razor ofzo vindt ik best nice, heb ik nu opquote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
Nice. Moet nog een goede headset hebben. Iemand aanbevelingen?

heb zelf een van logitech van bijna 10 jaar terug,quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:

Dat is ongeveer zo iets vragen als ik wil een auto iemand aanbevelingen..quote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
 Ligt nogal aan je budget etc
 Ligt nogal aan je budget etc

Steelseries Siberiaquote:Op donderdag 28 november 2013 19:17 schreef Cavaliers het volgende:

Die voor de PS3 schijnt ook een update voor PS4 te krijgen las ik ergens. Zou mooi zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 19:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Die headset van Sony zelf ziet er ook wel kek uit

Welke?quote:Op donderdag 28 november 2013 19:34 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Die voor de PS3 schijnt ook een update voor PS4 te krijgen las ik ergens. Zou mooi zijn.

In ieder geval de Pulse.quote:

Oh, zou wel fijn zijn ja.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:39 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
In ieder geval de Pulse.
Wel een beetje vaag want dit is de bron:
http://blog.eu.playstatio(...)-ultimate-faq/#sect5
en daar staat: Will Wireless Stereo Headset and PULSE wireless stereo headset, which are currently sold for the PS3 system, work on the PS4 system at launch? What about other wireless headsets?
The PS4 system will support the Pulse Wireless Stereo Headset and Pulse Wireless Stereo Headset following an upcoming PS4 system software update. Existing wireless headsets from third-party companies that use a Bluetooth connection will not be supported on the PS4 system, though most existing headsets that connect via USB will be supported following PS4 system software update 1.50.
Ze noemen dus twee keer de Pulse. Ik denk dat ze de Wireless Stereo Headset bedoelen. Ik zou er nu niet speciaal eentje kopen maar even afwachten tot anderen kunnen verifieren of hij werkt.

Thanks, even kijken.quote:Op donderdag 28 november 2013 20:41 schreef Pheno het volgende:
Dat gaat pas in januari werken. Dan komt de update die de Pulse aan de gang zet.
http://www.livestream.com(...)&utm_medium=ui-thumb

cod en bf4 omzetten, nba 2k14 en fifa kopenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:03 schreef sonnyspek het volgende:
Nu maar wachten op het moment dat die in de winkels ligt...Wat gaan jullie voor spellen kopen?

Wat precies?quote:Op donderdag 28 november 2013 21:08 schreef Heroinjunk het volgende:
Bij de Bart Smit is ie 23 euro en bij de Intertoys 20

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |