They can suck my assquote:Op donderdag 28 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zullen de ouders leuk vinden.
Ik werd tussendoor afgeleid dus liep even wat achter in het topiquequote:
VAquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 28 november 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pay attention you fucking tosser
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
over gekookte aardappels is dat wel echt smerig trouwensquote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Mensen die niet ketchup over hun aardappelen mikken
Liever niet, sowieso bestel jij gewoon een pizza calzone voor ons en komt Ess het hoogstpersoonlijk unboxen.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ess en ik gaan een date voor jullie twee plannen. Is dat goed? Lijkt mij wel leuk om te doen.
Ik vroeg me ook meteen af; waar is haar gaar?quote:
No problemquote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik werd tussendoor afgeleid dus liep even wat achter in het topique
Ja maar tomaatquote:
Beetje prakken, ketchup er door. Niets mis mee.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
over gekookte aardappels is dat wel echt smerig trouwens
quote:
Ga jij maar eens groente leren etenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Pffff, met je bechamelsaus. Laat me niet lachen, beginner
quote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Liever niet, sowieso bestel jij gewoon een pizza calzone voor ons en komt Ess het hoogstpersoonlijk unboxen.
[..]
Ik vroeg me ook meteen af; waar is haar gaar?
Koken voor dummies gaan we hem als kerstkado gevenquote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga jij maar eens groente leren eten
Dan halen we wat kekke horrorfilmpjes voor jullie. En dan regelen wij de popcorn en pizza.quote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Liever niet, sowieso bestel jij gewoon een pizza calzone voor ons en komt Ess het hoogstpersoonlijk unboxen.
quote:
Ik ben een vleeseter, geen planteneterquote:Op donderdag 28 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga jij maar eens groente leren eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |