Dat is vaak zo. De xbox one marketing afdeling van Microsoft is inmiddels een schoolvoorbeeld geworden van hoe je een product juist niet in de markt moet zetten. Ze falen hierin zo episch hard dat er nog jaren over gesproken gaat worden.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 08:38 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Volgens mij is dat het hele punt. Er is geen enkele reden waarom PlayStation Now zo enthousiast ontvangen wordt, anders dan dat het van Sony komt en Sony momenteel echt niks fout kan doen bij veel gamers. PlayStation-fans zijn een soort van Apple-fans geworden
http://www.dutchcowboys.nl/gaming/30454quote:Op zaterdag 11 januari 2014 22:45 schreef Vaas3 het volgende:
hoe zet je dat ding nou op want ik ga hem deze maand in duitsland kopen,heb iets gehoord over dat je moet connecten met britse of duitse marketplace?
Niet doen,zonde van je geld. Daarbij...wat vind je zo mooi dan? De kleuren combinatie? want het model (vorm) is zo oud als de weg naar Rome.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Titanfall Limited Edition Controller
Bijna reden genoeg om een Xbox One te willen kopen!!
Waarom moet hij verantwoording afleggen waarom hij iets mooi vindquote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet doen,zonde van je geld. Daarbij...wat vind je zo mooi dan? De kleuren combinatie? want het model (vorm) is zo oud als de weg naar Rome.
Het model is de standaard Xbox One controller, de kleurencombi is idd wat het hem doet! Mooi futuristisch, heerlijk!quote:Op zondag 19 januari 2014 15:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Niet doen,zonde van je geld. Daarbij...wat vind je zo mooi dan? De kleuren combinatie? want het model (vorm) is zo oud als de weg naar Rome.
Ik vind hem ook ontzettend tofquote:Op zondag 19 januari 2014 15:48 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het model is de standaard Xbox One controller, de kleurencombi is idd wat het hem doet! Mooi futuristisch, heerlijk!
Gruwelijk ja!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gave controller idd. Niet genoeg om een Xbox One te kopen trouwens.quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens de statistiekjes zijn er op dit moment 8.758 views, dus als we allemaal ff hushhush doen hebben we nu al ¤24 in de pocket, op naar de ¤32!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:55 schreef eight het volgende:
In opdracht van Microsoft doe ik effe topic kick
+1 en Like enzoquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:20 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ben AQuila en ik raad een Xbox One aan.
Ja. Hele OS heeft overduidelijk nog een fatsoenlijke update nodig. Voor de rest bevalt ie prima..quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:00 schreef NextTVH het volgende:
Hebben meer mensen last van dat hun xbox one soms vastloopt? Of opeens heel traag word?
Alleen tijdens Battlefield 4.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:00 schreef NextTVH het volgende:
Hebben meer mensen last van dat hun xbox one soms vastloopt? Of opeens heel traag word?
Ik heb alleen vage acties als ik NFS rivals speel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 13:00 schreef NextTVH het volgende:
Oei!quote:Op woensdag 15 januari 2014 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 januari 2014 12:44 schreef Rainesz het volgende:
Lol, nu al 2x gehad dat me Xbox s'nachts spontaan aanspringt.
Zou de NSA wat boeiends in me huis zien staan?
Werkt gewoonquote:Op zondag 26 januari 2014 20:42 schreef Vaas3 het volgende:
Als ik nu een game uit de USA Store koop werkt gewoon op mijn EU account?of als ik later eventueel switch naar Locale Nederland als de One hier uit is?
Mensen die dat ding niet gewoon importerenquote:Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
Neckermann is alle preorders aan het annuleren zonder bericht. Enige wat men ziet is een terugstorting van het geld en dat ze een kadobon van 25 euro hebben gekregen.
Nog minder dan de 35 euro die ze beloofd hadden dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
Neckermann is alle preorders aan het annuleren zonder bericht. Enige wat men ziet is een terugstorting van het geld en dat ze een kadobon van 25 euro hebben gekregen.
twitter:majornelson twitterde op maandag 27-01-2014 om 06:03:42Looks like I’ve got a a busy morning coming up tomorrow
reageer retweet
twitter:XboxP3 twitterde op maandag 27-01-2014 om 05:19:28Personally going to be a good day tomorrow, looking forward to a games announce coming early in the morning, fun part of the job. reageer retweet
Nieuwe game van de makers van Crackdown komt eraan.twitter:RuffianGames twitterde op maandag 27-01-2014 om 10:31:04Morning! Feels like a good day for announcements doesn’t it? reageer retweet
Als het maar beter wordt dan Crackdown 2quote:Op maandag 27 januari 2014 11:41 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:majornelson twitterde op maandag 27-01-2014 om 06:03:42Looks like I’ve got a a busy morning coming up tomorrow
reageer retweet
twitter:XboxP3 twitterde op maandag 27-01-2014 om 05:19:28Personally going to be a good day tomorrow, looking forward to a games announce coming early in the morning, fun part of the job. reageer retweet
Nieuwe game van de makers van Crackdown komt eraan.twitter:RuffianGames twitterde op maandag 27-01-2014 om 10:31:04Morning! Feels like a good day for announcements doesn’t it? reageer retweet
Voor 150 euro korting snap ik dat mensen wel even willen wachten. Zoveel musthaves zijn er ook nog niet.quote:Op maandag 27 januari 2014 11:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mensen die dat ding niet gewoon importeren
En de kans dat je die korting daadwerkelijk krijgt was 0,01%quote:Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor 150 euro korting snap ik dat mensen wel even willen wachten. Zoveel musthaves zijn er ook nog niet.
Mooi meer verdienen ze ook niet!quote:Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
quote:Op maandag 27 januari 2014 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Voor 150 euro korting snap ik dat mensen wel even willen wachten. musthaves zijn er nog niet.
Naja, dat kan zomaar niet. To arms!quote:Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
Koop een PS4 die is 100 ekkies goedkoperquote:
en ook geen games..quote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop een PS4 die is 100 ekkies goedkoper
Moet je alleen kunnen leven met een kut controller, matige interface en een minder online netwerk
Controller is echt fantastisch trouwens, daar was ik ook huiverig na die mini controller van de PS3. Vind ik zelfs prettiger dan die van de 360.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Koop een PS4 die is 100 ekkies goedkoper
Moet je alleen kunnen leven met een kut controller, matige interface en een minder online netwerk
De controller van de PS4 is wel al een stuk beter maar kan nog steeds niet tippen aan de One controller.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:56 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Controller is echt fantastisch trouwens, daar was ik ook huiverig na die mini controller van de PS3. Vind ik zelfs prettiger dan die van de 360.
Online interface is inderdaad wel vele malen malen beter van de Xbox
Wat vind je er minder aan dan?quote:Op maandag 27 januari 2014 14:23 schreef Gramulanion het volgende:
Online interface was op de 360 wel beter dan op de One nu. Hoop dat ze dat nog gaan veranderen.
Vond het handig dat je op de 360 als je op de homebutton drukte gelijk naar friends/recente spelers (dit is er helemaal uit gehaald)/ achievements kon dat vind ik nu een stuk omslachtiger. Vind het ook minder dat je geen notificatie krijgt als iemand online komt en het partysysteem is ook wat ingewikkelder.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat vind je er minder aan dan?
Mooi dat die beta begint voordat wij een Xbone kunnen kopenquote:Op maandag 27 januari 2014 14:24 schreef Rainesz het volgende:
Hmz, could it be true?
http://www.totalxbox.com/(...)-by-retailer-rumour/
[ afbeelding ]
Waar haal je dat vandaag trouwens? Ik heb nog geen mail gehadquote:Op maandag 27 januari 2014 10:54 schreef Tain het volgende:
Forum van Tweakers. Bij een aantal staat de status op Uitverkocht en hebben ze het aan de klantenservice gevraagd. Zelfs accounts zijn verdwenen van de neckermann sitequote:Op maandag 27 januari 2014 14:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar haal je dat vandaag trouwens? Ik heb nog geen mail gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |