quote:Op woensdag 11 december 2013 18:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is vuigh pc-tuigh geworden...
Er komt ook nog een PS4 hoor, als er eenmaal exclusives uitkomen die me boeien.quote:
Ja maar vrij verwaarloosbaar op 145 miljoen mensen is nog steeds meer dan een Spanje waar nog eens een dikke recessie heerst met 40 miljoenquote:Op woensdag 11 december 2013 08:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Aquila heeft gelijk, Rusland is voor consoles vrij verwaarloosbaar. Ze houden alleen van World of Tanks e.d.
Zolang er hypocriete PS fans zijn die het accepteren dat GT6 wordt uitgebracht met wel 1200 auto's (quote:Op donderdag 12 december 2013 19:31 schreef CaasS het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)o-turn-things-around
Interview met Dan Greenwald over Forza 5. Hij legt daarin uit dat car tokens voor ons consumenten zijn en dat de reden van de absurde prijzen voor ingame auto's de racefans zijn. NIET om geld te verdienen dus. We hebben het allemaal verkeerd gezien.![]()
Racegames moeten daarbij from start to scratch worden opgebouwd per console generatie en zodoende doet men doodleuk 9 maanden om een track over te zetten van 360 naar de Xbone....en dat zonder het capturen. Lekker effectief en verwacht vooral geen 40 tracks bij de volgende Forza.
Interview/PR praatje hoogtepunt:
Over car tokens die in Forza 4 erg goedkoop waren;
That felt like it was not making the car exclusive enough for those who are willing to pay. So we made car tokens equal to credits - it's not about making more money, it was actually about saving people's time when doing the grind.![]()
![]()
Waarom zou je geen garantie hebben eigenlijk?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef IMVHI het volgende:
Erg zuur om een dag nadat je je Xbox One geopend hebt (om de hard disk te vervangen omdat je toch geen garantie dacht te hebben) er achter te komen dat Microsoft Nederland boxen die problemen geven te gaan vervangen/repareren
Had Microsoft Nederland in een persbericht naar buiten gebracht.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou je geen garantie hebben eigenlijk?
Nee ze zeiden dat ze het afraden om te importeren omdat het iets lastiger is met garantie maar je hebt altijd garantie als je iets koopt en je een bonnetje hebtquote:Op donderdag 19 december 2013 00:25 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Had Microsoft in een persbericht naar buiten gebracht.
Kan het bericht even niet vinden, maar daar werd vermeld dat er geen garantie kon worden gegeven en dat dat dan maar via Duitsland moest worden geregeld.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee ze zeiden dat ze het afraden om te importeren omdat het iets lastiger is met garantie maar je hebt altijd garantie als je iets koopt en je een bonnetje hebt
Dus je hebt garantie. Heel goedquote:Op donderdag 19 december 2013 00:29 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Kan het bericht even niet vinden, maar daar werd vermeld dat er geen garantie kon worden gegeven en dat dat dan maar via Duitsland moest worden geregeld.
Klopt maar geen garantie via Microsoft Nederland. En aangezien Duitsland voor mij niet om de hoek ligt had ik geen trek om weer op en neer te rijdenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus je hebt garantie. Heel goed
Dat het iets meer moeite is dat lijkt me logisch maar je moet geen onzin verkopen dat je geen garantie hebt want dat is gewoon weg niet correct.quote:Op donderdag 19 december 2013 00:32 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Klopt maar geen garantie via Microsoft Nederland. En aangezien Duitsland voor mij niet om de hoek ligt had ik geen trek om weer op en neer te rijden
Oke, ik zal geen onzin meer verkopen. Zeker niet in deze dure tijdenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat het iets meer moeite is dat lijkt me logisch maar je moet geen onzin verkopen dat je geen garantie hebt want dat is gewoon weg niet correct.
Je had hem overigens ook gewoon op kunnen sturen had je niet eens hoeven te rijdenquote:Op donderdag 19 december 2013 00:35 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Oke, ik zal geen onzin meer verkopen. Zeker niet in deze dure tijden
Zuur of gewoon dom?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:22 schreef IMVHI het volgende:
Erg zuur om een dag nadat je je Xbox One geopend hebt (om de hard disk te vervangen omdat je toch geen garantie dacht te hebben) er achter te komen dat Microsoft Nederland boxen die problemen geven te gaan vervangen/repareren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |