Hoezo denk je dat dan? Ik ga er op gokkenquote:Op donderdag 28 november 2013 21:33 schreef Eenskijken het volgende:
gaat niemand naar de nacht launch?
stiekem denk ik dat er nog wel wat PS4's de vrije verkoop in gaan.
 te laat met preorder lol
 te laat met preorder lol

Staat op de PlayStation website.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:29 schreef ManianMan het volgende:
Heeft iemand een linkje naar de EU firmware 1.51.
Die van de OP is een US firmware

omdat dat altijd het geval is geweest met nieuwe consoles.quote:Op donderdag 28 november 2013 21:36 schreef RRuben het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat dan? Ik ga er op gokkente laat met preorder lol

Ja ik hoop hetquote:Op donderdag 28 november 2013 21:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat dat altijd het geval is geweest met nieuwe consoles.
maar er is helemaal geen hype over de launch lijkt wel? iedereen is zo rustig.
 iedereen is zich mentaal aan het voor bereiden denk ik
 iedereen is zich mentaal aan het voor bereiden denk ik  

Ik denk dat je pre-order gekaapt is door de magische link gebruikersquote:Op donderdag 28 november 2013 21:46 schreef YouriNL het volgende:
Ik heb een pre-order van voor 23 augustus bij de Bart Smit, maar in een sms zeiden ze dat ik moest wachten op de 2e levering. Volgens andere sites heb ik gewoon recht op een ps4 bij de eerste lecering, de winkels zijn gesloten en de klantenservice natuurlijk ook. Heeft iemand anders dit probleem/opgelost? Ik ben gewoon benieuwd, omdat ik morgen sowieso langs wip.

is al vaker gezegdquote:Op donderdag 28 november 2013 21:57 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De PS4 lijkt echt op de PS2 qua ontwerp

. Dat was trouwens mijn laatste Playstation. Dus heb wel weer zin in een Playstation na 10 jaar lang een Xbox te hebben gehad.
 . Dat was trouwens mijn laatste Playstation. Dus heb wel weer zin in een Playstation na 10 jaar lang een Xbox te hebben gehad.

Ik ookquote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Vault-Boy het volgende:
PS1 wat een herinneringen. Dat was trouwens mijn laatste Playstation. Dus heb wel weer zin in een Playstation na 10 jaar lang een Xbox te hebben gehad.

Hier een PS2 --> Xbox --> Xbox 360 en dan nu weer een PS4, heb er zin in!quote:Op donderdag 28 november 2013 21:59 schreef Vault-Boy het volgende:
PS1 wat een herinneringen. Dat was trouwens mijn laatste Playstation. Dus heb wel weer zin in een Playstation na 10 jaar lang een Xbox te hebben gehad.

Wat een kutmailquote:en in de andere dat het wat langer duurt jou

Ach joh gewoon niet zo mee bezig zijnquote:Op donderdag 28 november 2013 22:05 schreef Massief het volgende:
Enige wat ik vrees is dat ergens in de avond een busje met ps4's ergens gekaapt wordt en dat mijne daarbij zit.
Ik hoop dat ik gewoon kan slapen vannacht
 is moeilijk maar dan gaat de tijd wel sneller
 is moeilijk maar dan gaat de tijd wel sneller  gewoon filmpje pakken ofzo
 gewoon filmpje pakken ofzo

Haha moet gelukkig gewoon werken morgen. Vrees wel dat mijn work out morgenavond moet wijken. Voor mn werk nog maar ff snel naar intertoys voor fifa en een controller.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:19 schreef RRuben het volgende:
[..]
Ach joh gewoon niet zo mee bezig zijnis moeilijk maar dan gaat de tijd wel sneller
gewoon filmpje pakken ofzo

mijne is ook verzondenquote:Op donderdag 28 november 2013 17:03 schreef VulpX het volgende:
[..]
Volgens de site is die van mij nu verzonden!

Heb alleen nog geen T&T

ben de hele dag vrij morgen maar kan geen ps4 krijgen haha nrt martelingquote:Op donderdag 28 november 2013 22:24 schreef Massief het volgende:
[..]
Haha moet gelukkig gewoon werken morgen. Vrees wel dat mijn work out morgenavond moet wijken. Voor mn werk nog maar ff snel naar intertoys voor fifa en een controller.
Kan trouwens niet met mijn telefoon inloggen op de psn store. Krijg dan een foutmelding. Meer mensen hier?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |