ja ik moet werken daarna dusjaquote:Op donderdag 28 november 2013 18:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
OhDan is het een beetje doelloos om voor de deur te gaan zitten ja.
Ik ga gewoon eerst lekker uitslapen. Kijk daarna wel hoe laat ik er heen ga
Eh wat?quote:Op donderdag 28 november 2013 18:50 schreef Heroinjunk het volgende:
Heeft iemand hier trouwens nog een leuke vriendin die mijn laarzen wil kopen?
Ja, ik verkoop mijn laarzen maar niemand op FOK! reageert, dus ik dacht als hier nou nog een jongen met een leuke vriendin zit, kan ik misschien mijn laarzen slijtenquote:
heb je een fotoquote:Op donderdag 28 november 2013 18:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik verkoop mijn laarzen maar niemand op FOK! reageert, dus ik dacht als hier nou nog een jongen met een leuke vriendin zit, kan ik misschien mijn laarzen slijten![]()
150 euro bende gij gekquote:Op donderdag 28 november 2013 18:54 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een topic
V&A / [TK] Shabbies suede laarzen maat 41
90 ekkiesquote:Op donderdag 28 november 2013 18:55 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, niet als ze 200 euro hebben gekost
Ze heeft iets van maat 37 ofzo dus denk dat het weinig zin heeftquote:
Goftedommequote:Op donderdag 28 november 2013 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Afgelopen maandag pas besteld.
[ afbeelding ]
Ohja, dan welquote:Op donderdag 28 november 2013 19:04 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ze heeft iets van maat 37 ofzo dus denk dat het weinig zin heeft
ik vandaag nogquote:Op donderdag 28 november 2013 19:03 schreef Cavaliers het volgende:
Afgelopen maandag pas besteld.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |