Socom is inderdaad 1 van de weinige spelletjes die destijds online ondersteundequote:Op donderdag 28 november 2013 17:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oh echt wel. Socom 2tevens beste spel ooit.
Aan die bestelstatus heb je ook niet zoveel:quote:Op donderdag 28 november 2013 17:08 schreef RRuben het volgende:
op bol.com staat nu levertijd 7 weken, geld dit ook als je hem al eerder hebt besteld dan? anders meot ik ziek lang wachten ja
| 1 2 | Bestelstatus Verzending Wordt verwerkt Op verschijningsdatum |
Witnie, Teunke7quote:Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef ManianMan het volgende:
Er staat een streep onder mijn bestelling bij Wehkamp "Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling". wat heeft dit te betekenen?
We zijn de hele middag al aan het spelen!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:38 schreef Bolters het volgende:
Zo, ik was vandaag de hele dag weg. Maar, vanavond de PS4 ophalen! Ik heb niet alle berichten teruggelezen. Zijn er al gamers onder ons die hun console inmiddels hebben ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op tweakers waren er mensen die hem gistetavond via bs hadden besteld. En er achteraan hadden gebeld : ze krijgen hem niet terwijl ze een track code hadden.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan best zijn dat je hem pas kan volgen na vanavond 20.00 uur hoor.
Tweakers is ook veel bullshit hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Op tweakers waren er mensen die hem gistetavond via bs hadden besteld. En er achteraan hadden gebeld : ze krijgen hem niet terwijl ze een track code hadden.
Welke poster was dat? Er zat er namelijk eentje te trollen, wat hij later ook toegaf, ik zou het graag terugzoeken, maar er komen zoveel posts per minuut bij, dat het bijna onmogelijk is om iets terug te vindenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Op tweakers waren er mensen die hem gistetavond via bs hadden besteld. En er achteraan hadden gebeld : ze krijgen hem niet terwijl ze een track code hadden.
Geachte heer/mevrouw ..quote:Op donderdag 28 november 2013 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tweakers is ook veel bullshit hoor.
Zou ff je naam weghalenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:47 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw
Uw bestelling met ordernummer 10**** is overgedragen aan PostNL
De vlag kan al halfstok opgehangen wordenquote:Ik bestel vaker bij wehkamp.
En als je leverstatus onderstreept is kan je de zending volgen.
Moet je morgenochtend maar even kijken op Wehkamp.nl. De leverstatus werkt pas op de dag dat de zending gaat plaatsvinden
Als je morgenochtend weer kijkt zal je zoiets zien staan:
2013-11-29 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-11-29 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Dit hoop ik ook. Alles na socom 2 faalde een beetjequote:Op donderdag 28 november 2013 17:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze die franchise om zeep geholpen hebben. Ik hoop nog altijd tussen een mix van SOCOM1/2 in een HD remake.
nou SSX tricky was ook wel meesterlijk hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 17:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook. Alles na socom 2 faalde een beetjeSocom 2 heb ik echt de beste game ervaring ooit mee. Gaat geen spel meer verbreken
Klopt. Maar die was niet online. En had geen clan wars om 3 uur snachts tegen amerikanenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:54 schreef RRuben het volgende:
[..]
nou SSX tricky was ook wel meesterlijk hoor
hmm jaquote:Op donderdag 28 november 2013 17:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Maar die was niet online. En had geen clan wars om 3 uur snachts tegen amerikanen
Tissues.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:57 schreef Principia het volgende:
Hoppa, tentamen gehaald met een 7. Nu weekend!
Het is nu zaak om alles zo goed mogelijk voor te bereiden zodat ik morgen gelijk kan beginnen. De PS3 dus alvast opruimen, de patch downloaden en op een USB zetten. Nog meer tips?
Zak tijgernoten, paar biertjes..quote:Op donderdag 28 november 2013 17:57 schreef Principia het volgende:
Hoppa, tentamen gehaald met een 7. Nu weekend!
Het is nu zaak om alles zo goed mogelijk voor te bereiden zodat ik morgen gelijk kan beginnen. De PS3 dus alvast opruimen, de patch downloaden en op een USB zetten. Nog meer tips?
Voor zover ik weet kan dat gewoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:17 schreef SalsedoNL het volgende:
Een vraag die jullie vast al hebben zien langskomen: is het geen probleem als je een PS4 uit Duitsland mee kunt nemen? Krijg ik dan geen problemen met het spelen van games en dergelijke?
p.s sorry als deze vraag al vaak is langsgekomen.
Veel leuker inderdaad!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Heb er echt zin in man.
Toch is een console veel leuker om naar uit te kijken dan bijvoorbeeld een nieuwe videokaart ofzo. Laatste 2 jaar speelde ik eigenlijk alleen nog maar op de pc, maar heb echt weer zin om een nieuwe console mee te maken.
ik nog niet, enkel de bevestiging dat die vrijdag op de post ging.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
Iemand al een verzendbevestiging of T&T code van bol.com gehad?
Ja ik ook. Schijnt dat bol.com vaak wat later hiermee is.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
ik nog niet, enkel de bevestiging dat die vrijdag op de post ging.
Same here, maar dan tussen 10-12 woeooequote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef Lastpost het volgende:
Dat is snel afgehandeld zeg, inmiddels de T&T in te zien, tussen 14:30 en 16:30 staan ze morgen voor de deur.
Wat een helden bij Bart Smit.
Ja bij de ALDIquote:Op donderdag 28 november 2013 18:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Zou hij nog ergens in de vrije verkoop zijn?
Als je enige kans wilt hebben zou ik maar al voor de deur staan voor die open gaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef Roypsv het volgende:
morgen 9 uur de wekker en op naar de bart smit
heb hem gepreordered:P kan hem gewoon morgen vanaf 9 uur ophalen hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je enige kans wilt hebben zou ik maar al voor de deur staan voor die open gaat.
Ohquote:Op donderdag 28 november 2013 18:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb hem gepreordered:P kan hem gewoon morgen vanaf 9 uur ophalen haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |