Ja, vind ik ook. Daarom verkoop ik mijn games ook niet aan ze.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind dat ze wel heel erg weinig geven voor een recente game.
 Maar is het nog geen fraude.
 Maar is het nog geen fraude.

Winst maximaliseren natuurlijk. Blijkbaar ruilen genoeg mensen hun spelletjes in daar, dus het looptquote:Op donderdag 28 november 2013 16:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar ik vind dat ze wel heel erg weinig geven voor een recente game.
[..]
10,- is ook winst.

Je bent niet verplicht om je spellen via gamemania weer door te verkopen hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 16:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gamemania is sowieso fraude, die geven echt belachelijk weinig voor je games maar zetten m dan zelf wel voor het dubbele in de schappen.

quote:Op donderdag 28 november 2013 16:32 schreef jackson het volgende:
Mensen die niet snappen wat fraude is... Werkelijk waar.

Denk dat hij dat wel snapt hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 16:32 schreef jackson het volgende:
Mensen die niet snappen wat fraude is... Werkelijk waar.
 Gaan we maar even van uit.
 Gaan we maar even van uit.  

Dat rechtvaardigt namelijk waar Gamemania mee bezig is.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:32 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om je spellen via gamemania weer door te verkopen hoor

Shiiit, ik nog nietquote:Op donderdag 28 november 2013 16:35 schreef Koopsie het volgende:
Ik heb van BS nu ook een track & trace.

Roeptoetert hij wel rare dingenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Denk dat hij dat wel snapt hoorGaan we maar even van uit.

En NBA 2K
 En NBA 2K  

Zo ben ik, een enorme roeptoeter, roep roepquote:Op donderdag 28 november 2013 16:40 schreef jackson het volgende:
[..]
Roeptoetert hij wel rare dingen

je hebt ook een X1 toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:35 schreef Maver24 het volgende:
Vanmiddag even nfs rivals meegenomen bij de intertoys in ridderkerk. Morgen komt de console aan van bol.com. hopen dat de postbode een beetje snel is

Hier ook, woohooquote:Op donderdag 28 november 2013 16:42 schreef HostiHawaii het volgende:
Net wehkamp maar even gebeld en Hell has frozen over!
De PS4 is onderweg naar het pickup punt!!!
[ afbeelding ]

34 hier hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:44 schreef anti_kneus het volgende:
[..]
Hier ook, woohoo
De 30 gepasseerd en toch kan ik me hier nog mee verblijden, ik ben gelukkig nog geen botte ouwe lul geworden

kan je hem nog steeds bestellen??quote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
34 hier hoor.
Lekker met de kids uitpakken morgen. De Killzone bundel.

Mazzel gehad vanmiddag bij wehkamp. Die hadden 15 Killzone bundels beschikbaar.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:48 schreef RRuben het volgende:
[..]
kan je hem nog steeds bestellen??

En dan niet kunnen spelen omdat hun vader de hele tijd zit te spelenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:47 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
34 hier hoor.
Lekker met de kids uitpakken morgen. De Killzone bundel.
Heb nog niks gezegd tegen ze. Ze weten alleen dat de PS3 vanavond opgehaald word en daar balen ze een beetje van.
If only they knew...

ja is die er nog? of al uitverkocht? zit echt elke keer op school als er weer wat vrij komenquote:Op donderdag 28 november 2013 16:49 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Mazzel gehad vanmiddag bij wehkamp. Die hadden 15 Killzone bundels beschikbaar.
De bundel met camera en extra controller.

Ze zijn 4 en 7. No way dat ze killzone te zien krijgen.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:50 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En dan niet kunnen spelen omdat hun vader de hele tijd zit te spelen
 Download wel wat indies voor ze. Resogun was toch gratiesch?
 Download wel wat indies voor ze. Resogun was toch gratiesch?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |