Al uitverkocht, net was hij er iig niet meer toen ik keek.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:50 schreef RRuben het volgende:
[..]
ja is die er nog? of al uitverkocht? zit echt elke keer op school als er weer wat vrij komen
Ja, dat was mijn volgende vraag. Hoe oud zijn ze want killzone zou ik ze niet laten spelen op die leeftijdquote:Op donderdag 28 november 2013 16:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ze zijn 4 en 7. No way dat ze killzone te zien krijgen.Download wel wat indies voor ze. Resogun was toch gratiesch?
Worden ze niet hyper van Resogun, met al die flitsende beelden?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:51 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Ze zijn 4 en 7. No way dat ze killzone te zien krijgen.Download wel wat indies voor ze. Resogun was toch gratiesch?
Ik vind Knack leuk, dus kleine kindjes waarschijnlijk ookquote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, dat was mijn volgende vraag. Hoe oud zijn ze want killzone zou ik ze niet laten spelen op die leeftijdResogun is gratis ja bij psn+. Knack vinden ze misschien ook wel leuk?
Ja, jij speelt ook al die lego spellenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Knack leuk, dus kleine kindjes waarschijnlijk ook
En dan schelden dat een ps4 het niet afspeelt?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Misschien GTA 5 kopen voor de kids
Ja, daarom vinden ze het wss ook leukquote:Op donderdag 28 november 2013 16:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, jij speelt ook al die lego spellen
Knack vond ik minder, maar er is bv ook nog LEGO Marvel Heroes.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:52 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Knack leuk, dus kleine kindjes waarschijnlijk ook
Geruchten gaan iig dat GTA5 uitkomt voor de ps4quote:Op donderdag 28 november 2013 16:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan schelden dat een ps4 het niet afspeelt?
Ja, net als de pc. maar het is er NU nietquote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geruchten gaan iig dat GTA5 uitkomt voor de ps4
Was sowieso een troll van GJE. Net of hij gta zal kopen voor kinderen van 4 en 7.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, net als de pc. maar het is er NU niet
Achja..quote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, net als de pc. maar het is er NU niet
Horse shit. R* heeft zelf in een tweet aangegeven dat dit niet gaat gebeuren. (voorlopig)quote:Op donderdag 28 november 2013 16:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geruchten gaan iig dat GTA5 uitkomt voor de ps4
Denk dat je weinig anders kan doen dan winkels af gaan zo vroeg mogelijk, of anders marktplaats en wat meer betalen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:57 schreef RRuben het volgende:
iemand nog een tip/manier om mn playstation nog morgen of zaterdag te krijgen?
Zouden wel erg veel winst mislopen als ze het niet gaan porten naar next-genquote:Op donderdag 28 november 2013 16:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Horse shit. R* heeft zelf in een tweet aangegeven dat dit niet gaat gebeuren. (voorlopig)
Steek iemand in zijn rug en REN. Op een legale manier: Nope, sorry.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:57 schreef RRuben het volgende:
Naar het magazijn gaan van Postnl/ Selektvracht / DHL en een zwart bod doen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:57 schreef RRuben het volgende:
Eerstvolgende PostNL busje die stationair loopt op straat leegrovenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:57 schreef RRuben het volgende:
Want? Sony verwacht 3 miljoen PS4's te verkopen wereldwijd voor het einde van 't jaar, er zijn 80 miljoen PS3's in de omloop.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zouden wel erg veel winst mislopen als ze het niet gaan porten naar next-gen
3 miljoen x 60eu voor een spel dat er al is. Weinig werk, veel winstquote:Op donderdag 28 november 2013 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want? Sony verwacht 3 miljoen PS4's te verkopen wereldwijd voor het einde van 't jaar, er zijn 80 miljoen PS3's in de omloop.
Wat.... Er komen 20 berichten per minuut bij.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/41314759#41314759
Geen idee of het waar is
Te makkelijk gedacht, denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 miljoen x 60eu voor een spel dat er al is. Weinig werk, veel winst
mycom hoef je niet te proberen, die hebben samen met dixons te weinig gekregen om reserveringen uit te leveren.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:00 schreef RRuben het volgende:
haha goeie tips lol ga wel gewoon langs MM en BS en intertoys morgenen mycom denk ik
Volgens de site is die van mij nu verzonden!quote:Op donderdag 28 november 2013 16:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja, mijne ook nog in behandeling
bij killzone staat al verzonden en kan ik al naar de track&trace...
ik wil verzonden er hebben staan, kan ik gelijk zien wanneer ik naar de MM Arnhem kan gaan om het op te halen
Ja, Tweakers is echt ziek wat dat betreftquote:Op donderdag 28 november 2013 17:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat.... Er komen 20 berichten per minuut bij.
haha thanks, ach ik heb neit zoveel haast anders wacht ik nog wel een weekquote:Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
RRuben, iig veel succes morgen! Hopelijk vind je er eentje!
Ik ga maar eens naar huis.
quote:Ik ga gisteren een link gebruikt van hier op GoT, kreeg netjes te een mail inclusief track and trace code. Vervolgens net met de Bart Smit gebeld (na een half uur in de wacht te hebben gestaan), maar waarschijnlijk krijg ik toch niets geleverd. Er zijn veel meer orders binnen gekomen op die links t.o.v. de preorders en de mijne zit er waarschijnlijk toch niet bij ondanks de 3S code die ik gekregen heb.
Inderdaad ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 28 november 2013 17:08 schreef ManianMan het volgende:
Krijg je een T&T code bij Wehkamp of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:11 schreef over_hedge het volgende:
Oh ik liet mijn vriendin net schrikken omdat ik een whats app stuurde dat ik morgen mijn nieuwe liefde ga ophalen.
Volgens mij niet, maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Inderdaad ben ik ook wel benieuwd naar
ja klopt en zonder houder blijft hij vast ook wel staanquote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Drankster het volgende:
Zal de PS4 nooit verticaal zetten omdat hij mooi in mijn TV meubel past maar 30,- voor zo'n houder gaat echt te ver.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Je hebt ze al goedkoper, maar waarschijnlijk geen officiële.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Drankster het volgende:
Zal de PS4 nooit verticaal zetten omdat hij mooi in mijn TV meubel past maar 30,- voor zo'n houder gaat echt te ver.
Kreeg je nog gratis bij de PS2.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Drankster het volgende:
ja. Alleen moest je wel een speciale adapter kopen om online te kunnen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kreeg je nog gratis bij de PS2.
Goeie oude tijd.
Kreeg jij die gratis? Ik moest er voor betalenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kreeg je nog gratis bij de PS2.
Goeie oude tijd.
Dat was toen nog niet aan de orde op de manier zoals dat nu isquote:Op donderdag 28 november 2013 17:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Alleen moest je wel een speciale adapter kopen om online te kunnen.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 17:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Kreeg jij die gratis? Ik moest er voor betalen
[ afbeelding ]
oh echt wel. Socom 2quote:Op donderdag 28 november 2013 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet aan de orde op de manier zoals dat nu is
[..]
Ja
Same here, 15 gulden volgens mijquote:Op donderdag 28 november 2013 17:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Kreeg jij die gratis? Ik moest er voor betalen
[ afbeelding ]
Ja jammer dat ze die franchise om zeep geholpen hebben. Ik hoop nog altijd tussen een mix van SOCOM1/2 in een HD remake.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oh echt wel. Socom 2tevens beste spel ooit.
Socom is inderdaad 1 van de weinige spelletjes die destijds online ondersteundequote:Op donderdag 28 november 2013 17:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oh echt wel. Socom 2tevens beste spel ooit.
Aan die bestelstatus heb je ook niet zoveel:quote:Op donderdag 28 november 2013 17:08 schreef RRuben het volgende:
op bol.com staat nu levertijd 7 weken, geld dit ook als je hem al eerder hebt besteld dan? anders meot ik ziek lang wachten ja
1 2 | Bestelstatus Verzending Wordt verwerkt Op verschijningsdatum |
Witnie, Teunke7quote:Op donderdag 28 november 2013 17:33 schreef ManianMan het volgende:
Er staat een streep onder mijn bestelling bij Wehkamp "Er is geen volginformatie beschikbaar voor deze bestelling". wat heeft dit te betekenen?
We zijn de hele middag al aan het spelen!quote:Op donderdag 28 november 2013 17:38 schreef Bolters het volgende:
Zo, ik was vandaag de hele dag weg. Maar, vanavond de PS4 ophalen! Ik heb niet alle berichten teruggelezen. Zijn er al gamers onder ons die hun console inmiddels hebben ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op tweakers waren er mensen die hem gistetavond via bs hadden besteld. En er achteraan hadden gebeld : ze krijgen hem niet terwijl ze een track code hadden.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kan best zijn dat je hem pas kan volgen na vanavond 20.00 uur hoor.
Tweakers is ook veel bullshit hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Op tweakers waren er mensen die hem gistetavond via bs hadden besteld. En er achteraan hadden gebeld : ze krijgen hem niet terwijl ze een track code hadden.
Welke poster was dat? Er zat er namelijk eentje te trollen, wat hij later ook toegaf, ik zou het graag terugzoeken, maar er komen zoveel posts per minuut bij, dat het bijna onmogelijk is om iets terug te vindenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:43 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Op tweakers waren er mensen die hem gistetavond via bs hadden besteld. En er achteraan hadden gebeld : ze krijgen hem niet terwijl ze een track code hadden.
Geachte heer/mevrouw ..quote:Op donderdag 28 november 2013 17:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tweakers is ook veel bullshit hoor.
Zou ff je naam weghalenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:47 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Geachte heer/mevrouw
Uw bestelling met ordernummer 10**** is overgedragen aan PostNL
De vlag kan al halfstok opgehangen wordenquote:Ik bestel vaker bij wehkamp.
En als je leverstatus onderstreept is kan je de zending volgen.
Moet je morgenochtend maar even kijken op Wehkamp.nl. De leverstatus werkt pas op de dag dat de zending gaat plaatsvinden
Als je morgenochtend weer kijkt zal je zoiets zien staan:
2013-11-29 Pakket heeft ons magazijn verlaten
2013-11-29 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd
Dit hoop ik ook. Alles na socom 2 faalde een beetjequote:Op donderdag 28 november 2013 17:30 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ja jammer dat ze die franchise om zeep geholpen hebben. Ik hoop nog altijd tussen een mix van SOCOM1/2 in een HD remake.
nou SSX tricky was ook wel meesterlijk hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 17:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dit hoop ik ook. Alles na socom 2 faalde een beetjeSocom 2 heb ik echt de beste game ervaring ooit mee. Gaat geen spel meer verbreken
Klopt. Maar die was niet online. En had geen clan wars om 3 uur snachts tegen amerikanenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:54 schreef RRuben het volgende:
[..]
nou SSX tricky was ook wel meesterlijk hoor
hmm jaquote:Op donderdag 28 november 2013 17:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klopt. Maar die was niet online. En had geen clan wars om 3 uur snachts tegen amerikanen
Tissues.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:57 schreef Principia het volgende:
Hoppa, tentamen gehaald met een 7. Nu weekend!
Het is nu zaak om alles zo goed mogelijk voor te bereiden zodat ik morgen gelijk kan beginnen. De PS3 dus alvast opruimen, de patch downloaden en op een USB zetten. Nog meer tips?
Zak tijgernoten, paar biertjes..quote:Op donderdag 28 november 2013 17:57 schreef Principia het volgende:
Hoppa, tentamen gehaald met een 7. Nu weekend!
Het is nu zaak om alles zo goed mogelijk voor te bereiden zodat ik morgen gelijk kan beginnen. De PS3 dus alvast opruimen, de patch downloaden en op een USB zetten. Nog meer tips?
Voor zover ik weet kan dat gewoon.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:17 schreef SalsedoNL het volgende:
Een vraag die jullie vast al hebben zien langskomen: is het geen probleem als je een PS4 uit Duitsland mee kunt nemen? Krijg ik dan geen problemen met het spelen van games en dergelijke?
p.s sorry als deze vraag al vaak is langsgekomen.
Veel leuker inderdaad!quote:Op donderdag 28 november 2013 18:18 schreef Vault-Boy het volgende:
Heb er echt zin in man.
Toch is een console veel leuker om naar uit te kijken dan bijvoorbeeld een nieuwe videokaart ofzo. Laatste 2 jaar speelde ik eigenlijk alleen nog maar op de pc, maar heb echt weer zin om een nieuwe console mee te maken.
ik nog niet, enkel de bevestiging dat die vrijdag op de post ging.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:22 schreef Banaanensuiker het volgende:
Iemand al een verzendbevestiging of T&T code van bol.com gehad?
Ja ik ook. Schijnt dat bol.com vaak wat later hiermee is.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
ik nog niet, enkel de bevestiging dat die vrijdag op de post ging.
Same here, maar dan tussen 10-12 woeooequote:Op donderdag 28 november 2013 18:30 schreef Lastpost het volgende:
Dat is snel afgehandeld zeg, inmiddels de T&T in te zien, tussen 14:30 en 16:30 staan ze morgen voor de deur.
Wat een helden bij Bart Smit.
Ja bij de ALDIquote:Op donderdag 28 november 2013 18:36 schreef HansvanOchten het volgende:
Zou hij nog ergens in de vrije verkoop zijn?
Als je enige kans wilt hebben zou ik maar al voor de deur staan voor die open gaat.quote:Op donderdag 28 november 2013 18:38 schreef Roypsv het volgende:
morgen 9 uur de wekker en op naar de bart smit
heb hem gepreordered:P kan hem gewoon morgen vanaf 9 uur ophalen hahaquote:Op donderdag 28 november 2013 18:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als je enige kans wilt hebben zou ik maar al voor de deur staan voor die open gaat.
Ohquote:Op donderdag 28 november 2013 18:43 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb hem gepreordered:P kan hem gewoon morgen vanaf 9 uur ophalen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |