ja ik moet werken daarna dusjaquote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhDan is het een beetje doelloos om voor de deur te gaan zitten ja.
Ik ga gewoon eerst lekker uitslapen. Kijk daarna wel hoe laat ik er heen ga
Eh wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog een leuke vriendin die mijn laarzen wil kopen?
Ja, ik verkoop mijn laarzen maar niemand op FOK! reageert, dus ik dacht als hier nou nog een jongen met een leuke vriendin zit, kan ik misschien mijn laarzen slijtenquote:
heb je een fotoquote:Op donderdag 28 november 2013 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik verkoop mijn laarzen maar niemand op FOK! reageert, dus ik dacht als hier nou nog een jongen met een leuke vriendin zit, kan ik misschien mijn laarzen slijten![]()
150 euro bende gij gekquote:Op donderdag 28 november 2013 18:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een topic
V&A / [TK] Shabbies suede laarzen maat 41
90 ekkiesquote:Op donderdag 28 november 2013 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, niet als ze 200 euro hebben gekost
Ze heeft iets van maat 37 ofzo dus denk dat het weinig zin heeftquote:
Goftedommequote:Op donderdag 28 november 2013 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Afgelopen maandag pas besteld.
[ afbeelding ]
Ohja, dan welquote:Op donderdag 28 november 2013 19:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ze heeft iets van maat 37 ofzo dus denk dat het weinig zin heeft
ik vandaag nogquote:Op donderdag 28 november 2013 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Afgelopen maandag pas besteld.
[ afbeelding ]
razor ofzo vindt ik best nice, heb ik nu opquote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Nice. Moet nog een goede headset hebben. Iemand aanbevelingen?
heb zelf een van logitech van bijna 10 jaar terug,quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Dat is ongeveer zo iets vragen als ik wil een auto iemand aanbevelingen..quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Steelseries Siberiaquote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Die voor de PS3 schijnt ook een update voor PS4 te krijgen las ik ergens. Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die headset van Sony zelf ziet er ook wel kek uit
Welke?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die voor de PS3 schijnt ook een update voor PS4 te krijgen las ik ergens. Zou mooi zijn.
In ieder geval de Pulse.quote:
Oh, zou wel fijn zijn ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In ieder geval de Pulse.
Wel een beetje vaag want dit is de bron:
http://blog.eu.playstatio(...)-ultimate-faq/#sect5
en daar staat: Will Wireless Stereo Headset and PULSE wireless stereo headset, which are currently sold for the PS3 system, work on the PS4 system at launch? What about other wireless headsets?
The PS4 system will support the Pulse Wireless Stereo Headset and Pulse Wireless Stereo Headset following an upcoming PS4 system software update. Existing wireless headsets from third-party companies that use a Bluetooth connection will not be supported on the PS4 system, though most existing headsets that connect via USB will be supported following PS4 system software update 1.50.
Ze noemen dus twee keer de Pulse. Ik denk dat ze de Wireless Stereo Headset bedoelen. Ik zou er nu niet speciaal eentje kopen maar even afwachten tot anderen kunnen verifieren of hij werkt.
Thanks, even kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Pheno het volgende:
Dat gaat pas in januari werken. Dan komt de update die de Pulse aan de gang zet.
http://www.livestream.com(...)&utm_medium=ui-thumb
cod en bf4 omzetten, nba 2k14 en fifa kopenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:03 schreef sonnyspek het volgende:
Nu maar wachten op het moment dat die in de winkels ligt...Wat gaan jullie voor spellen kopen?
Wat precies?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij de Bart Smit is ie 23 euro en bij de Intertoys 20
Hoezo denk je dat dan? Ik ga er op gokkenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
gaat niemand naar de nacht launch?
stiekem denk ik dat er nog wel wat PS4's de vrije verkoop in gaan.
Staat op de PlayStation website.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef ManianMan het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de EU firmware 1.51.
Die van de OP is een US firmware
omdat dat altijd het geval is geweest met nieuwe consoles.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:36 schreef RRuben het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat dan? Ik ga er op gokkente laat met preorder lol
Ja ik hoop hetquote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat dat altijd het geval is geweest met nieuwe consoles.
maar er is helemaal geen hype over de launch lijkt wel? iedereen is zo rustig.
Ik denk dat je pre-order gekaapt is door de magische link gebruikersquote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef YouriNL het volgende:
Ik heb een pre-order van voor 23 augustus bij de Bart Smit, maar in een sms zeiden ze dat ik moest wachten op de 2e levering. Volgens andere sites heb ik gewoon recht op een ps4 bij de eerste lecering, de winkels zijn gesloten en de klantenservice natuurlijk ook. Heeft iemand anders dit probleem/opgelost? Ik ben gewoon benieuwd, omdat ik morgen sowieso langs wip.
is al vaker gezegdquote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De PS4 lijkt echt op de PS2 qua ontwerp
Ik ookquote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Vault-Boy het volgende:
PS1 wat een herinneringen. Dat was trouwens mijn laatste Playstation. Dus heb wel weer zin in een Playstation na 10 jaar lang een Xbox te hebben gehad.
Hier een PS2 --> Xbox --> Xbox 360 en dan nu weer een PS4, heb er zin in!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Vault-Boy het volgende:
PS1 wat een herinneringen. Dat was trouwens mijn laatste Playstation. Dus heb wel weer zin in een Playstation na 10 jaar lang een Xbox te hebben gehad.
Wat een kutmailquote:en in de andere dat het wat langer duurt jou
Ach joh gewoon niet zo mee bezig zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Massief het volgende:
Enige wat ik vrees is dat ergens in de avond een busje met ps4's ergens gekaapt wordt en dat mijne daarbij zit.
Ik hoop dat ik gewoon kan slapen vannacht
Haha moet gelukkig gewoon werken morgen. Vrees wel dat mijn work out morgenavond moet wijken. Voor mn werk nog maar ff snel naar intertoys voor fifa en een controller.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ach joh gewoon niet zo mee bezig zijnis moeilijk maar dan gaat de tijd wel sneller
gewoon filmpje pakken ofzo
mijne is ook verzondenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Volgens de site is die van mij nu verzonden!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb alleen nog geen T&T
ben de hele dag vrij morgen maar kan geen ps4 krijgen haha nrt martelingquote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef Massief het volgende:
[..]
Haha moet gelukkig gewoon werken morgen. Vrees wel dat mijn work out morgenavond moet wijken. Voor mn werk nog maar ff snel naar intertoys voor fifa en een controller.
Kan trouwens niet met mijn telefoon inloggen op de psn store. Krijg dan een foutmelding. Meer mensen hier?
Ik heb hem later als jou bij mm besteld en krijg hem ook morgen, dus ja je krijgt hem morgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:21 schreef Zanger_Rinus het volgende:
Ik heb een mailtje gekregen van TNT post dat ik mijn PS4 morgen al kan verwachten tussen 9:30 en 11:30. Maar ik had hem pas rond 11 September gepre-ordered (bij MM), dus ik dacht dat ik in de tweede lading zou komen, die vermoedelijk twee weken later bezorgd zou worden.
Moet ik er nu vanuit gaan dat ik hem morgen al krijg of niet?
Oké, nou kan ik niet meer slapen.quote:Op donderdag 28 november 2013 23:36 schreef Massief het volgende:
[..]
Ik heb hem later als jou bij mm besteld en krijg hem ook morgen, dus ja je krijgt hem morgen.
ja ze lopen los rondquote:Op donderdag 28 november 2013 23:45 schreef TheGloaming het volgende:
Vraagje m.b.t. tot de controllers. Liggen deze bij bijvoorbeeld de Mediamarkt gewoon los in de winkel?
Nee, maar als ik inlog zie ik wel al staan dat ie vandaag is verzondenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
iemand al een verzendbewijs gekregen van bol.com ?
Krijg je altijd snachts.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
Nope, maar heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:05 schreef Maver24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |