geen games.. ;)
  maandag 27 januari 2014 @ 13:56:46 #290
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_136005307
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Koop een PS4 die is 100 ekkies goedkoper

Moet je alleen kunnen leven met een kut controller, matige interface en een minder online netwerk
Controller is echt fantastisch trouwens, daar was ik ook huiverig na die mini controller van de PS3. Vind ik zelfs prettiger dan die van de 360. :o

Online interface is inderdaad wel vele malen malen beter van de Xbox ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 27 januari 2014 @ 13:57:06 #291
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_136005318
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:54 schreef Cliffy het volgende:

[..]

en ook geen games.. ;)
Kom NBA doen dan jongen! En BF4 uiteraard ;)
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 27 januari 2014 @ 14:06:34 #292
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136005692
quote:
3s.gif Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Controller is echt fantastisch trouwens, daar was ik ook huiverig na die mini controller van de PS3. Vind ik zelfs prettiger dan die van de 360. :o

Online interface is inderdaad wel vele malen malen beter van de Xbox ^O^
De controller van de PS4 is wel al een stuk beter maar kan nog steeds niet tippen aan de One controller.
pi_136006359
Online interface was op de 360 wel beter dan op de One nu. Hoop dat ze dat nog gaan veranderen.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:24:04 #294
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_136006392
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef Gramulanion het volgende:
Online interface was op de 360 wel beter dan op de One nu. Hoop dat ze dat nog gaan veranderen.
Wat vind je er minder aan dan?
pi_136006399
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_136006531
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Wat vind je er minder aan dan?
Vond het handig dat je op de 360 als je op de homebutton drukte gelijk naar friends/recente spelers (dit is er helemaal uit gehaald)/ achievements kon dat vind ik nu een stuk omslachtiger. Vind het ook minder dat je geen notificatie krijgt als iemand online komt en het partysysteem is ook wat ingewikkelder.
  maandag 27 januari 2014 @ 14:28:44 #297
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136006591
quote:
Mooi dat die beta begint voordat wij een Xbone kunnen kopen :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 27 januari 2014 @ 14:44:44 #298
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_136007080
quote:
1s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
Neckermann is alle preorders aan het annuleren zonder bericht. Enige wat men ziet is een terugstorting van het geld en dat ze een kadobon van 25 euro hebben gekregen.
Waar haal je dat vandaag trouwens? Ik heb nog geen mail gehad :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_136007157
quote:
19s.gif Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Waar haal je dat vandaag trouwens? Ik heb nog geen mail gehad :)
Forum van Tweakers. Bij een aantal staat de status op Uitverkocht en hebben ze het aan de klantenservice gevraagd. Zelfs accounts zijn verdwenen van de neckermann site
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_136007246
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_136007295
quote:
:
Vorige week de brief ontvangen met de ¤25,- euro tegoed code, in plaats van ¤35,-.

Geen actie op ondernomen en net gezien dat het geld is terug gestort en op de website de status is veranderd naar UITVERKOCHT.

Beetje vreemde gang van zaken, tweede bestelling (met acceptgiro) staat al sinds een lange tijd op NIET GELEVERD.

Als de brief met de korting code nu specifiek de XBOX One noemde en het bedrag ¤35,- euro was dan was er misschien nog enigszins duidelijkheid maar dit is kort gezegd niet normaal.

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')