Nee deed je dat maar eens een keerquote:
Prima. Noem een dag, tijd en adres. Wij regelen een bezorger.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
En drinken? We moeten wel goed hydrateren hoor.
Jij drinkt toch alleen maar waterquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
quote:
quote:
Dat is te merken jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Het niveau daalt hier een beetje de laatste paar dagen maar ik doe mijn best het hoog te houden
Ik zie het jaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Het niveau daalt hier een beetje de laatste paar dagen maar ik doe mijn best het hoog te houden
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geldt je iPad Mini belofte nog steeds?
Rodawa loopt aan kop in de pol die gaat over wie Sof moet daten.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Omg heb ik iest gemist met dat koppelen?!
iets met sof en rodawa en ik hoopt dat ze niet voor iedereen iemand willen vindenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
Omg heb ik iest gemist met dat koppelen?!
Ik heb nog wel wat Jip & Janneke bubbels van de Hema staanquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je moet mijn lul zien als een dure truffel. Slechts geschikt voor de mond van de elitequote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee deed je dat maar eens een keerdan was je misschien niet meer zo bang van vrouwen
Nee joh, krijg vrijdag waarschijnlijk m'n iPadquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]Zou je wel willen he.
Wie weet. Als het helemaal gekkenhuis wordt wel
Niet alleen maar - maar ongeacht wat er gedronken wordt, dienen Ezell en Ess dat wel te regelen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij drinkt toch alleen maar water
Goed hoorquote:Op donderdag 28 november 2013 00:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Hallon. Ik ben Div, en hoe is het met jou?
Sof:quote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
VERTEL MIJ WAT IK HEB GEMIST. Wie is er aan Sof gekoppeld en waarom, en wie aan fok-it?!
Je weet dat je jaloers bent met je kwaksausquote:
whut?quote:Op donderdag 28 november 2013 00:32 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nee joh, krijg vrijdag waarschijnlijk m'n iPad
rodawa, omdat rodawa en fokit wil er neit over pratenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:31 schreef Crack_ het volgende:
VERTEL MIJ WAT IK HEB GEMIST. Wie is er aan Sof gekoppeld en waarom, en wie aan fok-it?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |