3 miljoen x 60eu voor een spel dat er al is. Weinig werk, veel winstquote:Op donderdag 28 november 2013 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Want? Sony verwacht 3 miljoen PS4's te verkopen wereldwijd voor het einde van 't jaar, er zijn 80 miljoen PS3's in de omloop.
Wat.... Er komen 20 berichten per minuut bij.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:58 schreef Heroinjunk het volgende:
http://gathering.tweakers(...)ge/41314759#41314759
Geen idee of het waar is
Te makkelijk gedacht, denk ik.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
3 miljoen x 60eu voor een spel dat er al is. Weinig werk, veel winst
mycom hoef je niet te proberen, die hebben samen met dixons te weinig gekregen om reserveringen uit te leveren.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:00 schreef RRuben het volgende:
haha goeie tips lol ga wel gewoon langs MM en BS en intertoys morgenen mycom denk ik
Volgens de site is die van mij nu verzonden!quote:Op donderdag 28 november 2013 16:16 schreef RedemptioN het volgende:
[..]
ja, mijne ook nog in behandeling
bij killzone staat al verzonden en kan ik al naar de track&trace...
ik wil verzonden er hebben staan, kan ik gelijk zien wanneer ik naar de MM Arnhem kan gaan om het op te halen
Ja, Tweakers is echt ziek wat dat betreftquote:Op donderdag 28 november 2013 17:02 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Wat.... Er komen 20 berichten per minuut bij.
haha thanks, ach ik heb neit zoveel haast anders wacht ik nog wel een weekquote:Op donderdag 28 november 2013 17:06 schreef PBateman1978 het volgende:
RRuben, iig veel succes morgen! Hopelijk vind je er eentje!
Ik ga maar eens naar huis.
quote:Ik ga gisteren een link gebruikt van hier op GoT, kreeg netjes te een mail inclusief track and trace code. Vervolgens net met de Bart Smit gebeld (na een half uur in de wacht te hebben gestaan), maar waarschijnlijk krijg ik toch niets geleverd. Er zijn veel meer orders binnen gekomen op die links t.o.v. de preorders en de mijne zit er waarschijnlijk toch niet bij ondanks de 3S code die ik gekregen heb.
Inderdaad ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op donderdag 28 november 2013 17:08 schreef ManianMan het volgende:
Krijg je een T&T code bij Wehkamp of hoe zit dat?
quote:Op donderdag 28 november 2013 17:11 schreef over_hedge het volgende:
Oh ik liet mijn vriendin net schrikken omdat ik een whats app stuurde dat ik morgen mijn nieuwe liefde ga ophalen.
Volgens mij niet, maar pin me er niet op vastquote:Op donderdag 28 november 2013 17:13 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Inderdaad ben ik ook wel benieuwd naar
ja klopt en zonder houder blijft hij vast ook wel staanquote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Drankster het volgende:
Zal de PS4 nooit verticaal zetten omdat hij mooi in mijn TV meubel past maar 30,- voor zo'n houder gaat echt te ver.
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)e&cmid=WEH&VIEW=Grid
Je hebt ze al goedkoper, maar waarschijnlijk geen officiële.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Drankster het volgende:
Zal de PS4 nooit verticaal zetten omdat hij mooi in mijn TV meubel past maar 30,- voor zo'n houder gaat echt te ver.
Kreeg je nog gratis bij de PS2.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:22 schreef Drankster het volgende:
ja. Alleen moest je wel een speciale adapter kopen om online te kunnen.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kreeg je nog gratis bij de PS2.
Goeie oude tijd.
Kreeg jij die gratis? Ik moest er voor betalenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Kreeg je nog gratis bij de PS2.
Goeie oude tijd.
Dat was toen nog niet aan de orde op de manier zoals dat nu isquote:Op donderdag 28 november 2013 17:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Alleen moest je wel een speciale adapter kopen om online te kunnen.
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 17:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Kreeg jij die gratis? Ik moest er voor betalen
[ afbeelding ]
oh echt wel. Socom 2quote:Op donderdag 28 november 2013 17:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat was toen nog niet aan de orde op de manier zoals dat nu is
[..]
Ja
Same here, 15 gulden volgens mijquote:Op donderdag 28 november 2013 17:27 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Kreeg jij die gratis? Ik moest er voor betalen
[ afbeelding ]
Ja jammer dat ze die franchise om zeep geholpen hebben. Ik hoop nog altijd tussen een mix van SOCOM1/2 in een HD remake.quote:Op donderdag 28 november 2013 17:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
oh echt wel. Socom 2tevens beste spel ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |