Zak tijgernoten, paar biertjes..quote:Op donderdag 28 november 2013 17:57 schreef Principia het volgende:
Hoppa, tentamen gehaald met een 7. Nu weekend!
Het is nu zaak om alles zo goed mogelijk voor te bereiden zodat ik morgen gelijk kan beginnen. De PS3 dus alvast opruimen, de patch downloaden en op een USB zetten. Nog meer tips?
Voor zover ik weet kan dat gewoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:17 schreef SalsedoNL het volgende:
Een vraag die jullie vast al hebben zien langskomen: is het geen probleem als je een PS4 uit Duitsland mee kunt nemen? Krijg ik dan geen problemen met het spelen van games en dergelijke?
p.s sorry als deze vraag al vaak is langsgekomen.
Veel leuker inderdaad!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Heb er echt zin in man.
Toch is een console veel leuker om naar uit te kijken dan bijvoorbeeld een nieuwe videokaart ofzo. Laatste 2 jaar speelde ik eigenlijk alleen nog maar op de pc, maar heb echt weer zin om een nieuwe console mee te maken.
ik nog niet, enkel de bevestiging dat die vrijdag op de post ging.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
Iemand al een verzendbevestiging of T&T code van bol.com gehad?
Ja ik ook. Schijnt dat bol.com vaak wat later hiermee is.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
ik nog niet, enkel de bevestiging dat die vrijdag op de post ging.
Same here, maar dan tussen 10-12 woeooequote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef Lastpost het volgende:
Dat is snel afgehandeld zeg, inmiddels de T&T in te zien, tussen 14:30 en 16:30 staan ze morgen voor de deur.
Wat een helden bij Bart Smit.
Ja bij de ALDIquote:Op donderdag 28 november 2013 18:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Zou hij nog ergens in de vrije verkoop zijn?
Als je enige kans wilt hebben zou ik maar al voor de deur staan voor die open gaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef Roypsv het volgende:
morgen 9 uur de wekker en op naar de bart smit
heb hem gepreordered:P kan hem gewoon morgen vanaf 9 uur ophalen hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je enige kans wilt hebben zou ik maar al voor de deur staan voor die open gaat.
Ohquote:Op donderdag 28 november 2013 18:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb hem gepreordered:P kan hem gewoon morgen vanaf 9 uur ophalen haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |