Ze gaat ook vaak met personen op de foto als ze haar herkennen.quote:
Zonder die schermpjes, en dan met offroad banden zonder die spinners, zou ik wel in die auto willen rijden.quote:Op maandag 2 december 2013 21:03 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik weet niet wat ik erger vind, de 32" velgen met zulke smalle bandjes, de spinners, of de flatscreens in de portieren. Aan de buitenkant...
quote:Op maandag 2 december 2013 21:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze gaat ook vaak met personen op de foto als ze haar herkennen.
Hier knallen ze de fiets gewoon op de weg terwijl je er met de auto aan komt, en dan grote mond ook nog als je de auto op de weg stil zet, zodat ze niet een stukje tegen het verkeer in kunnen om de rotonde door het midden af te snijden ;')quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:56 schreef goed_volk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gevaarlijke_weg.html
Serieus...
Jezus.quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:56 schreef goed_volk het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)gevaarlijke_weg.html
Serieus...
Like a baws !quote:
Eerste Harry Potter fillm: 2001quote:
Toen was het nog niet coolquote:Op dinsdag 3 december 2013 22:31 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Eerste Harry Potter fillm: 2001
Eerste GIF: 1987
Nee, het klopt niet
Toen sites nog under construction gifs haddenquote:
Toen sites nog voor 90% uit gifs bestondenquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen sites nog under construction gifs hadden
http://www.taxipoll.nlquote:Op dinsdag 3 december 2013 23:10 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Toen sites nog voor 90% uit gifs bestonden
http://web.archive.org/we(...)w.hampsterdance.com/
Ik moest bij die bovenste echt lang kijkenquote:Op woensdag 4 december 2013 01:01 schreef Individual het volgende:
The Best of the Worst Logo Designs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iddquote:Op woensdag 4 december 2013 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moest bij die bovenste echt lang kijkenIk focuste op de benen omdat die rechter anders is, maar nu kan ik het niet meer unseen
![]()
Ik heb geen geduld of ben blind, maar tell me.quote:Op woensdag 4 december 2013 01:09 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik moest bij die bovenste echt lang kijkenIk focuste op de benen omdat die rechter anders is, maar nu kan ik het niet meer unseen
![]()
Hahaha, wat droog hoe iemand er tegenaan kijkt.. Ik zag gelijk die tieten en moest echt focussen om er die twee dansende poppetjes in te zienquote:Op woensdag 4 december 2013 08:37 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik heb geen geduld of ben blind, maar tell me.
EDIT: 5 seconden na de post... BOOBIESSSS.
en dan in de stem van Morgran Freeman:quote:
Die zal inmiddels wel leeg en geblokkeerd zijn lijkt me zoquote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hahaha, wat droog hoe iemand er tegenaan kijkt.. Ik zag gelijk die tieten en moest echt focussen om er die twee dansende poppetjes in te zien
Handtekening is een bicquote:
Moet je de hele video eens zien:quote:Op woensdag 4 december 2013 18:17 schreef Rabieluh het volgende:
[ afbeelding ]
Echt vervelend om te zien.
Als het aantal beelden dat je camera maakt (FPS=Frames per second) gelijk is aan het aantal RPS (Niet RPM), dus rondjes per seconde, dan zie lijkt het of de propellor niet beweegtquote:
owkaaaay, wat heb ik trouwens een duidelijk antwoord gegeven op mijn eigen vraagquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
Als het aantal beelden dat je camera maakt (FPS=Frames per second) gelijk is aan het aantal RPS (Niet RPM), dus rondjes per seconde, dan zie lijkt het of de propellor niet beweegt.
Al is de framerate gelijk aan de rotatiesnelheid, dan vind ik het nog knap dat er zo weinig vervaging te zien is bij de rotorbladen. De sluitertijd van de camera moet per frame dan wel erg kort geweest zijn om iets wat met zo'n hoge snelheid beweegt strak in beeld te krijgen.quote:
Opnames van een helikopter maak je over het algemeen tegen de lucht als achtergrond, je hebt nogal wat licht. De chinook hieronder is in September in Nederland met matig weer op de foto gezet (1/800e seconde) en de politiehelikopter in Austin, Texas in Oktober met mooi weer (1/1300e seconde).quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:29 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Al is de framerate gelijk aan de rotatiesnelheid, dan vind ik het nog knap dat er zo weinig vervaging te zien is bij de rotorbladen. De sluitertijd van de camera moet per frame dan wel erg kort geweest zijn om iets wat met zo'n hoge snelheid beweegt strak in beeld te krijgen.
Goed. Nu weer ontopicquote:Op zondag 8 december 2013 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Opnames van een helikopter maak je over het algemeen tegen de lucht als achtergrond, je hebt nogal wat licht. De chinook hieronder is in September in Nederland met matig weer op de foto gezet (1/800e seconde) en de politiehelikopter in Austin, Texas in Oktober met mooi weer (1/1300e seconde).
Het vastleggen van de wieken zonder vervaging is dus het probleem niet zo.
Jammer dat je in dit gifje niet ziet hoeveel bloed ie verliest. Doet ie nooit meer, dat is een ding wat zeker is.quote:
quote:
Je moet bovenaan nog een naampje wegvegenquote:Op maandag 9 december 2013 22:29 schreef µ het volgende:
Marktplaats. Aanbieding: telefoon in de verkoop.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |