Dat wordt echt te krap dan denk ik ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 12:54 schreef superniger het volgende:
Jammer. Mijn vriendin heeft maat 42
Te laag.quote:
Okequote:Op zondag 8 december 2013 21:29 schreef Keroppi het volgende:
Ik ga ze binnenkort wel even een keer 'real life' passen ergens om te kijken welke maat ik heb. Mocht ik dan geïnteresseerd zijn laat ik je het weten!
Nee, het is een inschuiflaars. Ik heb er zelf ook wel last van en ik kom er soms wat lastig in, maar het lukt welquote:Op maandag 9 december 2013 09:25 schreef Keroppi het volgende:
Okee, maar er zit geen rits in he? Want dat is met mijn hoge wreef soms erg lastig.
Halverwege de kuit, knielaarzen zijn het sowieso niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 23:16 schreef Sunglasses het volgende:
Mmm.. ik heb interesse. Heb zelf zwarte, leren Shabbies (maat 41) en het zijn kwalitatief zulke goede schoenen.
Voordat ik een bod doe;
- hoe hoog is de schacht? Tot aan de knie of tot halverwege de kuit?
- zou je nog wat meer foto's van jouw eigen laarzen kunnen plaatsen?
- Waar staan de laarzen zodat ik kan kijken of ik ze evt op kan komen halen?
Jammer, maar ik snap het wel. Maar als ik ze niet verkocht krijg, hou ik ze liever zelfquote:Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef Keroppi het volgende:
Ik heb vandaag wat andere modellen Shabbies gepast maar ik denk dat ik toch meer richting maat 40 zit. Dat samen met het feit dat ik niet zeker weet of ik er in kom maakt toch dat ik er van af zie (tenzij je ze opeens voor een extreem lage prijs wil wegdoen).
Maar ik zag dat nog iemand geïnteresseerd was, dus hoop voor je dat zij ze wil hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |