quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Poll: Wie heeft de eer om met Sof te daten?
• Muto
• Aldo
• Rodawa
• Xeor
• Badschaap
• LittleRabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
stemmen bitchassss
we zijn je aan het koppelen ik ga even iemand bellenquote:
Komt goed uit, ik ben mevrouw koppelaar voor Mrs. Matchmakersquote:Op donderdag 28 november 2013 00:08 schreef Ezell het volgende:
Ik ben Mrs. Matchmaker, dus mij hoeven jullie niet te koppelen.
Krijg je een mooi gespierd lichaam vanquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Krijg je een mooi gespierd lichaam van
Jij ziet Ezeltje wel zitten hè?quote:
gewoon squattenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
ohquote:
Dat toont wel mooi in je latex pakjequote:Op donderdag 28 november 2013 00:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar krijg je mooie billen vanquote:
Oh je bedoelt die ene waar jij altijd over fantaseert?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat toont wel mooi in je latex pakje
Het ging inderdaad al verdomd lang niet over jouw lichaamsdelenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar krijg je mooie billen vanZo maar weer eens even doen
doe LRquote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
We hebben nog Muto, Rodawa, Aldo, SgtPorkbeans, LittleRabbit en Toto in de aanbieding voor Sof.
Ja, precies. Die rodequote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh je bedoelt die ene waar jij altijd over fantaseert?
SGT heeft al een meisje toch?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
We hebben nog Muto, Rodawa, Aldo, SgtPorkbeans, LittleRabbit en Toto in de aanbieding voor Sof.
toto heeft al een vriendin en dat van sgt is ook nog gaande.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
Ja nou ik ben er toch al zeker 2 minuten nu, werd wel weer eens tijd hè?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het ging inderdaad al verdomd lang niet over jouw lichaamsdelen
Toto heeft toch iets met Norbertquote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toto heeft al een vriendin en dat van sgt is ook nog gaande.
Toto heeft een innige relatie met zijn teek.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
toto heeft al een vriendin en dat van sgt is ook nog gaande.
Sexyquote:
toto en sgt hebben een vriendinquote:Op donderdag 28 november 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
Tjackie?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Muto, Rodawa, Aldo, SgtPorkbeans, LittleRabbit en Toto
Wie missen we nog?!
Beetje voorspoedig dit hequote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toto heeft toch iets met Norbert
Die zijn vrij hecht jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toto heeft een innige relatie met zijn teek.
Grapje Toto als je sherlockt
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:11 schreef Ezell het volgende:
Muto, Rodawa, Aldo, SgtPorkbeans, LittleRabbit en Toto
Wie missen we nog?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Tjackie heeft Cachie en die laatste komt hier te weinig om daar ook maar iets over te oordelen.quote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Jij hebt je kans gemist, VA. En nu heb je Stuart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm..quote:Op donderdag 28 november 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Tjackie heeft Cachie en die laatste komt hier te weinig om daar ook maar iets over te oordelen.
Bromancequote:
Ja hoiquote:
Wat?quote:
Maak een poll.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
Keuze gaat vallen op Muto, Rodawa, Aldo, Badschaap of LittleRabbit.
OEH, SPANNOND!
Xeor kan ook wel erbij nogquote:Op donderdag 28 november 2013 00:13 schreef Ezell het volgende:
Keuze gaat vallen op Muto, Rodawa, Aldo, Badschaap of LittleRabbit.
OEH, SPANNOND!
Ik heb nooit een kans gehadquote:Op donderdag 28 november 2013 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij hebt je kans gemist, VA. En nu heb je Stuart.
hij heeft een vriendin jaquote:
En terecht.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:14 schreef Stuart het volgende:
Sof heeft een zwak voor OmgevallenFlat
wij geloven er ook geen neuk van, maar zo schijntquote:
ervaring leert van niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
Jezelf eindbaas noemen scoort flink punten bij Sof
Ik ken die eigenlijk amperquote:
okay voorraadkast plunderen want ik had na 1 regel al honger.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
Het gaat al veel te lang niet over eten: ik heb vandaag bechamelsaus gemaakt om te testen of het geschikt is voor een quiche, om te kijken of het goed genoeg bindt om de quiche bij elkaar te houden (uitdaging was om een quiche zonder ei te bakken) dus ik had 3 schaaltjes gemaakt, eentje met alleen bechamel, eentje waar geraspte kaas doorzat en eentje waar mozzarella doorzat en dat in de oven afgebakken. Die met geraspte kaas werkte het best
Ik mag 'm wel, alleen iedereen trolled hem hier zonder reden.quote:
Een quiche zonder ei?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
Het gaat al veel te lang niet over eten: ik heb vandaag bechamelsaus gemaakt om te testen of het geschikt is voor een quiche, om te kijken of het goed genoeg bindt om de quiche bij elkaar te houden (uitdaging was om een quiche zonder ei te bakken) dus ik had 3 schaaltjes gemaakt, eentje met alleen bechamel, eentje waar geraspte kaas doorzat en eentje waar mozzarella doorzat en dat in de oven afgebakken. Die met geraspte kaas werkte het best
En jij verwacht dat wij weten wat bechamelsaus is?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
En jij verwacht dat wij weten wat bechamelsaus is?
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Stemmetje voor Rodawa.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
Poll: Wie heeft de eer om met Sof te daten?
• Muto
• Aldo
• Rodawa
• Xeor
• Badschaap
• LittleRabbit
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
stemmen bitchassss
Ja nou ik ben er en we hadden het nog niet over eten gehadquote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
okay voorraadkast plunderen want ik had na 1 regel al honger.
goddamnit ess
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet, zal derhalve wel ranzig zijnquote:
Gewoon fish and chips in Michelin restaurant bestellenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zie een verband tussen Engeland en een gebrek aan culinaire kennis.
en vrouwen ook. het gros is daar niet heel knap ofzoquote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan nog zou ik niet op zoek gaan naar iets als 'bechamelsaus'quote:
I know, maar m'n broertje is vanwege z'n darmen even overgestapt op een dieet zonder ei en vlees, en zondag hebben we een soort van buffet achtig etentje, en ik wilde graag een quiche maken die hij ook kon etenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een quiche zonder ei?
Ei hoort bij quiche
ja toch niet danquote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon fish and chips in Michelin restaurant bestellen
In Nederland ook totaal niet.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
en vrouwen ook. het gros is daar niet heel knap ofzo
Als het bij quiche hoort is het al zum kotsenquote:
Is lekker manquote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan nog zou ik niet op zoek gaan naar iets als 'bechamelsaus'
Inderdaad. Kip met patat en appelmoes of anders eet je het niet, wel dan?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het bij quiche hoort is het al zum kotsen
welquote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Nederland ook totaal niet.
Blegh, nee, ik ben geen Garfield. Ik eet NOOIT lasagnequote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is lekker man
Je lust toch ook lasagna? Zit ook vaak bechamelsaus op/in
Proleetquote:Op donderdag 28 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel wistquote:
Kip met appelmoes is wel fucking lekker trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Kip met patat en appelmoes of anders eet je het niet, wel dan?
Yumquote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Kip met patat en appelmoes of anders eet je het niet, wel dan?
Ik voel een band ontstaanquote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Blegh, nee, ik ben geen Garfield. Ik eet NOOIT lasagne
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
dit weekend, volgend weekend, weekend daarna?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Rodawa het volgende:
Eigenlijk ben ik de homopartner van AldotheApakee, maar goed. Heb op mezelf gestemd, ik verdien het wel.
You make me sickquote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Proleet
Het is een basissaus, gemaakt van bloem, boter en melk (boter en bloem alleen is rouw, de basis van de basissaus zegmaar) en dan kan je er vanalles doorheen roeren om er allerlei sausen van te maken
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel wist![]()
Maar die twee kennen elkaar toch al een eeuwigheid. Eigenlijk heeft Aldo zijn kans al gemist.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Rodawa het volgende:
Eigenlijk ben ik de homopartner van AldotheApakee, maar goed. Heb op mezelf gestemd, ik verdien het wel.
Normale quiche maak je met ei + zuivel (room, melk, crème fraîche..) maar ei kan ik nu dus niet gebruikenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als het bij quiche hoort is het al zum kotsen
Waarom kijken jullie in NL dan naar Gordon Ramsay en Jamie Oliver en Nigella huh huh huh huhquote:
den Blijkerquote:Op donderdag 28 november 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie in NL dan naar Gordon Ramsay en Jamie Oliver en Nigella huh huh huh huh![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Jezus Stuart![]()
Qua eten ben jij wel echt vergelijkbaar met een kind wat rollend door de supermarkt aan het krijsen is dat hij geen groenten wil eten
Ik natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
Wie hebben op Aldo, Xeor en Badschaap gestemd?
Zulke kinderen hebben een eigen meningquote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Jezus Stuart![]()
Qua eten ben jij wel echt vergelijkbaar met een kind wat rollend door de supermarkt aan het krijsen is dat hij geen groenten wil eten
Moest hier hard om lachen dankjequote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
Jezus Stuart![]()
Hoewel ik het met je eens bent graag geen opmerkingen over een Rotterdammer.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
Nee, dan die smerige vetklep met zijn sigaar, dat is leuk![]()
Who cares waar hij vandaan komt? Hij is een sigaar rokende vetklepquote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je eens bent graag geen opmerkingen over een Rotterdammer.
Precies, het is een basissaus, de smaak moet je nog toevoegen..quote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef Tchock het volgende:
Bechamelsaus is ongeveer het neutraalste wat er bestaat. Als je 'saus' lust lus je bechamelsaus ook.
Ketchupquote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Precies, het is een basissaus, de smaak moet je nog toevoegen..
Je kan bechamelsaus bijna niet niet lustenquote:
hij heeft vast nog nooit tieten gezien. Dan wil je niet meer terugquote:Op donderdag 28 november 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
Ik denk dat Stuart een kind van 11 is.
Hij vindt vrouwen ook al eng.
Ik lust het nietquote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je kan bechamelsaus bijna niet niet lusten
Billenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hij heeft vast nog nooit tieten gezien. Dan wil je niet meer terug
Dat is een baas jaquote:
quote:
#TeamSuperodawaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
Waar is Rodawa gebleven? Hij komt echt niet uit onder zijn dat met Sof. Sof
Ohquote:
∞quote:Op donderdag 28 november 2013 00:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
dit weekend, volgend weekend, weekend daarna?
Ja, ik voel me vereerd door de vijf stemmen. Ik wil daarvoor graag mijn moeder, vader, oma, mijn kloonaccount en dit account bedanken, het betekent veel voor me mi familiaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar die twee kennen elkaar toch al een eeuwigheid. Eigenlijk heeft Aldo zijn kans al gemist.Maar oké, jij loopt aan kop. Betekent dat je Sof op date moet nemen.
Ik verbaas me nog dat ik geen eens een note heb gekregen vorige zondagquote:Op donderdag 28 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zo ben ik ook tijdens een wedstrijd van Feyenoord
Ik kijk eigenlijk niet naar diequote:Op donderdag 28 november 2013 00:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie in NL dan naar Gordon Ramsay en Jamie Oliver en Nigella huh huh huh huh![]()
![]()
![]()
Zullen de ouders leuk vinden.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
Zo spreek ik tegen de kinderen op school
Hier kan ik mij in vinden.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:23 schreef Ezell het volgende:
Hij komt echt niet uit onder zijn dat met Sof.
Ik ben speciaalquote:
Pay attention you fucking tosserquote:Op donderdag 28 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
Zo spreek ik tegen de kinderen op school
quote:
Duurde ffquote:
heb jij chinaogen?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ess en ik gaan een date voor jullie twee plannen. Is dat goed? Lijkt mij wel leuk om te doen.
Niet haten op ketchupquote:
Haai LBquote:
quote:
Ja leukquote:Op donderdag 28 november 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ess en ik gaan een date voor jullie twee plannen. Is dat goed? Lijkt mij wel leuk om te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Pffff, met je bechamelsaus. Laat me niet lachen, beginnerquote:Op donderdag 28 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet naar dieGordon Ramsey is een vervelende schreeuwaap en Jamie Oliver heb ik nog nooit gezien en die andere ken ik eigenlijk niet
![]()
Masterchef UK is wel leuk though
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet ketchup over hun aardappelen mikken
They can suck my assquote:Op donderdag 28 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen de ouders leuk vinden.
Ik werd tussendoor afgeleid dus liep even wat achter in het topiquequote:
VAquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pay attention you fucking tosser
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
over gekookte aardappels is dat wel echt smerig trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet ketchup over hun aardappelen mikken
Liever niet, sowieso bestel jij gewoon een pizza calzone voor ons en komt Ess het hoogstpersoonlijk unboxen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook meteen af; waar is haar gaar?quote:
No problemquote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd tussendoor afgeleid dus liep even wat achter in het topique
Ja maar tomaatquote:
Beetje prakken, ketchup er door. Niets mis mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
over gekookte aardappels is dat wel echt smerig trouwens
quote:
Ga jij maar eens groente leren etenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pffff, met je bechamelsaus. Laat me niet lachen, beginner
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Liever niet, sowieso bestel jij gewoon een pizza calzone voor ons en komt Ess het hoogstpersoonlijk unboxen.
[..]
Ik vroeg me ook meteen af; waar is haar gaar?
Koken voor dummies gaan we hem als kerstkado gevenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga jij maar eens groente leren eten
Dan halen we wat kekke horrorfilmpjes voor jullie. En dan regelen wij de popcorn en pizza.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Liever niet, sowieso bestel jij gewoon een pizza calzone voor ons en komt Ess het hoogstpersoonlijk unboxen.
quote:
Ik ben een vleeseter, geen planteneterquote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga jij maar eens groente leren eten
Maar dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
Ketchup wint het van bechamelsaus. In your face love![]()
![]()
Goed ideequote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koken voor dummies gaan we hem als kerstkado geven
Hahahaha, zwakkelingquote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is niet eerlijkik kan heul niet tegen tomaat
Dat klopt.quote:
Ga jij eerst maar eens op datequote:
Hoi VAquote:
Haai ik ken jou nog niet, ik ben essquote:
Gaat gaat en met jou?quote:
Richting de 600 euro winstquote:
Ik ben geen hoerenloperquote:Op donderdag 28 november 2013 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens op date
En drinken? We moeten wel goed hydrateren hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan halen we wat kekke horrorfilmpjes voor jullie. En dan regelen wij de popcorn en pizza.
Wel okay thanks. Het niveau daalt hier een beetje de laatste paar dagen maar ik doe mijn best het hoog te houdenquote:
Hallon. Ik ben Div, en hoe is het met jou?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai ik ken jou nog niet, ik ben ess
Geldt je iPad Mini belofte nog steeds?quote:
Sexy time met Crackquote:
Nee deed je dat maar eens een keerquote:
Prima. Noem een dag, tijd en adres. Wij regelen een bezorger.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En drinken? We moeten wel goed hydrateren hoor.
Jij drinkt toch alleen maar waterquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat is te merken jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Het niveau daalt hier een beetje de laatste paar dagen maar ik doe mijn best het hoog te houden
Ik zie het jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Het niveau daalt hier een beetje de laatste paar dagen maar ik doe mijn best het hoog te houden
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geldt je iPad Mini belofte nog steeds?
Rodawa loopt aan kop in de pol die gaat over wie Sof moet daten.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Omg heb ik iest gemist met dat koppelen?!
iets met sof en rodawa en ik hoopt dat ze niet voor iedereen iemand willen vindenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb nog wel wat Jip & Janneke bubbels van de Hema staanquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet mijn lul zien als een dure truffel. Slechts geschikt voor de mond van de elitequote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee deed je dat maar eens een keerdan was je misschien niet meer zo bang van vrouwen
Nee joh, krijg vrijdag waarschijnlijk m'n iPadquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zou je wel willen he.
Wie weet. Als het helemaal gekkenhuis wordt wel
Niet alleen maar - maar ongeacht wat er gedronken wordt, dienen Ezell en Ess dat wel te regelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij drinkt toch alleen maar water
Goed hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Hallon. Ik ben Div, en hoe is het met jou?
Sof:quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
VERTEL MIJ WAT IK HEB GEMIST. Wie is er aan Sof gekoppeld en waarom, en wie aan fok-it?!
Je weet dat je jaloers bent met je kwaksausquote:
whut?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee joh, krijg vrijdag waarschijnlijk m'n iPad
rodawa, omdat rodawa en fokit wil er neit over pratenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
VERTEL MIJ WAT IK HEB GEMIST. Wie is er aan Sof gekoppeld en waarom, en wie aan fok-it?!
Ja Sof en Rodawa gaan op datequote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Ja oké daar heb je gelijk in.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Niet alleen maar - maar ongeacht wat er gedronken wordt, dienen Ezell en Ess dat wel te regelen.
Oohhhh, is dit echt?! Ik bedoel, gaat diegene die wint met haar daten?!quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rodawa loopt aan kop in de pol die gaat over wie Sof moet daten.
Niks aan de hand?quote:
Insgelijks, insgelijks.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed hoor
Aangenaam kennis te maken
Ja hoiquote:
Als het aan mij ligt wel.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oohhhh, is dit echt?! Ik bedoel, gaat diegene die wint met haar daten?!
Examencadeau nogquote:
Ja, natuurlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oohhhh, is dit echt?! Ik bedoel, gaat diegene die wint met haar daten?!
Nicequote:
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijkAls het op het internet staat is het waar.
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 27-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 269 Fok-it
02. 268 Insomnia_
03. 246 Ezell
04. 204 Tjacka
05. 108 Stuart
06. 097 Tchock
07. 091 Crack_
08. 070 AldoTheApache
09. 052 VoornaamAchternaam
10. 049 LittleBrownie
11. 045 Muto
12. 042 BlueJeans
13. 039 supersof
14. 037 JanCees
15. 031 Toto69
16. 025 Littlerabbit
17. 025 Divje
18. 024 essnhills
19. 021 gianni61
20. 010 Koen66
Reeks-statistieken!
Oh jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoiJe reageerde niet op mijn verbetering van rouw naar roux
Nicequote:
En dat noemt zich de redder van het niveau in deze SCquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet mijn lul zien als een dure truffel. Slechts geschikt voor de mond van de elite
Ik kan wel een stootje hebben.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Sorry dat ik zo gemeen tegen je was
Toch nog 49 postsquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice
Weet nog dat ik zo blij was met mijn iPad voor kerst
Perfect cadeau
Kwaksaus, dat is wel een goede benaming ervoor idd, het zag er niet uit zo in die schaaltjes in de oven, zonder iets er door behalve kaas..quote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je weet dat je jaloers bent met je kwaksaus
Ga bij de AA.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
Ik zuip echt teveel doordeweeks. Ik snap niet dat ik niet strenger voor mezelf kan/wil zijn
Ik zie mijzelf wel als een prins/ridder op een wit paard jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dat noemt zich de redder van het niveau in deze SC
Dat dacht die prullenbak ook! Niks is opgewassen tegen onze Tjackaquote:
Ehm, er is een wachtlijstquote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef Divje het volgende:
[..]
Insgelijks, insgelijks.
Nou,dan maar?
Woohoo toch nog in de top 20quote:
Niet leuk.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat dacht die prullenbak ook! Niks is opgewassen tegen onze Tjacka
Wat betekent dit?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Stuart het volgende:
Mijn toekomstige vrouw hoeft overigens geen uitgewoonde hoer te zijn
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Viezerik, moet jij weer met zo'n opmerking komen
Jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh jaIk wist ook dat je dat bedoelde, vond het alleen een leuke fout.
Dit dus, LB, stop eens met die seksueel getinte opmerkingen alsjeblieft. We voelen ons er ongemakkelijk bij.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Viezerik, moet jij weer met zo'n opmerking komen
Ik zeg maar niksquote:Op donderdag 28 november 2013 00:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hierna zoeken wij iemand voor VA.
Ik ook.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
Oh ja, Stuart vindt elke vrouw die meer dan 1 bedpartner heeft gehad een uitgewoonde hoer
Je mag mij wel neuken.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:36 schreef Divje het volgende:
[..]
Ik kan het ook nooit goed doen bij jou he ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |