Maar dat is niet eerlijkquote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
Ketchup wint het van bechamelsaus. In your face love![]()
![]()
Goed ideequote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Koken voor dummies gaan we hem als kerstkado geven
Hahahaha, zwakkelingquote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dat is niet eerlijkik kan heul niet tegen tomaat
Dat klopt.quote:
Ga jij eerst maar eens op datequote:
Hoi VAquote:
Haai ik ken jou nog niet, ik ben essquote:
Gaat gaat en met jou?quote:
Richting de 600 euro winstquote:
Ik ben geen hoerenloperquote:Op donderdag 28 november 2013 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga jij eerst maar eens op date
En drinken? We moeten wel goed hydrateren hoor.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan halen we wat kekke horrorfilmpjes voor jullie. En dan regelen wij de popcorn en pizza.
Wel okay thanks. Het niveau daalt hier een beetje de laatste paar dagen maar ik doe mijn best het hoog te houdenquote:
Hallon. Ik ben Div, en hoe is het met jou?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Haai ik ken jou nog niet, ik ben ess
Geldt je iPad Mini belofte nog steeds?quote:
Sexy time met Crackquote:
Nee deed je dat maar eens een keerquote:
Prima. Noem een dag, tijd en adres. Wij regelen een bezorger.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En drinken? We moeten wel goed hydrateren hoor.
Jij drinkt toch alleen maar waterquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat is te merken jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Het niveau daalt hier een beetje de laatste paar dagen maar ik doe mijn best het hoog te houden
Ik zie het jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Het niveau daalt hier een beetje de laatste paar dagen maar ik doe mijn best het hoog te houden
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geldt je iPad Mini belofte nog steeds?
Rodawa loopt aan kop in de pol die gaat over wie Sof moet daten.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Omg heb ik iest gemist met dat koppelen?!
iets met sof en rodawa en ik hoopt dat ze niet voor iedereen iemand willen vindenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Omg heb ik iest gemist met dat koppelen?!
Ik heb nog wel wat Jip & Janneke bubbels van de Hema staanquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet mijn lul zien als een dure truffel. Slechts geschikt voor de mond van de elitequote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee deed je dat maar eens een keerdan was je misschien niet meer zo bang van vrouwen
Nee joh, krijg vrijdag waarschijnlijk m'n iPadquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zou je wel willen he.
Wie weet. Als het helemaal gekkenhuis wordt wel
Niet alleen maar - maar ongeacht wat er gedronken wordt, dienen Ezell en Ess dat wel te regelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij drinkt toch alleen maar water
Goed hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Hallon. Ik ben Div, en hoe is het met jou?
Sof:quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
VERTEL MIJ WAT IK HEB GEMIST. Wie is er aan Sof gekoppeld en waarom, en wie aan fok-it?!
Je weet dat je jaloers bent met je kwaksausquote:
whut?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee joh, krijg vrijdag waarschijnlijk m'n iPad
rodawa, omdat rodawa en fokit wil er neit over pratenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
VERTEL MIJ WAT IK HEB GEMIST. Wie is er aan Sof gekoppeld en waarom, en wie aan fok-it?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |